Swift GTi wolne obroty raz jeszcze
-
Witam Wszystkich jako nowy użytkownik.
Mam problem jak w temacie. Piszecie, że wolne powinny być w granicach 1600-1800 rpm. Ja u siebie nigdy takich nie zaznałem. Maks to 1100 po lekkim rozgrzaniu. W lato powiedzmy nie jest to poważny problem, ale w zimę muszę odpalać z wciśniętym gazem i potrzymać go ok. 10 s, inaczej auto gaśnie. Co ciekawe - przez te kilka sekund słychać jakby dziwne ssanie spod maski (obrazując dźwięk: to tak jakby na suszarkę do włosów nałożyć szmatkę, słychać wtedy jak powietrze przepływa z oporem i szumem). ISC, AV sprawdzony, pracuje na wkładce K&N. Nowe przewody, świece irydowe, palec i kopułka.
Czy może być to winną TPSa? Może coś z odmą? -
lewe powietrze lapie silnik albo masz dziurawa rurke
-
A czy dziura w dolocie nie objawiałaby się także po nagrzaniu silnika, w trakcie eksploatacji?
-
A czy dziura w
dolocie nie objawiałaby się także po nagrzaniu silnika, w trakcie eksploatacji?tez, wiec sprawdz rurki idace do kolektora
-
tez, wiec sprawdz
rurki idace do kolektoraOk, dziś wymienię te przewody, na pewno im nie zaszkodzi z racji wieku.
Możesz podpowiedzieć coś na temat odetkania odmy? Czy zasadne jest to robić (oprócz posiadania czystszego dolotu)? Lepiej zbiorniczek czy filtr? -
Ok, dziś wymienię
te przewody, na pewno im nie zaszkodzi z racji wieku.
Możesz
podpowiedzieć coś na temat odetkania odmy? Czy zasadne jest to robić (oprócz
posiadania czystszego dolotu)? Lepiej zbiorniczek czy filtr?it's up to you