[GTi Mk3] Zawieszenie: gleba a twardość.
-
Nie dzięki Przyczepność jest nieziemska Tylko nie wiem czemu nie chce się ugiąć ani trochę skoro nie siedzi 2 cm od ziemi.
-
Jaki to zawias?
-
Jaki to zawias?
znając upodobanie Niemców, a pewnie z tamtych rejonów ten swift był, to H&R + Koni, ale to kolega musiał by się poświęcić i wleźć pod auto
-
Wiem, że sprężyny są czerwone. Ale już trochę schodzi kolor więc nie widać zbytnio z czego zawias. Auto pochodzi z Włoch ;p
-
Wiem, że sprężyny
są czerwone.H&R lub Jamex ( ostatecznie MTS ... ale nie sądzę )
P.s: to wchodź pod auto i patrz co tam maszAuto pochodzi z Włoch ;p
może wcześniej było z DE
-
Jeszcze zdążę wejść bo na razie leczy się u mechanika. No ale co do tematu: da się "zmiękczyć" zawias pomimo gleby? Jak duży wpływ na to mają rozpórki? Czyt to idzie zawsze w parze i gleba się nie ugnie? Bo chodzi teraz po prostu jakbym wsadził tam drewnianego klocka ( nic nie amortyzuje, szczególnie tył)
-
Jeszcze zdążę wejść
bo na razie leczy się u mechanika. No ale co do tematu: da się "zmiękczyć" zawias
pomimo gleby?nie da rady na tym setupie ... chyba że wymienisz springi ... bo nie sądzę, abyś miał to zawieszenie regulowane
-
Kurcze...to po jakiego licha te amorki jak nie amortyzują hehe
-
Kurcze...to po
jakiego licha te amorki jak nie amortyzują heheamortyzują i to dobrze. wejdz pod auto zobacz czy rzezby jakiejs tam nie ma, przetrzy springi i amorki i zobacz co tam siedzi.
Opcja na zmniejszenie sprawnosci amortyzatora jest, wez go nawierc na boku. Nie rozumiem Cie, nie chcesz miec twarto a chcesz miec przyczepnie? przeciez jedno jest zaslugą 2giego.
Ale sprawdz jak wygladają górne częsci amorkow co wystaja z kielichów, moze maja regulowana twardość. -
chcesz miec twarto a chcesz miec przyczepnie?
Bardziej chodzi o to, że chce mieć nisko ale nie aż tak twardo.
Jak tylko odbiorę auto od mechanika to sprawdzę i dam znać co i jak
-
Czerwone H&R to jest już niezły beton. Koni Sport ma regulację twardości, więc jeśli tego nie ma to to nie jest Koni
-
Bardziej chodzi o
to, że chce mieć nisko ale nie aż tak twardo.Zmień sprężyny na bardziej miękkie np. Vogtland albo Eibach. Będzie niżej niż seria ale nie beton
-
jak cos to mozemy ugadac sie co do pozbucia sie betonu:D
-
Czerwone H&R to
jest już niezły beton. Koni Sport ma regulację twardości, więc jeśli tego nie ma to
to nie jest Koniwystarczy że są np. Koni czerwone
Zmień sprężyny na
bardziej miękkie np. Vogtland albo Eibach. Będzie niżej niż seria ale nie betonVogtlandy są na tyle miękkie ?
-
nie da rady na tym
setupie ... chyba że wymienisz springi ... bo nie sądzę, abyś miał to
regulowaneSprężyny odpowiadają za wysokość zawieszenia, za amortyzację amortyzatory. Jeśli masz żółte amory to może to są Koni, więc daj je na ustawienie "najbardziej miękkie" i po kłopocie.
Siedzi zajebiście ! Mam nadzieje, że mój też tak klęknie.
-
Sprężyny
odpowiadają za wysokość zawieszenia, za amortyzację amortyzatory.yyyy i ?
Ja pisałem to w sensie gwintu jak by miał bo tam chyba wiesz jak wygląda regulacja ( jak by wyszło że ani nie Koni, ani żaden inny zwykły amor, tylko kombinacja a'la Zerkpol ) -
Nie rozumiem Cie,
nie chcesz miec twarto a chcesz miec przyczepnie? przeciez jedno jest zaslugą
2giego.No nie do końca. Nie można tak sprawy uogólniać. Zależy po jakich nawierzchniach pojazd się porusza. Niestety w Polsce gniotąc w zakręcie na twardym zawiasie przy nierównej nawierzchni łatwiej o utratę sterowności pojazdu. Nawet na torze zbyt twarde zawieszenie spowoduje np. uślizg tylnej osi.
Ale generalnie twardsza charakterystyka w porównaniu do nastawień "emeryckich" poprawie stabilność pojazdu. Jednak jak ze wszystkim w życiu trzeba mieć umiar
-
Raczej wtedy dopiero bedzie klopot.
trzeba ustawiac do sprezyn m.in. Jak wstawisz miekkie do twardej sprezyny to nie dosc, ze bedzie rzucac , to amoryzator nie bedzie mial odpowiedniej sily aby wygasic drganai sprezyny(kola itp.)...ale masz racje bedzie - pseudoJedyna prawidlowa opcja to lajtowe sprezyny progresywne np. Eibach - niestety ze swieca szukac...
-
Witam jak pewnie wieksozsc sie zorientowała sprzedaje mojego granatowego Swifta jesli mi sie uda, chciałbym zacząć robić coś przy moim sedanie i mam pytanie, jeśłi chodzi o sprężyny obniżające do tego auta, szukałem troche i ciężko cokolwiek znalejść mam coś tkaiego które niby pasują http://www.agauto.sk/pl/detail/spryny-obniajce-suzuki-3958.html ale czy to dobre??. Chyba że ktoś z szanownych forumowiczów ma jakieś namiary na firmy które posiadają takie zawieszenia do sedanów, byłybym wdzięczny za [pdanie namiarów, pozdrawiam!
-
serio nikt nic nie wie ??