budowa swifta kjs... może cos więcej :)
-
a żarówki już
wymienione?no kupie słuchaj i jade do Ciebie z nimi ; d
-
Widzę że całkiem
przypadkiem stworzył nam się kącikowy żart...Jeszcze do kolegi Leniu1992 można wypalić:
"A swap na GTI już zrobiony?"
-
Wracamy po przerwie, związanej z przygotowaniami do ślubu, który jest za 3 tyg
a teraz wracamy do tematu, Swift już cały obspawany, podłoga, mocowanie wahaczy, progi, kielichy. Wspawana klatka, bez zastrzałów bocznych które będą na końcu.
Silnik założony 16v z gti wraz z instalacją, i teraz 1 problem straciła się iskra, nie ma na wyjściu z cewki. Cewki wymieniane 3 szt, kopułka kpl. nowa, kable WN nowe.
-
Ten kabel nie ma nic do iskry bo pomaga w ustawieniu zapłonu mostkujac odpowiednie piny . Nie wiem czy to ma znaczenie ale cewke od 8v której nigdy w gti nie widziałem.sprawdź dobrze przekazniki i bezpieczniki
-
A plus na cewce jest po przekreceniu zaplonu?
-
masa na kolektorze dolotowym przykręcona
-
tak, jest plus na cewce
-
a masz noise superior ? objawy tak właśnie wyglądają jakby ktoś o nim zapomniał.
Wszystko jest w manualu. -
"noise superior" co to jest?
gdzie się powinno znajdować?
A zapomniałem dodać że po obspawaniu Swift przeszedł test, czy wytrzymają mocowania wahaczy
Do katowania posłużył 1.3 8v i sporo łąk z wyrwami.
Po jakiś 45 min, skończyło się testowanie, rozwalona miska olejowa, zawiecho sprawdzane i wszystko w jak najlepszym porządku, przed teatem porobiłem znaki i spisałem wymiary, wszystko w idealnym stanie.
Jak miało by się coś rozwalić to lepiej teraz -
noise superior
moze to chodzi o noise suppressor ?
mockba gdzie to sie znajduje i do czego służy?
sprawdzał ktoś kiedyś cewke miernikiem, bo mi wczoraj wyszły dziwne wyniki na uzwojeniu pierwotnym 0,25 ohm zamiast książkowego 0.72-0.85ohm.
na wtórnym ok bo 12.5 ohm, czy to kwalifikuje ja do wymiany czy po prostu miernik jest z du$% ?
-
moze byc i tak jak mowisz pisalem to z glowy wiec moglem sie pomyslic ogolnie chodzi o filtr przeciw zakluceniowy cewki bez niego samochod nie zapali