Ktoś podpowie jak zdemontować kierownice z airbagiem? : |
-
Dokladnie taką
http://moto.allegro.pl/suzuki-swift00r-46-tys-kierownica-airbag-i2073207681.htmlNie wiem od czego zacząć, a manual, ktory znalazlem jest idealny, ale nie do takiej ; |
Kupiłem taką i chciałbym spróbować sam ją założyć
http://allegro.pl/show_item.php?item=2108499365 -
Po primo rozłączasz akumulator i czekasz 5-10 minut (safety first :P)
Po bokach kierownicy masz otwory (jeden na stronę) a w nich śruby. Trzeba je odkręcić (torx 25 albo 30, nie pamiętam), po tej czynności odchylasz delikatnie poduszkę od kiery, odłączasz przewód od poduszki, a dalej analogicznie jak dla kiery bez poduszki.
-
Po primo rozłączasz
akumulator i czekasz 5-10 minut (safety first :P)
Po bokach
kierownicy masz otwory (jeden na stronę) a w nich śruby. Trzeba je odkręcić (torx 25
albo 30, nie pamiętam), po tej czynności odchylasz delikatnie poduszkę od kiery,
odłączasz przewód od poduszki, a dalej analogicznie jak dla kiery bez poduszki.jak akumulator odloaczony to bede mial pewnosc ze nie wystrzeli?
i zeby ikonka nie mrugała od airbagów
-
Pierwsza ładniejsza, no i ja taką mam u siebie...
-
są podychy na kabelek i poduchy na taki dzyndzel wystający ja u siebie bez odłączania aku wyjmowałem poduchę i nic nie strzelało, wiec nie wiem w czym problem
mozna odłączyć aku, ale mozna tez odłączyć sterownik cały poduchy
-
Pierwsza
ładniejsza, no i ja taką mam u siebie...No jaka ładniejsza? No co Ty gadaaaasz?
Jak Rav52 dobrze rozegra sprawę to swoją starą sprzeda i na wymianie nic nie straci... Oprócz minimalnego poczucia bezpieczeństwa
-
W justy nie było żadnych kabli, centralek etc a kiera widzę ta sama. Poduszka odpala się bezwładnościowo przy dzwonku. Jeśli chcesz ją zdemontować to po lewej stronie kiery bodaj masz zaślepkę, otwórz ją, wykręć śrubkę w poduszce (torx)- to jest zabezpieczenie żeby nie wybuchła. Jak to zrobisz to możesz rzucać ją wtedy z dachu i nic sie nie stanie. Jakby co mam poduszkę gdzieś w klamotach więc śmiało atakuj
-
w mk4 i 5 występowały na kabelek. od przodu ta i ta wyglądają tak samo, wazny jest bok kierownicy
-
Poduszka oczywiście nie powinna wystrzelić, ale po primo to trochę chamsko dla sterownika odłączać mu poduszkę pod prądem, a po secundo to ja po prostu dmucham na zimne, bo bywało, że np w fordach strzelały poduchy bez przyczyny. Po założeniu poduszki spowrotem nie powinny się żadne kontrolki pojawić o ile nie włączasz zapłonu, ale nawet jakbyś włączył, to airbag sobie pomiga chwilę i mu się odechce po którymś teście.
-
No jaka ładniejsza?
No co Ty gadaaaasz?
Jak Rav52 dobrze
rozegra sprawę to swoją starą sprzeda i na wymianie nic nie straci... Oprócz
minimalnego poczucia bezpieczeństwaCzasem bardziej boje się, że mi wybuchnie, np teraz przy wymianie, niż żebym coś bił
Taki to ze mnie bezpieczny kierowca, już trzeci tysiąc km bez zdarzeń !
Klucze mam wszystko mam, ale chyba sobie odpuszcze, dla pewnosci dam to do zrobienia miłośnikowi białych GTi
Przy okazji, kupuje też żarówki nowe, ktoś mi jakieś poleci? najlepiej zeby dobrze swiecily a homologacja bylaby sporym plusem
i cena rozsądna!