Stukanie na wyższych obrotach
-
A jak wloze od 1.0
to duzo strace? I o jakiej szybkosci mowisz?normalnie nie chce się szukać, oj niedobrze, odpowiem jednak
Stracisz V-max bo skrzynia z 1.0 jest krótsza, nie odczujesz pewnie tego, no chyba że zapuszczasz się w rejony 150
Za to zyskasz ok. 1s do 100edit:
bardzo mialoby
wzrosnąć spalanie?0,5-1l około
-
normalnie nie chce
się szukać, oj niedobrze, odpowiem jednak
Stracisz V-max bo
skrzynia z 1.0 jest krótsza, nie odczujesz pewnie tego, no chyba że zapuszczasz się
w rejony 150
Za to zyskasz ok.
1s do 100
0,5-1l okołono jak litr to dość sporo, Vmax mnie nie interesuje, od 1 do 100 pewno ułamek sekundy, co?
Zobaczymy jaką cene kolega zaproponuje : D
-
no jak litr to dość
sporo, Vmax mnie nie interesuje, od 1 do 100 pewno ułamek sekundy, co?przecież przyspieszenie też Ci napisałem o ile się poprawi ... ehhhh ...
-
jezeli jezdzisz do 100km\h to spalanie bedzie wg mnie takie samo.
a jeśli chcesz już się poganiać to skrzynia od litra bedzie dużo szybsza z racji ze jest o wiele krótsza ( na trójce max 120km\h a na Twojej starej 160 )
-
jezeli jezdzisz do
100km\h to spalanie bedzie wg mnie takie samo.
a jeśli chcesz już
się poganiać to skrzynia od litra bedzie dużo szybsza z racji ze jest o wiele
krótsza ( na trójce max 120km\h a na Twojej starej 160 )a predkosc najbardziej eko pozostaje 90, czy też spada? bo wg tego na 5 biegu przy 90km/h wywnioskowalem ze obroty mogą być blisko 3
-
weź sobie te z silnika 1.3 bo ta z litra się w trasę w ogóle nie nadaje. Pojedziesz gdzieś dalej na wycieczkę i na skrzyni z 1.0 będziesz się wlókł prawym pasem 90 km/h. A na tej z 1.3 sobie spokojnie 130-140 polecisz na przyzwoitych obrotach. A jeżeli chodzi o przyśpieszenie to cóż z tego, że krótsza skrzynia na jakimś tam biegu lepiej się zbiera? Przy dłuższej skrzynio po prostu dajesz jeden bieg niżej i masz to samo. Jak sie ma 5 biegów to jednak warto aby ten ostatni był długi..
-
weź sobie te z
silnika 1.3 bo ta z litra się w trasę w ogóle nie nadaje. Pojedziesz gdzieś dalej na
wycieczkę i na skrzyni z 1.0 będziesz się wlókł prawym pasem 90 km/h. A na tej z 1.3
sobie spokojnie 130-140 polecisz na przyzwoitych obrotach. A jeżeli chodzi o
przyśpieszenie to cóż z tego, że krótsza skrzynia na jakimś tam biegu lepiej się
zbiera? Przy dłuższej skrzynio po prostu dajesz jeden bieg niżej i masz to samo. Jak
sie ma 5 biegów to jednak warto aby ten ostatni był długi..nie jezdze szybciej niz 90km/h a jesli jezdze to bardzo rzadko i w nocy, bo po miescie ; |
a trase mam raz w miesiacu, wiec powinienem dać radęA nie chce mi sie szukac na allegro i jezdzic kawal drogi po nia, dodatkowo przeplacać, biore co jest
-
jezdzilem skrzynia 1.3 8v i wkladalem 5 bieg w 2-3 osoby przy 100km\h i auto zwalniało z predkosci jaka mialem wiec musialem dodatkowo naciskac pedał gazu. Nie wiem czy ona jest oszczędniejsza .
Jest fajna jak masz mocne i sprawne auto a w trasie jedziesz sam bez wiatru wtedy swiftem mozna jechac 140km\h przy obrotach typu 3.5tys rpm
autor tematu porusza sie po warszawie wiec nikt normalny na skrzyni od 8v nie wklada 5 biegu przy 80.. Na litrze sie da i tez bedzie ok. Do 100km\h nadal bedzie oszczedna i duzo szybsza.
-
No jeżeli zawęzić obszar rozmyślania nad skrzynią do tego, że jest używana prawie wyłącznie do jazdy po mieście to się zgodzę, że lepiej krótką z 1.0. Nie wiedziałem tego, że kolega tylko koło komina jeździ.
-
No jeżeli zawęzić
obszar rozmyślania nad skrzynią do tego, że jest używana prawie wyłącznie do jazdy
po mieście to się zgodzę, że lepiej krótką z 1.0. Nie wiedziałem tego, że kolega
tylko koło komina jeździ.no głównie kominy