[mk 1.3 gs '92] Nie chce odpalic szarpie jak diabli
-
a mój swift wogóle
podupadł na zdrowiu:/ mało że się świeci check engine, jest osad pod korkiem od
wlewu oleju, nie chce odpalać, obroty mu wirują, czasem słychać jakby nie cały
silnik pracował, to dziś jeszcze zaczął pluć z rury wydechowej czymś jakby nie
spalonym paliwem:/ w naczynku wyrównawczym prawie zniknął płyn , co do tej pory się
zmieniało gdy jeździłem wracał, ponieważ silnik się nagrzewał. definitywnie do
mechaniora.
Trochę późno dopiero teraz.. -
to by wskazywało na dmuchnieta uszczelkę pod głowicą
-
to by wskazywało na
dmuchnieta uszczelkę pod głowicąAlbo słynny pęknięty 3 tłok
-
może macie racje że zbagatelizowałem sytuację, ale nic nie wskazywało na aż tak poważną awarię. palił ok mimo palącej się kontrolki od czasu do czasu. co do płynu , ja głupkowaty nie sprawdziłem przy kupnie stanu płynów, poprzednik zaświadczał głową że wszystko gra jak należy... ale sprawdziłem chłodnice ... i echo w zbiorniczku pusto. dolałem na szybkości i wszystko było ok. do pewnego czasu:/ostatnio moje podejrzenia padły na urządzenie Bingo M , to jakiś emulator , Wy się znacie lepiej więc nie tłumaczę:) zauważyłem wodę w "złączu urządzenia". przeczyscilem preparatem do konserwacji potencjometrow, podobnierz usuwa zabrudzenia siarczki itp. podsuszyłem , podłączyłem i wtedy zaczął pluć jakby niedopalonym paliwem przy gazowaniu, i obroty zaczęły się obniżać to za chwilę rosnąć...nie mam głowy do mechaniki a do elektryki to już zupełnie:) może ten emulator padł lub sterowniki poszły się...nie mam pojęcia:/
-
Dla mnie to głowica (tłok pęknięty trochę mniej) - skoro wodę wciąga i wypluwa płyn z wydechu... To pewnie płyn chłodniczy idzie wydechem a nie niespalone paliwo
-
Tego się właśnie obawiałem , chociaż do końca miałem nadzieję ,że to coś innego.jutro oddaje do sprawdzenia...
Trochę się obawiam ceny za naprawę:/ bo czytałem ile mniej więcej kosztuje
Jak uda mi się naprawić auto w miarę nie wielkim nakładem ( w co wątpię:) to zrobię turne po Polsce:) -
a nie lepiej kupić kompletny sinlik? są w smiesznych cenach jesli chodzi o swifty.
Mowa o sprawdzonym silniku - chyba że masz dobrego mechaniora który ożywi Twoj
-
a nie lepiej kupić
kompletny sinlik? są w smiesznych cenach jesli chodzi o swifty.
Mowa o sprawdzonym
silniku - chyba że masz dobrego mechaniora który ożywi TwojZ rok temu user forum z Poznania sprzedawał kompletny 1.3 z przebiegiem podobno 130 kkm za 200 zł
-
Poważnie za 200? w sumie miec zapasowy sprawdzony nie było by głupie. ale najpierw musze sie dowiedziec co mojemu jest. jak wyjdzie strasznie drogo bede sie martwil:/ a póki co trzymajcie kciuki
-
to musisz mieć w
skrzynce bezpieczników jedno puste miejsce (tak trochę osobno), wkładasz tam jakiś
bezpiecznik i błyskakolego , mam pomarańczową skrzyneczke full bezpiecznikow, obok jeden slot ale juz zajety , tzn jest bezpiecznik.jak wrzuce zdjecia to podeślę linki( nie stalowe od gazu, tylko do pliku:)
-
Poważnie za 200? w
sumie miec zapasowy sprawdzony nie było by głupie. ale najpierw musze sie dowiedziec
co mojemu jest. jak wyjdzie strasznie drogo bede sie martwil:/ a póki co trzymajcie
kciukiOto jego ogłoszenie - wykopałem klik
Mogłem sam wziąć za grosze, pewnie niedługo by mi się przydał
-
wow kolega juz nie spi?:) faktycznie trafiaja sie okazje:)
zamieszczm link do obejrzenia:
http://www.youtube.com/watch?v=cT-oswBnbHg
link z pracy mojego swifta:) nie wiele widać bo w garażu, kolejne będą lepsze:) -
Fajny Gs Mk2
Co do wody z wydechu to normalne szczególnie przy niższych temp.
