Nie działająca wskazówka poziomu paliwa
-
Witam, od pewnego czasu mam problem ze wskazówka paliwa. Otóż jest ona ciągle na "E" co może być powodem? Pływak się zatopił ?
Z góry dzięki
-
zatankuj full puki paliwo tańsze jeszcze możne się odwiesi.
-
zatankuj full puki
paliwo tańsze jeszcze możne się odwiesi.zatankowałem
-
a ja podpowiem że pod kanapą z tyłu jest takie połączenie , żółty ( czy tam zielony , nie rozpoznaje kolorów ) przewód jest od wskaźnika , a reszta chyba od zasilania pompy paliwa . Ale one są połączone takimi specyficznymi złączkami , spróbój zajrzeć , jak mi wskźnik nie chodził to właśnie tam się rozłączyło Teraz mam zlutowane bez złączki na stałe
-
a ja podpowiem że
pod kanapą z tyłu jest takie połączenie , żółty ( czy tam zielony , nie rozpoznaje
kolorów ) przewód jest od wskaźnika , a reszta chyba od zasilania pompy paliwa . Ale
one są połączone takimi specyficznymi złączkami , spróbój zajrzeć , jak mi wskźnik
nie chodził to właśnie tam się rozłączyło Teraz mam zlutowane bez złączki na
stałeOk dzięki sprawdzę i dam znać
-
na szczęście nic nie straciłeś na tym
-
Cześć. Podpinam się pod temat. Tylko w moim wypadku wskaźnik paliwa szaleje góra-dół. W baku mam ponad połowę paliwa, a wskaźnik raz wskazuje faktyczny stan paliwa, a po chwili spada do rezerwy. I tak cały czas pod czas jazdy.
Spotkał się już ktoś z taką przypadłością? -
Potencjometr w baku szwankuje (możesz sprawdzić to omomierzem), lub masz problem z połączeniami np kostki z licznikiem (swiftowe wskaźniki są na tyle "wytłumione", że ciężko odróżnić jedno od drugiego). Polecam podłączyć omomierz pod potencjometr przy pływaku (patrz schemat Twojego auta) i pojeździć trochę z miernikiem podłączonym do w/w urządzenia. Jeśli rezystancja nagle będzie się zmieniać znacząco (będzie skakać mocno), to do wymiany pływak z rezystorem, jeśli nie, to szukaj problemów w kostkach i połączeniach, ewentualnie we wskaźniku.
-
Cześć. Podpinam się
pod temat. Tylko w moim wypadku wskaźnik paliwa szaleje góra-dół. W baku mam ponad
połowę paliwa, a wskaźnik raz wskazuje faktyczny stan paliwa, a po chwili spada do
rezerwy. I tak cały czas pod czas jazdy.
Spotkał się już
ktoś z taką przypadłością?sprawdź sobie masę pod deską rozdzielczą, tam jest chyba ze trzy kabelki masowe do poprzeczki deski puszczone