BPR6ES a BPR6ES-11
-
Jakie są różnice między tymi świecami i czy ta druga (BPR6ES-11) będzie nadawała się do Swifta?
-
Liczba 11 mówi o odstępie miedzy elektrodami (1,1mm). Jeśli brak opisu to zdaje się szczelina domyślnie wynosi 0,8mm (ale głowy nie dam sobie uciąć).
-
Gdzieś coś takiego czytałem...to by się zgadzało...
A co z zastosowaniem takiej przy Swifcie? -
Kup takie, które są dedykowane do Twojego silnika. Nie ma co kombinować bo możesz przez głupie świece dużą krzywdę zrobić silnikowi. Jeśli masz gaz zamontowany to nie świadczy jeszcze że fabryczne świece tego nie ogarną.
-
Na BPR6ES pracuje dobrze z gazem...
ale już przydałoby się wymienić...
i tak się rozglądam -
Na BPR6ES pracuje
dobrze z gazem...
ale już przydałoby
się wymienić...
i tak się rozglądamSeryjne będą dobre - na NGK seryjnych głównie jeździłem przez cały okres z LPGm i bez najmniejszego problemu silnik pracował
Tak jak napisał kolega wyżej - nie kombinuj -
Seryjne będą dobre
- na NGK seryjnych głównie jeździłem przez cały okres z LPGm i bez najmniejszego
problemu silnik pracował
Tak jak napisał
kolega wyżej - nie kombinuj
Nie kombinuję tylko zasięgam opinii
Skoro koledze MKV pasowały to już nie mam pytań - na NGK seryjnych głównie jeździłem przez cały okres z LPGm i bez najmniejszego
-
Ja też przy BLOSie gonię na fabrycznych świeczkach. Nigdy nie było żadnych problemów, jeśli reszta ukł. zapłonowego jest elegancka to iskra będzie dobra.
-
Zawsze mozesz zmienic odstep do wymaganego.
Seryjne swiece sa super nawet w silnikach ktore maja duuuuuuuuuuuzo koni
Niestety NGK miewaly problemy z jakoscia i raz na czas udawalo mi sie znalezc jedna swiece w nowym komplecie, ktora zle dzialala - szybka wymiana i problem znikal. Na szczescie tanie sa jak barszcz. -
Niestety NGK
miewaly problemy z jakoscia i raz na czas udawalo mi sie znalezc jedna swiece w
nowym komplecie, ktora zle dzialala - szybka wymiana i problem znikal. Na szczescie
tanie sa jak barszcz.Ja chyba tak raz trafiłem na Denso bo coś nierówno silnika pracował więc zmieniłem na NGK i przy nich zostałem... no ale później zaczęła się przygoda z Denso Irydium i przy nich zostałem, ale do gazu ich nie polecam bo mija się to z celem - u mnie mam wrażenie, że lepiej silnik się kręci zwłaszcza na samej górze.
-
Z tego co pamietam, to na 250KM w doladowanym swifcie nawet nie robilo na seryjnych swiecach wrazenia. W Evo zdaje sie na tych samych swiecach robilem 500KM i nie bylo tez problemu.
-
Do poprzedniego swifta założyłem 4ro iskrowe świece NGK do silnika 1.6 16v i tylko zauważyłem nierówną pracę silnika i jakby spadek mocy i po miesiącu wymieniłem spowrotem na seryjne i było lepiej. W obecnej suzuki, żeby kasy zaoszczędzić na kupnie nowych świec, bo myślalem że komplet kosztuje 75 zł (a kosztował mnie 28 zł włożyem te czteroiskrowe, bo zostały mi po tamtej suzuki. Niedawno wymieniłem na dedykowane i zmiany są odczuwane - suzuki dostała mocy, szybiej zaczął się nagrzewać silnik i co idzie ciszej zaczął pracować. Tylko ostatnio zrobił mi się problem z brakiem porzyspieszenia, ale to nie związane ze świecami już niestety...
-
Ja jeździłem na BPR6ES-11 ze dwa lata i żadnych zmian na minus nie zauważyłem, takie dobrał mi gość w sklepie z częściami do japończyków... Teraz mam BPR6ES i też jest git