Swift GTi wolne obroty raz jeszcze


  • Użytkownik archiwalny

    Witam Wszystkich jako nowy użytkownik.
    Mam problem jak w temacie. Piszecie, że wolne powinny być w granicach 1600-1800 rpm. Ja u siebie nigdy takich nie zaznałem. Maks to 1100 po lekkim rozgrzaniu. W lato powiedzmy nie jest to poważny problem, ale w zimę muszę odpalać z wciśniętym gazem i potrzymać go ok. 10 s, inaczej auto gaśnie. Co ciekawe - przez te kilka sekund słychać jakby dziwne ssanie spod maski (obrazując dźwięk: to tak jakby na suszarkę do włosów nałożyć szmatkę, słychać wtedy jak powietrze przepływa z oporem i szumem). ISC, AV sprawdzony, pracuje na wkładce K&N. Nowe przewody, świece irydowe, palec i kopułka.
    Czy może być to winną TPSa? Może coś z odmą?


  • Użytkownik archiwalny

    lewe powietrze lapie silnik albo masz dziurawa rurke


  • Użytkownik archiwalny

    A czy dziura w dolocie nie objawiałaby się także po nagrzaniu silnika, w trakcie eksploatacji?


  • Użytkownik archiwalny

    A czy dziura w
    dolocie nie objawiałaby się także po nagrzaniu silnika, w trakcie eksploatacji?

    tez, wiec sprawdz rurki idace do kolektora


  • Użytkownik archiwalny

    tez, wiec sprawdz
    rurki idace do kolektora

    Ok, dziś wymienię te przewody, na pewno im nie zaszkodzi z racji wieku.
    Możesz podpowiedzieć coś na temat odetkania odmy? Czy zasadne jest to robić (oprócz posiadania czystszego dolotu)? Lepiej zbiorniczek czy filtr?


  • Użytkownik archiwalny

    Ok, dziś wymienię
    te przewody, na pewno im nie zaszkodzi z racji wieku.
    Możesz
    podpowiedzieć coś na temat odetkania odmy? Czy zasadne jest to robić (oprócz
    posiadania czystszego dolotu)? Lepiej zbiorniczek czy filtr?

    it's up to you


Log in to reply