BPR6ES a BPR6ES-11


  • Użytkownik archiwalny

    Jakie są różnice między tymi świecami i czy ta druga (BPR6ES-11) będzie nadawała się do Swifta?



  • Liczba 11 mówi o odstępie miedzy elektrodami (1,1mm). Jeśli brak opisu to zdaje się szczelina domyślnie wynosi 0,8mm (ale głowy nie dam sobie uciąć).


  • Użytkownik archiwalny

    Gdzieś coś takiego czytałem...to by się zgadzało...
    A co z zastosowaniem takiej przy Swifcie?


  • Użytkownik archiwalny

    Kup takie, które są dedykowane do Twojego silnika. Nie ma co kombinować bo możesz przez głupie świece dużą krzywdę zrobić silnikowi. Jeśli masz gaz zamontowany to nie świadczy jeszcze że fabryczne świece tego nie ogarną.


  • Użytkownik archiwalny

    Na BPR6ES pracuje dobrze z gazem...
    ale już przydałoby się wymienić...
    i tak się rozglądam


  • Użytkownik archiwalny

    Na BPR6ES pracuje
    dobrze z gazem...
    ale już przydałoby
    się wymienić...
    i tak się rozglądam

    Seryjne będą dobre - na NGK seryjnych głównie jeździłem przez cały okres z LPGm i bez najmniejszego problemu silnik pracował
    Tak jak napisał kolega wyżej - nie kombinuj


  • Użytkownik archiwalny

    Seryjne będą dobre

    • na NGK seryjnych głównie jeździłem przez cały okres z LPGm i bez najmniejszego
      problemu silnik pracował
      Tak jak napisał
      kolega wyżej - nie kombinuj

    Nie kombinuję tylko zasięgam opinii
    Skoro koledze MKV pasowały to już nie mam pytań


  • Użytkownik archiwalny

    Ja też przy BLOSie gonię na fabrycznych świeczkach. Nigdy nie było żadnych problemów, jeśli reszta ukł. zapłonowego jest elegancka to iskra będzie dobra.


  • Użytkownik archiwalny

    Zawsze mozesz zmienic odstep do wymaganego.
    Seryjne swiece sa super nawet w silnikach ktore maja duuuuuuuuuuuzo koni
    Niestety NGK miewaly problemy z jakoscia i raz na czas udawalo mi sie znalezc jedna swiece w nowym komplecie, ktora zle dzialala - szybka wymiana i problem znikal. Na szczescie tanie sa jak barszcz.


  • Użytkownik archiwalny

    Niestety NGK
    miewaly problemy z jakoscia i raz na czas udawalo mi sie znalezc jedna swiece w
    nowym komplecie, ktora zle dzialala - szybka wymiana i problem znikal. Na szczescie
    tanie sa jak barszcz.

    Ja chyba tak raz trafiłem na Denso bo coś nierówno silnika pracował więc zmieniłem na NGK i przy nich zostałem... no ale później zaczęła się przygoda z Denso Irydium i przy nich zostałem, ale do gazu ich nie polecam bo mija się to z celem - u mnie mam wrażenie, że lepiej silnik się kręci zwłaszcza na samej górze.


  • Użytkownik archiwalny

    Z tego co pamietam, to na 250KM w doladowanym swifcie nawet nie robilo na seryjnych swiecach wrazenia. W Evo zdaje sie na tych samych swiecach robilem 500KM i nie bylo tez problemu.


  • Użytkownik archiwalny

    Do poprzedniego swifta założyłem 4ro iskrowe świece NGK do silnika 1.6 16v i tylko zauważyłem nierówną pracę silnika i jakby spadek mocy i po miesiącu wymieniłem spowrotem na seryjne i było lepiej. W obecnej suzuki, żeby kasy zaoszczędzić na kupnie nowych świec, bo myślalem że komplet kosztuje 75 zł (a kosztował mnie 28 zł włożyem te czteroiskrowe, bo zostały mi po tamtej suzuki. Niedawno wymieniłem na dedykowane i zmiany są odczuwane - suzuki dostała mocy, szybiej zaczął się nagrzewać silnik i co idzie ciszej zaczął pracować. Tylko ostatnio zrobił mi się problem z brakiem porzyspieszenia, ale to nie związane ze świecami już niestety...



  • Ja jeździłem na BPR6ES-11 ze dwa lata i żadnych zmian na minus nie zauważyłem, takie dobrał mi gość w sklepie z częściami do japończyków... Teraz mam BPR6ES i też jest git


Log in to reply