[Swift GTi] Zmiana przepustnicy na większą - czy warto?
-
Wiele osób w silniku Swifta GTi zastępuje seryjną przepustnicę większą, z Nissana. Czy sama zmiana przepustnicy ma jakikolwiek sens i daje efekty bez wywalenia przepływomierza i strojenia silnika i nie jest to tylko efekt akustyczny?
Może ktoś mierzył parametry silnika przed, i po takiej ingerencji i może podzielić się swoją wiedzą?pzdr, M
-
umnie jak zmienilem przepustnice i mialem zapchany wydech to na + byly tylko efekty dzwiekowe(doslownei masakra i sie przezto wydawalo ze auto lepiej idzie). W praktyce auto bylo wolniejsze niz przed wlozeniem przepustrnicy z nyski. Lecz po zrobienie przelotu na wydechu jest owiele lepiej niz jakbym mial seryjna przepustnice(koncowka 2jki i 3jka) jest lepsza. Choc ja przeplywomierz mam 48.5. Wiec jesli masz wolny wydech to warto, jeszcze sie zastanawiam nad zmiana listwy i wrzuceniu innego regulatora cisnienia paliwa zeby troche dawke podkrecic, tak dla uzupelnienia.
-
Wiele osób w
silniku Swifta GTi zastępuje seryjną przepustnicę większą, z Nissana. Czy sama
zmiana przepustnicy ma jakikolwiek sens i daje efekty bez wywalenia przepływomierza
i strojenia silnika i nie jest to tylko efekt akustyczny?
Może ktoś mierzył
parametry silnika przed, i po takiej ingerencji i może podzielić się swoją wiedzą?
pzdr, MJeżeli nie dotykałeś się do głowicy to wymiana jest bez sensu nawet jesli połączysz to z wymianą listwy lub zwiększeniem cisnienia paliwka
-
Zwykle podnoszenie dawki paliwa tylko pogarsza sprawe, wiec najpierw trzeba sprawdzic czy trzeba ujac, czy dodac...
-
Ja mam głowice po portingu , miałem przepustnice i listwe mk1 .
Nie mierzyłem tego na rolce ale jeśli chodzi o czasy to trochę lepsze więc coś daje .
Oczywiście wzrasta spalanie.