[GTi] Rozmyślania na temat zmiany przepływomierza na większy
-
Podłącze się do
tematu z małym pytankiem. Mam zamiar założyć do swojego gti przepustnice od nissana.
Jedni rozwiercają przepływke inni nie. Jak to w końcu z tym jestZałożyłem przepustnice z Nissana. Przepływomierza nie ruszałem. Przyrost mocy i momentu nastąpił w całym zakresie prędkości obrotowych. Skład mieszanki w porządku. W sumie nie widzę potrzeby rozwiercania przepływki. No chyba, że po jej rozwierceniu, parametry silnika ulegają jeszcze większej poprawie...ale tego nie wiem.
-
No patrzac po samej srednicy to powinny
Poprosze kumpla, ktoremu robilismy wieksza przeplywke w sr20 o wykresy, to zobaczycie jak sie sprawy maja.Ponizej wykresy. Na malej przeplywce bylo 187KM i 203Nm.
Na duzej widac na wykresie.
Ponizej wykres porownania MAF 49mm vs 70mmUploaded with ImageShack.us
-
Chester też mi mówił, że w Nissanach sa jakieś podobne. ciekawe która by przypasowała do GTi... oczywiście dawkę paliwa się potem zmieni w Ecumasterze więc z tym nie ma problemu...
-
Zdefiniuj slowo: "przypasowala"
-
Zdefiniuj slowo: "przypasowala"
Jest na 5V i da się zmodyfikować jej sygnały na potrzeby Swifta
-
No to w czym problem? Jaka srednice potrzebujesz?
Jak dostane zgnilka to zapewne pierwsza rzecza jaka postaram sie zalatwic to wieksza przeplywka -
No to w czym problem? Jaka srednice potrzebujesz?
Jak dostane zgnilka to zapewne pierwsza rzecza jaka postaram sie zalatwic to wieksza przeplywkaŚrednice przepływomierza wewnątrz to nawet nie wiem jaką potrzebuję - odpowiednią do okł 140 konnego wolnossaka 1.3
Jeśli chodzi o to na jakie rury to obecnie mam 70mm przez tą Nissanowską przepustnicę 60mm z SR20DE -
Napewno mysle, ze chyba lepiej 60mm i taka tez rure do przepustnicy.
Jak zrobie, to sie podziele wrazeniami. Ale potrzebujejeszcze troche czasu -
Cytat:
Napewno mysle, ze chyba lepiej 60mm i taka tez rure do przepustnicy.
Jak zrobie, to sie podziele wrazeniami. Ale potrzebujejeszcze troche czasuNo to czekam cierpliwie
Na przepustnice wchodzi idealnie rura 70mm więc rozumiem, że sugerujesz zastosowanie redukcji i rury 60mm jak w oryginale jest ? -
Trzebaby przetestowac co lepsze...
-
Panowie mówicie o dużej przepustnicy oraz przepływomierzu, a jak sprawa ma się z 4 przepustnicami z motocykla wsadzonymi na G13b?
Czy w takim przypadku można skorzystać z nissanowej przepływki i istnieje szansa aby to wystroić ?
Sory MKV za takiego lekkiego offa, ale chcę nazbierać jak najwięcej info no i działać -
No w takim wypadku to robilem DET3 FI z Alpha-N i dzialalo bez problemu. Wtedy nie trzeba przeplywki. Chyba ze ktos bardzo lubi takim autem do kosciola jezdzic, to airbox i przeplywke tez mozna zalozyc, majac na uwadze ze reakcjana gaz bedzie gorsza wtedy.
-
Panowie mówicie o
dużej przepustnicy oraz przepływomierzu, a jak sprawa ma się z 4 przepustnicami z
motocykla wsadzonymi na G13b?
Czy w takim
przypadku można skorzystać z nissanowej przepływki i istnieje szansa aby to wystroić
?
Sory MKV za takiego
lekkiego offa, ale chcę nazbierać jak najwięcej info no i działaćJa tak mialem, jedynie w celach testowych ale jezdzilo sie normalnie.
Ale jak juz dales w palnik to dfoma rencoma sie czabylo kurczowo trzymac
-
Gadalem z kumplem i tak pobierznie liczac, to nowa przeplywka - (nowa obudowa i nowy czujnik) zamknela by sie w kwocie okolo 600zl.
Pytanie czy wogole ktos bylby chetny?Jak odgruzuje Złomka to zapniemy moze jakas do testow, bo leza narazie u niego graty z nissana.
-
Po co Wam wogole ta przepływka przecież z ecumasterem silnik dobrze chodzi bez niej
-
Po to zeby jezdzilo jak z fabryki. Z ecumasterem do konca tak nie zrobisz.
Tzn moze bys i zrobil podobnie, ale potrzeba na to pol roku i moze sie nie udac i tak -
Po to zeby jezdzilo
jak z fabryki. Z ecumasterem do konca tak nie zrobisz.
Tzn moze bys i
zrobil podobnie, ale potrzeba na to pol roku i moze sie nie udac i takMnie już zaczyna MAP wkurzać i chętnie bym pomyślał o dużej przepływce
-
A co takiego jest złego w MAPie?
-
A co takiego jest
złego w MAPie?no ja tez nie wiem za bardzo
-
TO, ze ten sterownik nie jest do niego przystosowany i musisz go emulowac. Niestety do emulacji potrzebne sa dwa czujniki i zeby wszystko przetestowac i ustawic, to trzeba autem pojezdzic zarowno w -20 jak i w +35 stopniach celsiusza, czyli u nas minimum 6 miesiecy. Moze sie okazac ze gdzies sie to rozjezdza, i wtedy kupa. Przytka sie kat albo hydraulika zacznie gorzej dzialac - mapa do kosza. Przestawisz rozrzad deko - mapa do kosza. Zabrudzisz mocno filtr - mapa do kosza Zagniesz na rajdzie gdzies wydech mocniej - mapa do kosza.