Swift 2001 1.0 - wysokie i falujące obroty b. jałowego
-
Witam,
pojawił się u mnie problem: po odpaleniu silnik momentalnie wskakuje na wysokie (2-3 tys.) obroty na biegu jałowym, obroty skaczą między tymi 2 a 3 tysiącami, po rozgrzaniu silnika podczas jazdy auto zachowuje się tak samo. Auto ma LPG, ale nie chce jechać w ogóle na gazie, poza tym po krótkiej jeździe przestało działać wspomaganie hamulców
Ostatnio ładowałem akumulator prostownikiem dosyć dużym prądem (jakieś 6-8 A) przez 5 minut, po tym czasie zmierzyłem napięcie jakim ładuje ten prostownik - było ponad 20 V. Czy tym sposobem załatwiłem sobie auto?? ..... -
ja w swoim 2002 mialem podobnie, obroty mi wariowaly, hamulec puchł, okazało sie ze pod filtrem powietrza masz takie wezyki, jeden z nich ze starosci pekl i suzi dostawala lewe powietrze:) po wymianie chodzil jak dawaniej:)
-
właśnie jak go osłuchiwałem, to słyszałem syczenie spod filtra, ale że na zewnątrz -15 to nie narobiłem roboty, mam nadzieję że to właśnie to
-
W tych temperaturach strzelają wężyki, to, że nie działa na LPG to potwierdza słuszność hipotezy jakoby strzeliło któreś podciśnienie.
-
Panowie macie rację, strzelił wężyk podciśnienia do serwomechanizmu, był już bardzo twardy i pękł po całości, dzięki za pomoc