Swift Gti/Mk2/ Ciężko kręci w czym problem??
-
500 obr/min to mało powinno być 850-900obr/min
Spróbuj sobie wyregulować przy śrubce przy przepustnicy. -
Nie wiem dokladnie gdzie to, ale będe improwizował;)
Dzieki za pomoc -
Nie wiem dokladnie gdzie to, ale będe improwizował;)
Dzieki za pomocŚrubka o którą opiera się ta część przepustnicy do której jest przyczepiona linka
Jednak ja bym jej raczej nie ruszał bo problem raczej jest gdzie indziej. Odłącz na kilka godzin akumulator, potem podłącz jak silnik będzie zimny, odpal i nie dotykaj pedału gazu tylko zostaw go żeby pochodził aż się wentylator chłodnicy włączy.Jak to zrobisz i nie pomoże to dalej będziemy szukać problemu.
-
Jednak wszystko jest ok... zrestartowalem kompa... tzn. odlaczylem aku. i jest git;)
jest jakoś 850rpm -
Jednak wszystko
jest ok... zrestartowalem kompa... tzn. odlaczylem aku. i jest git;)
jest jakoś 850rpmNo widzisz
-
Ale mam jeszcze problem z odpalaniem silnika... ciężko się kreci. CZemu?? Musze odpalac go z nogą w podlodze...
-
zmień świece , ustaw prawidłowo zapłon , tpsa , zajrzyj do filtra paliwa , oczyść filtr powietrza , posprawdzaj kable zapłonowe.
-
kupiłeś tego czarnego, czy mi się wydaje
-
Nie... kupiłem czerwonego od babki.
wrzucilbym fotki ale nie mam na kompie -
zmień świece ,
ustaw prawidłowo zapłon , tpsa , zajrzyj do filtra paliwa , oczyść filtr powietrza ,
posprawdzaj kable zapłonowe.Dzięki za pare mądrych rad
-
Tego czerwonego ze Szczecina?
-
ten z szczecina co chłopaki gadali to padaka
-
ten z szczecina co
chłopaki gadali to padakaTwój jak jeszcze stał w szczecinie też za piękny nie był
dopiero zdesperowany wesyl go doprowadził do ładu -
Twój jak jeszcze
stał w szczecinie też za piękny nie byłDelikatnie powiedziane Wesyl wyrwal go z objec kostuchy, inaczej bysmy sie nim dzisiaj golili
-
i chwała mu za to bo auto jeździ i ma się dobrze