[Swift GTi] Zmiana przepustnicy na większą - czy warto?


  • Użytkownik archiwalny

    Wiele osób w silniku Swifta GTi zastępuje seryjną przepustnicę większą, z Nissana. Czy sama zmiana przepustnicy ma jakikolwiek sens i daje efekty bez wywalenia przepływomierza i strojenia silnika i nie jest to tylko efekt akustyczny?
    Może ktoś mierzył parametry silnika przed, i po takiej ingerencji i może podzielić się swoją wiedzą?

    pzdr, M


  • Użytkownik archiwalny

    umnie jak zmienilem przepustnice i mialem zapchany wydech to na + byly tylko efekty dzwiekowe(doslownei masakra i sie przezto wydawalo ze auto lepiej idzie). W praktyce auto bylo wolniejsze niz przed wlozeniem przepustrnicy z nyski. Lecz po zrobienie przelotu na wydechu jest owiele lepiej niz jakbym mial seryjna przepustnice(koncowka 2jki i 3jka) jest lepsza. Choc ja przeplywomierz mam 48.5. Wiec jesli masz wolny wydech to warto, jeszcze sie zastanawiam nad zmiana listwy i wrzuceniu innego regulatora cisnienia paliwa zeby troche dawke podkrecic, tak dla uzupelnienia.


  • Użytkownik archiwalny

    Wiele osób w
    silniku Swifta GTi zastępuje seryjną przepustnicę większą, z Nissana. Czy sama
    zmiana przepustnicy ma jakikolwiek sens i daje efekty bez wywalenia przepływomierza
    i strojenia silnika i nie jest to tylko efekt akustyczny?
    Może ktoś mierzył
    parametry silnika przed, i po takiej ingerencji i może podzielić się swoją wiedzą?
    pzdr, M

    Jeżeli nie dotykałeś się do głowicy to wymiana jest bez sensu nawet jesli połączysz to z wymianą listwy lub zwiększeniem cisnienia paliwka


  • Użytkownik archiwalny

    Zwykle podnoszenie dawki paliwa tylko pogarsza sprawe, wiec najpierw trzeba sprawdzic czy trzeba ujac, czy dodac...


  • Użytkownik archiwalny

    Ja mam głowice po portingu , miałem przepustnice i listwe mk1 .
    Nie mierzyłem tego na rolce ale jeśli chodzi o czasy to trochę lepsze więc coś daje .
    Oczywiście wzrasta spalanie.


Log in to reply