Odnośnie świec:
http://autokult.pl/2011/02/23/ocena-wygladu-swiec-zaplonowych-czesc-1http://autokult.pl/2011/02/24/ocena-wygladu-swiec-zaplonowych-czesc-2
Ale żeby ocenić ich stan należało by przejechać sie kawałek autem, rozgrzać dobrze silnik, i nie zamulać.
-
wow kolega juz nie
spi?:)A z roboty wróciłem
faktycznie trafiaja sie okazje:)
Czasem naprawdę coś można ustrzelić
zamieszczm link do
obejrzenia:
http://www.youtube.com/watch?v=cT-oswBnbHg
link z pracy mojego
swifta:) nie wiele widać bo w garażu, kolejne będą lepsze:)Auto naprawdę zadbane.
Co do wody z wydechu, to jeśli odpaliłeś na zimnym silniku to trochę wody mogło wydechem pójść...
-
dziękuje Panowe za takie miłe komentarze:) auto oprócz rdzy pod spodem wygląda naprawdę nie źle, dlatego od razu go kupiłem z żoną:) pierwsze auto i to Suzuki:)
co do wody , mam nadzieję że macie rację i że mechanik znajdzie usterkę i będzie git, nie mylić z gti:) pozdrawiam -
dziękuje Panowe za
takie miłe komentarze:) auto oprócz rdzy pod spodem wygląda naprawdę nie źle,
dlatego od razu go kupiłem z żoną:) pierwsze auto i to Suzuki:)
co do wody , mam
nadzieję że macie rację i że mechanik znajdzie usterkę i będzie git, nie mylić z
gti:) pozdrawiama kiedy jedziesz do mechaniora?
-
a kiedy jedziesz do
mechaniora?już stoi od rana, wieczorem mam nadzieję już coś wiedzieć
-
Bardzo ładnie wygląda Twój Swifcik, chociaż nie widać go w pełnej okazałości...
A teraz mam może trochę głupie pytanie: dlaczego masz zatkany czymś czerwonym wlot powietrza do filtra??? Skąd on bierze powietrze w takim razie??? -
Bardzo ładnie
wygląda Twój Swifcik, chociaż nie widać go w pełnej okazałości...
A teraz mam może
trochę głupie pytanie: dlaczego masz zatkany czymś czerwonym wlot powietrza do
filtra??? Skąd on bierze powietrze w takim razie???już odpowiadam:) wlot powietrza do filtra został przerobiony:) to zrobił poprzedni właściciel. to jest z nakretki od spray-u:)
oczywiście jest otworek.
a dlaczego?: ponieważ kiedy jest za duży wlot powietrza , na gazie potrafi szarpać a nawet nie odpalać.
im bardziej silnik rozgrzany tym mniej potrzebuje powietrza. nie znam przyczyny tego zjawiska ale tak jest:) kiedyś zrobie dokładniejszy filmik i pokaże wam go w całej okazałości jak mi go mechanik odda bo stoi od wczoraj i tęsknie już za moją Suzi:) -
jak cos nie dziala jak powinno to trzeba to zatkać nakrętka po sprayu
wspaniała teoria, typowo polska myśl techniczna.jak juz sie uporasz z obecnymi awariami to radze udać sie do jakiegoś kumatego gazownika niech wyreguluje instalacje.