Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Tagi
  • Popularne
  • Użytkownicy
  • Grupy
  • Szukaj
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
zlosniki.pl
  1. Start
  2. SUZUKI SWIFT / ALTO / IGNIS - forum
  3. Kącik techniczny - Swift do 2003 r.
  4. swift gti lewy czy prawy gwint na wałkach rozrządu pilnie

swift gti lewy czy prawy gwint na wałkach rozrządu pilnie

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Kącik techniczny - Swift do 2003 r.
15 Posty 8 Uczestników 190 Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Odpowiedz
  • Odpowiedz, zakładając nowy temat
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • M Niedostępny
    M Niedostępny
    mlodyboruch
    Użytkownik archiwalny
    napisał ostatnio edytowany przez mlodyboruch
    #1

    jak w temacie, czy wałki roarządu mają lewy czy prawy gwint??? sprawa pilna

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    0
    • E Niedostępny
      E Niedostępny
      Erde
      Użytkownik archiwalny
      napisał ostatnio edytowany przez Erde
      #2

      jak w temacie, czy
      wałki roarządu mają lewy czy prawy gwint??? sprawa pilna

      prawy

      ps. mi ostatnio też nie chciały puścić "za cholerę"

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      0
      • D Niedostępny
        D Niedostępny
        Dajmos
        Użytkownik archiwalny
        napisał ostatnio edytowany przez Dajmos
        #3

        ps. mi ostatnio też
        nie chciały puścić "za cholerę"

        przyjechał wujek Dajmos i od razu puściły

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        0
        • M Niedostępny
          M Niedostępny
          mlodyboruch
          Użytkownik archiwalny
          napisał ostatnio edytowany przez mlodyboruch
          #4

          prawy
          ps. mi ostatnio też
          nie chciały puścić "za cholerę"

          dzięki za szybką odpowiedz, w koncu pusciły

          a powiedz mi jeszcze czy znasz moze wymiary szpilek do głowicy tzn długośc, skok gwintu itp. i gdzie takie coś najlepiej szukać? moze od innego auta pasuje?? jedna niestety jest u mnie do wymiany:/

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          0
          • E Niedostępny
            E Niedostępny
            Erde
            Użytkownik archiwalny
            napisał ostatnio edytowany przez Erde
            #5

            przyjechał wujek
            Dajmos i od razu puściły

            Mylisz z wałem korbowym

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            0
            • E Niedostępny
              E Niedostępny
              Erde
              Użytkownik archiwalny
              napisał ostatnio edytowany przez Erde
              #6

              a powiedz mi
              jeszcze czy znasz moze wymiary szpilek do głowicy tzn długośc, skok gwintu itp. i
              gdzie takie coś najlepiej szukać? moze od innego auta pasuje?? jedna niestety jest u
              mnie do wymiany:/

              Nie pamiętam teraz wymiarów. Co do zakupu jak koniecznie chcesz nowe to słyszałem, że pasują z jakiegoś starego Nissana Sunny w dieslu. Ale myślę, że możesz kupić jakąś mało sfatygowaną używkę - manual przewiduje wielokrotne ich użycie.

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              0
              • M Niedostępny
                M Niedostępny
                mlodyboruch
                Użytkownik archiwalny
                napisał ostatnio edytowany przez mlodyboruch
                #7

                Nie pamiętam teraz
                wymiarów. Co do zakupu jak koniecznie chcesz nowe to słyszałem, że pasują z jakiegoś
                starego Nissana Sunny w dieslu. Ale myślę, że możesz kupić jakąś mało sfatygowaną
                używkę - manual przewiduje wielokrotne ich użycie.

                no w sumie kiedyś też u mechanika jakąś używkę skombinowałem , tak też teraz chyba zrobie bo szkoda czasu na szukanie

