Suzi 95r kilka pytan. tpsa chlodzenie spalanie termostat czujniki
-
To na gorącym tym bardziej nie pojdzie. rozszerzalność cieplna. wg mnie lepiej na zimnym.
-
O dziękuje
A jak wykręcać
śrubki z silnika albo czujnik wstecznego to na gorącym bo na zimnym nie chcą iść?Kolego potrzebujesz WD-40 albo coś w tym stylu. Psikasz, czekasz z 10 minut (tylko naprawdę czekasz, a nie rwiesz śrubę zaraz po zastosowaniu środka penetrującego) i próbujesz dobrym kluczem.
Na zimno lepiej jak pisał kolega wyżej, aczkolwiek skrzynia biegów się aż tak nie grzeje - mówimy o czujniku wstecznego.Co do tego czujnika to go nie wykręcaj tylko spróbuj na zamontowanym poprawić styk. Czasem też ten bolec w czujniku się wyciera od strony wnętrza skrzyni i po prostu nie sięga. Niedawno któryś kolega z forum opisał, że w takim przypadku trochę zeszlifował czujnik, żeby głębiej się wkręcał w skrzynię i było ok.
-
Miałem złe klucze i brak dojścia. Przeszkadza mi tam podstawa od linki zmiany biegów a od strony aku rura metalowa od chłodzenia która jest w bardzo nisko przykręcona małymi srubkami. Napsikałem na wszystko wódą i kupilem klucze "rowerowe" zestaw(rurki 20-30 cm puste w srodku od boku pręt i kręcisz.Mam plan kabelek przeciągnąc srodkiem klucza nasadzic i i odkręcać bez sciagania niczego.
Miedzy innymi 21 który ponoć pasuje do czujnika. Znalazłem nowy za 53 zł to sie szarpnąłem.
Teraz nie mogę bo dałem suzi do mechanika. Ile może kosztować wymiana rozrządu?
Części kupie sam. Najlepsze ze na tabliczce pisze ze mam silnik G13BA a na silniku B a numeru silnika nie odnalazłem tylko jego pojemność. To kazałem mechanikowi zdjąć paski i rolkę. I dopiero wtedy zamówię. Bo trochę tych możliwości mniej.A zagarnę jeszcze o wlot powietrza który wchodzi mi w prawe nadkole a potem znika. Mam dużą przestrzeń z przodu silnika miedzy osłoną i atrapa z przodu. Wisi tam jakas obejma. Nie powinno byc tam plastikowego wlotu powietrza? Jest ktos na forum z zachodniopomorskiego albo z okolic Szczecina albo Świnoujscia kto zna sie na ustawieniu tps`a? A i mam pytanie czy automatyk elektryk sobie z tym poradzi? Czy będzie opowiadał ze to ciężka robota i 500zl. Jak bym miał dostęp cały czas do garażu to też bym potrafił sporo części na nowe wymienić
I mam pytanie czy orginalnie byla jakas osłona na miske olejowa?