Kolektor z vitary 1.6 do swifta 1.6
-
wstępnie chce zaślepić te otwory na wtryski i w dolot monowtrysk wmontować + przepustnica z 1.6 16v baleno, a z czasem komp + wiązka z GTI
-
Pamietaj, ze monowtrysk musi miec inna konstrukcje kolektora niz wielopunkt i dlatego moim zdaniem albo wywalisz polowe kolekotra z vitary i zastapisz tym ze swifta, albo bedziesz mial duze problemy.
-
na tą chwilę dążę do tego aby odpalił z benzyny na monowtrysku, a potem na lpg go przełączyć. chce mieć go na wtryskach z gti + komp, ale to chwilę potrwa.
kolektor do silnika powinien podejść bo głowice te same są (a przynajmniej powinny).
jak to się mówi... bez kombinowania nie powstanie nic nowego heh
-
Ale to nie kombinowanie, tylko robienie drzwi do lasu
Kolektor zaloz razem z kompem od gti, teraz szkoda czasu i nerwow. -
a to nie lepiej odrazu głowice z Gti pod ten blok z 1.6 ?
-
Zasadniczo czary z kompem od gti nie maja sensu - i tak to trzeba bedzie dostrajac.
Moim zdaniem lepiej kupic DET3 i w trybie FI zrobic sobie wielopunktowy wtrysk na nim. Zaplon zostaje oryginalny z 1.6 z mozliwoscia jego opozniania za pomoca DET3. Proste i zasadniczo najtansza opcja jaka sie da zrobic. -
w sumię pomyślę nad tym
myślałem nad głowicą, ale gdzies czytalem ze stopien kompresji spada. dodatkowo hydropopychacze mnie nie przekonują. i nie widzę sensu 2 wałków dla mnie... napewno kółek bym nie zmieniał, zatem po co ? weksze gniazda zaworowe ma ? nie... bo 1.6 i gti maja takie same zawory
-
Sama glowica sohc (nie wiem tylko czy 1.3 czy moze 1.6) ma lepsze kanaly w serii niz gti. Gorszy jest za to walek rozrzadu, kolektory itp. Moze lepiej kupic jakis walek, np w 3tech performance?
-
tylko sęk w tym ze jak chęci pozwolą, czas i kilka innych rzeczy to ja nie chce modować silnika NA. to w pewnym sensie mają być przygotowania do czego innego, a w miedzyczasie auto ma jeździć. heh. szukam najlepszej opcji na tą chwilę bo monowtrysk wg mnie nie będzie najlepszym rozwiązaniem i sobie kombinuję i myślę
-
tylko sęk w tym ze
jak chęci pozwolą, czas i kilka innych rzeczy to ja nie chce modować silnika NA. to
w pewnym sensie mają być przygotowania do czego innego, a w miedzyczasie auto ma
jeździć. heh. szukam najlepszej opcji na tą chwilę bo monowtrysk wg mnie nie będzie
najlepszym rozwiązaniem i sobie kombinuję i myślęJak będziesz jeździł na gazie to po co Ci te mody W lpg i tak omijasz wtrysk
-
skoro mam gaz wbity w dowód i instalację w aucie to mam jej nie wykorzystać? narazie nie podłączałem zeby oszacować czy silnik jeszcze się nadaje na gaz.
BTW, wg mnie nic się nie wyklucza.
-
No ale jaki w takim razie masz plan?
Bo raczej do tego lepiej mody dostosowac -
mysle o doladowaniu turbina. i sobie szacuje, kalkuluje itp. tylko ze to jest faza myslenia, a nie deklaracja ze bedzie
-
skoro mam gaz wbity
w dowód i instalację w aucie to mam jej nie wykorzystać? narazie nie podłączałem
zeby oszacować czy silnik jeszcze się nadaje na gaz.
BTW, wg mnie nic
się nie wyklucza.Załóż sobie ten gaz i śmigaj
Naprawdę aż tak brakuje Ci mocy po przesiadce z 1.0 na 1.6?
-
nikt nie mowi tutaj o braku mocy ... ani razu nigdzie nikomu nie powiedzialem ze jest jej mało. lubię moje auto, lubię także sam w nim dłubać, w litrówce w sumie mocy tez mi nie brakowało.
lubię poprostu to i chce mieć coś niezwykłego.
i tak pewnie nikt nie rozumie co mam w głowie
-
nikt nie mowi tutaj
o braku mocy ... ani razu nigdzie nikomu nie powiedzialem ze jest jej mało. lubię
moje auto, lubię także sam w nim dłubać, w litrówce w sumie mocy tez mi nie
brakowało.
lubię poprostu to
i chce mieć coś niezwykłego.
i tak pewnie nikt
nie rozumie co mam w głowiecos niezwyklego bedzie 1.6 z glowa od gti
ok 120 koni ktore niezle odpycha lekka bude
i wcale nie takie drogie do zrobienia, nawet samemu
-
Jak chcesz turbo to nie kombinuj nic narazie, tylko zbieraj kase aby to zrobic raz a porzadnie. Nakombunujesz sie, czesc z tych rzeczy okaze sie nie do konca pod turbo te mody pasuja a koszty wlasciwego uturbiania wzrosna.
Co do gazu, to jaka to ma byc instalacja?
-
wg mnie blos - wiem ze ma problemy z doładowaniem, ale można sterować go podobnież inaczej podłączając (przed turbo odpada) lub za pomocą instalki 2 generacji, sterować jego uchylanie silnikiem krokowym (duzo kombinowania)
fetorman - na podstawie czego uważasz ze głwoica DOHC da tyle i czemu zatem moja głowica + kolektor z Vitary miało by dać mniej i jest gorszym rozwiązaniem
-
http://www.nox6.nl/motor/16_gti_conversie/pagina_1/
gdziestam pisalo o tym... albo na redlajnie juz nie pamietam
-
Ehh blos... Jak nie planujesz wtrysku to sobie to odpusc. Wysra sie, trzeba bedzie nowy motor i znowu sie wysra a pozniej dojdziesz do wniosku, ze jakbys zrobil raz a porzadnie to by ciagle bylo ok