Uszczelka pod pokrywę zaworów
-
Ja dawałem zawsze bez silikonu. Ważne, żeby była dobrze założona (nie podwinięta). Pokrywkę dokręcamy 9-12 Nm od środka na zewnątrz. Nigdy mi nic nie ciekło.
-
Ja dawałem zawsze
bez silikonu. Ważne, żeby była dobrze założona (nie podwinięta). Pokrywkę dokręcamy
9-12 Nm od środka na zewnątrz. Nigdy mi nic nie ciekło.o to ja sie dołacze. mowisz ze bez silikonu tez da rade dobrze to zrobic? bo nie wiem czy kupowac i sie w to bawic. Mam uszczelke victor reinz do zalozenia, bo cieknie ladnie
-
JAk jest nowa uszczelka to nie trzeba silikonu tylko dokręcić tak jak ma być, ewentualnie na łukach można dać, jak juz nie jest nowa to wtedy na sylikonie.
-
ja osobiście zawsze dokrecam ja wg kolejnosci w manualu i momentem 9 niutonów i nigdy nie cieknie... niestety uszczelka jest jedno-razowa po zdjęciu i ponownym montażu zawsze gdzieś leci. (oczywiscie bez silikonu )
-
Ja po kilka razy ściągałem pokrywkę i zakładałem na zwykłej uszczelce z JCAuto i nigdy mi nie ciekło.
-
U mnie tez nie cieklo, a bylo sciagane chyba ze 2 razy.
-
Kup zwykłą gumową bez cudaczenia. Od uszczelki ważniejsze jest to jak ją przykręcisz. Musisz użyć odpowiedniego momentu na kluczu aby nie uszkodzić uszczelki. U mnie dopiero 3. uszczelka okazała się dobra, tylko dlatego, że przykręciłem ją sam odpowiednią siłą, a nie mechanik któremu się spieszy.
-
Kup zwykłą gumową
bez cudaczenia. Od uszczelki ważniejsze jest to jak ją przykręcisz. Musisz użyć
odpowiedniego momentu na kluczu aby nie uszkodzić uszczelki. U mnie dopiero 3.
uszczelka okazała się dobra, tylko dlatego, że przykręciłem ją sam odpowiednią siłą,
a nie mechanik któremu się spieszy.A wiecie może jaki moment potrzebny jest do przykręcenia pokrywy zaworów w 1.3 8V?
-
powyżej ci koledzy już napisali ;p
-
powyżej ci koledzy
już napisali ;pCzyli tak samo jak dekiel od GTI? Bo tam jest 2x większy, więc myślałem, że w 8V moment będzie inny... Dzięki