Nie działająca wskazówka poziomu paliwa


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, od pewnego czasu mam problem ze wskazówka paliwa. Otóż jest ona ciągle na "E" co może być powodem? Pływak się zatopił ?

    Z góry dzięki


  • Użytkownik archiwalny

    zatankuj full puki paliwo tańsze jeszcze możne się odwiesi.


  • Użytkownik archiwalny

    zatankuj full puki
    paliwo tańsze jeszcze możne się odwiesi.

    zatankowałem


  • Użytkownik archiwalny

    a ja podpowiem że pod kanapą z tyłu jest takie połączenie , żółty ( czy tam zielony , nie rozpoznaje kolorów ) przewód jest od wskaźnika , a reszta chyba od zasilania pompy paliwa . Ale one są połączone takimi specyficznymi złączkami , spróbój zajrzeć , jak mi wskźnik nie chodził to właśnie tam się rozłączyło Teraz mam zlutowane bez złączki na stałe


  • Użytkownik archiwalny

    a ja podpowiem że
    pod kanapą z tyłu jest takie połączenie , żółty ( czy tam zielony , nie rozpoznaje
    kolorów ) przewód jest od wskaźnika , a reszta chyba od zasilania pompy paliwa . Ale
    one są połączone takimi specyficznymi złączkami , spróbój zajrzeć , jak mi wskźnik
    nie chodził to właśnie tam się rozłączyło Teraz mam zlutowane bez złączki na
    stałe

    Ok dzięki sprawdzę i dam znać


  • Użytkownik archiwalny

    na szczęście nic nie straciłeś na tym


  • Użytkownik archiwalny

    Cześć. Podpinam się pod temat. Tylko w moim wypadku wskaźnik paliwa szaleje góra-dół. W baku mam ponad połowę paliwa, a wskaźnik raz wskazuje faktyczny stan paliwa, a po chwili spada do rezerwy. I tak cały czas pod czas jazdy.
    Spotkał się już ktoś z taką przypadłością?


  • Użytkownik archiwalny

    Potencjometr w baku szwankuje (możesz sprawdzić to omomierzem), lub masz problem z połączeniami np kostki z licznikiem (swiftowe wskaźniki są na tyle "wytłumione", że ciężko odróżnić jedno od drugiego). Polecam podłączyć omomierz pod potencjometr przy pływaku (patrz schemat Twojego auta) i pojeździć trochę z miernikiem podłączonym do w/w urządzenia. Jeśli rezystancja nagle będzie się zmieniać znacząco (będzie skakać mocno), to do wymiany pływak z rezystorem, jeśli nie, to szukaj problemów w kostkach i połączeniach, ewentualnie we wskaźniku.



  • Cześć. Podpinam się
    pod temat. Tylko w moim wypadku wskaźnik paliwa szaleje góra-dół. W baku mam ponad
    połowę paliwa, a wskaźnik raz wskazuje faktyczny stan paliwa, a po chwili spada do
    rezerwy. I tak cały czas pod czas jazdy.
    Spotkał się już
    ktoś z taką przypadłością?

    sprawdź sobie masę pod deską rozdzielczą, tam jest chyba ze trzy kabelki masowe do poprzeczki deski puszczone


Log in to reply