Co tak tyka w silniku Swifta GTI G13B?
-
A jak wygląda dekielek od pompy? Jeżeli jest wyrobiony to też będzie "puszczać" ciśnienie. Gdyby tak było to trzeba by go wyrównać.
-
Zatkany zaworek powrotny nie zmniejszy Ci ciśnienia.
Oring smoka jest pod smokiem. Odkręcasz go i sprawdzasz oczyma, czy oring był dobrze założony, czy nie jest pęknięty, lub nie był przyszczypany.
Jeśli chodzi o pompę, to w manualu masz pięknie opisane jak pomierzyć luzy i jakie są ich dopuszczalne wartości.
-
Na filmiku słychać jak ewidentnie coś na[BIP] krzywy zawór,obrócona panewka może.
-
Czy wy już naprawdę nie znacie języka polskiego? Jaki jest odpowiednik "npi.... " w języku polskim?
Chyba zacznę bany stosować bez ostrzegania. -
Więc tak:
-
zdjąłem miskę wyjąłem smok i okazało się, że nie ma wcale oringu, założyłem więc nowy
-
wymieniłem pompę oleju na inną i wszystko poskładałem
Zmierzyłem ciśnienie oleju i wychodzi 4,6 bar czyli idealne książkowe
ale szklanki dalej się tłukły
postanowiłem je wyjąć i co się okazało:
- wszystkie szklanki po stronie wydechowej były napełnione, a wszystkie po stronie dolotowej miękkie
kiedy je wkładałem to wszystkie były twarde
Postanowiłem więc zrobić próbę i zamienić szklanki te ze strony dolotowej na wylotową i zobaczyć co się stanie.
Niestety nie założyłem koła pasowego i pasek rozrządu mi zeskoczył i teraz musiałem znowu ściągać głowice (prawdopodobnie 3 zawory są lekko pogięte)
Ale co myślicie na temat tych szklanek czemu z jednej strony się napełniły a z drugiej nie? Teraz jak mam zdjętą głowice to mogę coś dodatkowo sprawdzić
-
-
Zatkany kanał olejowy.
-
wyleciały 2 wióry z głowicy z kanału olejowego (prawdopodobnie po planowaniu) , poskładałem to i teraz klepię tylko jeden popychacz, jak to sprawdzić który?
-
Rozgrzej silnik, a potem przegoń auto. Po tym posłuchaj czy dalej klepie. Jeśli klepie, to bardzo często klepiący popychacz jest miękki, tzn. da się go wcisnąć palcem.
-
ja bym też zalecał na razie polatać bo często wymaga czasu aż przestana klepać. Jak już po dobrym rozgrzaniu nadal klepie to bym dopiero wymieniał
-
Tak zrobię:) ale mam również okazję kupic Swifta 4wd, a tego mogę sprzedać. Powiedzcie mi co mogę przełożyć z GTI do 4WD. Myślałem o progach zderzakach, całym środku, hamulcach, silnik (będe robil SWAP) i co jeszcze?
Jak możecie to rzucajcie wszytkie pomysły.