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                0
                • M Niedostępny
                  M Niedostępny
                  Mjecio
                  Użytkownik archiwalny
                  napisał ostatnio edytowany przez Mjecio
                  #8

                  gwint to chyba m12x1,25 jutro dla pewnosci sprawdze ja kupilem szpilki do bmw m50 tylko roznia sie glowa i trzeba kupic sobie klucz jak cos to mam uzywane szpilki na stanie

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  0
                  • W Niedostępny
                    W Niedostępny
                    Wesyl
                    Użytkownik archiwalny
                    napisał ostatnio edytowany przez Wesyl
                    #9

                    Nie pamiętam teraz
                    wymiarów. Co do zakupu jak koniecznie chcesz nowe to słyszałem, że pasują z jakiegoś
                    starego Nissana Sunny w dieslu. Ale myślę, że możesz kupić jakąś mało sfatygowaną
                    używkę - manual przewiduje wielokrotne ich użycie.

                    chyba max 2-3 skrecenia na szpilkach nastepnie zaleca sie juz ich wymiane.

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    0
                    • T Niedostępny
                      T Niedostępny
                      Toydols
                      Użytkownik archiwalny
                      napisał ostatnio edytowany przez Toydols
                      #10

                      A gdzie to wyczytałeś? Manual serwisowy mówi, że szpilki zostają stare i ani słowa o wymianie.

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      0
                      • W Niedostępny
                        W Niedostępny
                        Wesyl
                        Użytkownik archiwalny
                        napisał ostatnio edytowany przez Wesyl
                        #11

                        oj tego Ci juz nie powiem bo niepamietam, bylo cos o zmeczeniu materialow, cos bylo podanego ze szpilki nie trzymaja juz tak jak powinny, wydawalo mi sie to smiezszne bo pisali cos o "rozciagnieciu" ich oraz ze juz inaczej niby reaguja na wyzsza temperature co moze grozic tym ze po jakims czasie moze sie okazac ze sila dociagniecia sie zmienila. Ale gdzie to bylo podanego dokladnie to nie pamietam, jakas ksiazka o materialach wykorzystywanych przy motorach z poczatku lat 90.

                        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                        0
                        • T Niedostępny
                          T Niedostępny
                          Toydols
                          Użytkownik archiwalny
                          napisał ostatnio edytowany przez Toydols
                          #12

                          Widocznie swifta gti tam nie uwzględniali ;P

                          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                          0
                          • W Niedostępny
                            W Niedostępny
                            Wesyl
                            Użytkownik archiwalny
                            napisał ostatnio edytowany przez Wesyl
                            #13

                            Widocznie swifta
                            gti tam nie uwzględniali ;P

                            hm to byl ogolny zapis, wiadomo zapis producenta pod dany model jest wazniejszy.

                            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                            0
                            • M Niedostępny
                              M Niedostępny
                              monstergarage32
                              Użytkownik archiwalny
                              napisał ostatnio edytowany przez monstergarage32
                              #14

                              Ja miałem problem z naciągniętymi śrubami panewki wałka rozrządu nie dało się dociągnąć bo się po prostu naciągały

                              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                              0
                              • F Niedostępny
                                F Niedostępny
                                fetorman
                                Użytkownik archiwalny
                                napisał ostatnio edytowany przez fetorman
                                #15

                                Ja miałem problem z
                                naciągniętymi śrubami panewki wałka rozrządu nie dało się dociągnąć bo się po prostu
                                naciągały

                                przeciez tam jest 10Nm wiec ledwo co. Tam nie ma co dociagac

                                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                                0
                                Odpowiedz
                                • Odpowiedz, zakładając nowy temat
                                Zaloguj się, aby odpowiedzieć
                                • Najpierw najstarsze
                                • Najpierw najnowsze
                                • Najwięcej głosów


                                • Zaloguj się

                                • Nie masz konta? Zarejestruj się

                                • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                                • Pierwszy post
                                  Ostatni post
                                0
                                • Kategorie
                                • Ostatnie
                                • Tagi
                                • Popularne
                                • Użytkownicy
                                • Grupy
                                • Szukaj