regeneracja amortyzatorów
-
Berry Użytkownik archiwalnynapisał 28 cze 2012, 10:41 ostatnio edytowany przez Berry 11 lis 2016, 00:41
Witam, ma ktoś sprawdzoną firmę do regeneracji i utwardzenia amortyzatorów?
-
A to w ogóle opłacalny interes jest???
-
likaonnapisał 28 cze 2012, 17:05 ostatnio edytowany przez likaon 11 lis 2016, 00:41
Napisz skąd jesteś, może ktoś w twojej okolicy to robił i zaoszczędzisz na przesyłce.
-
olek Użytkownik archiwalnynapisał 28 cze 2012, 21:12 ostatnio edytowany przez olek 11 lis 2016, 00:41
chcesz rozebrac stare olejowe amortyzatory i zalac nowym, gestym siuwaksem - czy w co celujesz?
-
ubek19 Użytkownik archiwalnynapisał 28 cze 2012, 21:13 ostatnio edytowany przez ubek19 11 lis 2016, 00:41
jeździłem na czymś takim nie sprawdza sie to do normalnej jazdy wcale w Swifcie a przy większych prędkościach auto było za nerwowe.
-
Poza tym czy to w ogóle jest opłacalne skoro do Swifta są dość tanie nowe amorki...
-
olek Użytkownik archiwalnynapisał 28 cze 2012, 21:27 ostatnio edytowany przez olek 11 lis 2016, 00:41
wydaje mi sie ze kolega upala, na ulice nie wiem jak cos takiego moze sie sprawowac, szczegolnie jak to wybiera dziury. szczegolow nie znam, ale w 'kjs' jezdzi kilka podlubanych aut wlasnie z tak utwardzonym zawieszeniem.
czekam az ktos napisze na temat cos wiecej.
-
ubek19 Użytkownik archiwalnynapisał 28 cze 2012, 22:04 ostatnio edytowany przez ubek19 11 lis 2016, 00:41
wlasnie nie wybiera, dlatego nawet do upalania sie nie nadaje bo poprostu kolo jest przez wiekszosc czasu oderwane od nawierzchni.
przynajmniej ja tak miałem i nie polecam, w amorach miałem przepracowany czarny jak smoła śmierdzący, choć nie bardzo gesty olej.
jak ktoś chce to mam tłoczyska, ladnie przygotowane pod takie coś wystarczy sobie przygotować kolumnę (obciąć, nagwintować), zalać olej i zakręcić tłoczysko.
-
likaonnapisał 29 cze 2012, 08:57 ostatnio edytowany przez likaon 11 lis 2016, 00:41
A tylny amor ktoś przecinał?
W sumie jest w nim prawie płaskie dno, jest gdzie wiercić, ale ciekaw jestem, czy otwór potem spawać czy raczej gwintować+wkręcić śrubę z uszczelką? -
Berry Użytkownik archiwalnynapisał 30 cze 2012, 15:43 ostatnio edytowany przez Berry 11 lis 2016, 00:41
Auto ma służyć do KJSów i innych zabaw. Co do utwardzenia amorów dużo zależy od firmy która się tym zajmuje, amor regenerowany i utwardzony nie musi w cale ujmować sprężystości serii, ale musi mieć do tego odpowiednie springi w tym wypadku jamex już z góry odpada...
Jestem z Żywca
1/10