Kontrolka silnika Swift Mk6 1.5
-
pewnie kat powiedział papa ... standard
-
Ale mam dopiero 78 tyś przebiegu. Myślisz, że tak szybko ?
-
Ale mam dopiero 78
tyś przebiegu. Myślisz, że tak szybko ?www.klubsuzukipolska.pl - tam sobie poczytaj, zobaczysz żę 78 kkm w niektórych przypadkach to i tak dobra wiadomość
-
www.klubsuzukipolska.pl - tam sobie poczytaj, zobaczysz żę 78 kkm w niektórych
przypadkach to i tak dobra wiadomośćNie strasz kolegi, że katalizator padł na amen Po prostu komp w Suzuki jest dość wrażliwy na odczyty z sondy i przez to często łapie taki błąd przy starym typie katalizatora. W nowszym wyeliminowali ten problem ale to nie znaczy, że stary jest w rozsypce A tak w ogóle to niech kolega najpierw podjedzie to jakiegoś ASO na odczyt błędu bo może to być zupełnie coś innego.
-
Czyli jak przejadę z tym jakieś 70km to się nic nie stanie?
Dopiero co kupiłem ten samochód więc nie chciałbym go od razu zepsuc -
Jesli nie przerywa, nie ma spadku mocy, stukow-pukow to spokojnie mozesz jechac. Ogolnie to ta wspaniala proekologiczna elektronika jest temu winna. Tam czujniczek, tam zaworek, potencjometr itd. Najpierw zrob odczyt bledow potem mozna cos stwierdzic, bo poki co to mozemy gdybac i tylko licznik postow nabijac
-
Samochód chodzi tak jak przed zaświeceniem się kontrolki. Podjadę w czwartek/piątek na komputer to wtedy dam znać co się stało i będę dalej pytał.
-
Samochód chodzi tak
jak przed zaświeceniem się kontrolki. Podjadę w czwartek/piątek na komputer to wtedy
dam znać co się stało i będę dalej pytał.Spokojnie, jak nie ma innych objawów to możesz jechać. Nic się nie powinno stać. Na kompie odczytają Ci błąd i dowiesz się więcej. Jest dość prawdopodobne, że wywołany przez katalizator ale nie koniecznie. Daj znać co wyszło.
-
Czyli jak przejadę
z tym jakieś 70km to się nic nie stanie?
Dopiero co kupiłem
ten samochód więc nie chciałbym go od razu zepsucPewnie komuś padał już katalizator, zobaczył jaki to wydatek to skasował błąd w sterowniku silnika i pogonił auto
Obym się mylił
-
A czy jak odepnę klemę od akumulatora to błąd się skasuje?
-
Klemą nie skasujesz, jakby błąd był przejściowy to po jakimś czasie kontrolka sama by zgasła. Jak jest faktycznie błąd o niedostatecznej skuteczności kata, to zawsze można zamiast wymiany kata podpiąć emulator tylnej sondy (takie coś, co będzie oszukiwało komputer, ogólnie mówiąc), ewentualnie odsunąć tylną sondę (za pomocą odpowiedniego dystansu), ale to różne skutki potrafi dać,
-
A czy jakbym podłączył auto do komputera takim złączem OBD2 na USB i skasował ten błąd to będzie potem OK ?
-
Byłem sprawdzić auto na komputerze. Diagnoza: Sonda Lambda Rząd 1 za niski.
Rozumiem, że to ta sonda przed katalizatorem, co mogło być przyczyną zapalenia się lampki ?