[SS mkV simon2312] czyli małe modyfikacje i przygotowania do zlotu
-
to zanim go
znajdziesz to czerwonego ruda wpie... zjei tu się mylisz drogi Watsonie bo Swift przeszedł kurację odmładzająca
Nie Ty jeden
zbierasz kasę ja mam nadzieje na następny zlot zawitać GTi'kiem, co z tego
wyjdzie zobaczymy, jedno jest pewne przygoda z Suzuki nie skończy się w dniu
sprzedania GS'ahehe, tylko że ja pcham kasę w kombi nadal zmieni się tylko cosik z przodu, no może także cosik z tyłu
Powodzenia życzę w dalszej walce ze sprzedażą oraz kupnem -
Kolejny problem, mianowicie
elektryka od swifta 1.0 jest inna jak w 1.3.
1.0 ma więcej bezpieczników pod maską jak 1.3 i teraz pytanie co zrobić żeby to wszystko grało? Dużo jest z tym rycia, bo już mnie .... szczela jak to widzę
Robił ktoś kiedyś taki myk z przekładaniem silnika z 1.0 na 1.3 ??Pomocy
-
Przecież jak robisz swapa to najłatwiej przerzucić wiązkę i kompa od 1,3
-
Przecież jak robisz
swapa to najłatwiej przerzucić wiązkę i kompa od 1,3no to tak zrobiłem tylko nie pasują złączki pod bezpieczniki od 1,0 bo tam jest całkiem inaczej, przerzuciłem kable kompa ale nie pasują wtyki
-
Nie czaje - jak mogą nie pasowac wtyki do kompa, jak piszesz ze przerzuciles kable?
Bezpieczniki chyba tez mozna dac od 1,3 co?
-
Nie czaje - jak
mogą nie pasowac wtyki do kompa, jak piszesz ze przerzuciles kable?
Bezpieczniki chyba
tez mozna dac od 1,3 co?pasują wtyki do kompa ale nie do bezpieczników a nie moge ich przerzucić bo w 1.0 jest więcej kabli.
-
pasują wtyki do
kompa ale nie do bezpieczników a nie moge ich przerzucić bo w 1.0 jest więcej kabli.lol, nie czaje
Przecież przekłada się kompletną wiązkę wraz ze wszystkimi puszkami bezpiecznikowymi, kompami itd...
Z czym tu masz problem bo dalej nie rozumiem ?? -
chyba ze sklecil 1 wiazke z 2 ; )
i wtedy masz problem ; ) -
chyba ze sklecil 1
wiazke z 2 ; )
i wtedy masz
problem ; )hehe no chyba, że jak się lubi sobie utrudniać to czemu nie
-
lol, nie czaje
Przecież przekłada
się kompletną wiązkę wraz ze wszystkimi puszkami bezpiecznikowymi, kompami itd...
Z czym tu masz
problem bo dalej nie rozumiem ??przypuśćmy w starym 1,3 są dwa wejścia na wtyki i dwa wtyki a w nowym są 4 wejścia i 4 wtyki. oczywiście mogę przełożyć puszkę z 2 wtykami i kable z 2 wtykami ale to nic nie da bo co gdyby tak można było to po co w 1.0 są 4 wtyki ? musze jakoś z 2 wtyków zrobić 4
-
hehe no chyba, że
jak się lubi sobie utrudniać to czemu niekurde trudno to wytłumaczyć musiałbym mieć fotki
-
kurde trudno to
wytłumaczyć musiałbym mieć fotkipo prostu nie czaje coś takiego tam narobił....
Skoro miałeś kompletną wiązkę z 1.3 - kabinową i z komory silnikowej,
to czemu nie przełożyłeś jej całej, tylko kombinujesz jak koń pod górę ??
Po kiego coś przerabiać jak wystarczy przełożyć gotową ?? -
po prostu nie czaje
coś takiego tam narobił....
Skoro miałeś
kompletną wiązkę z 1.3 - kabinową i z komory silnikowej,
to czemu nie
przełożyłeś jej całej, tylko kombinujesz jak koń pod górę ??
Po kiego coś
przerabiać jak wystarczy przełożyć gotową ??GDYBY TAK SIĘ DAŁO TO BYM TAK ZROBIŁ,
Zrobię tak jak mówisz a co pozostałe kable które idą z samochodu to utnę czy co ?? -
O tym właśnie pisał Danbar - przerzucić też wiązkę kabinową.
-
O tym właśnie pisał
Danbar - przerzucić też wiązkę kabinową.Nie przekładaliście silnika, nie wiecie, uwierzcie mi gdyby tak było można to bym tak zrobił, nie jestem idiotą. Szkoda ze nie mam fotek.
-
Masz jezdzacego i sprawnego dawce 1.3.
Wywalasz 1.0 + cala elektryke z budy i wrzucasz 1.3 wraz z cala elektryka z 1.3. W czym problem? Po prostu wyciagasz z jednego auta i wkladasz do drugiego wczesniej ogoloconego.
-
Masz jezdzacego i
sprawnego dawce 1.3.
Wywalasz 1.0 + cala
elektryke z budy i wrzucasz 1.3 wraz z cala elektryka z 1.3. W czym problem? Po
prostu wyciagasz z jednego auta i wkladasz do drugiego wczesniej ogoloconego.No dobra macie rację robie sobie problem żeby wszystko przekładać, CZY JEST TUTAJ JAKIŚ ELEKTRYK ?
-
Nie przekładaliście
silnika, nie wiecie, uwierzcie mi gdyby tak było można to bym tak zrobił, nie jestem
idiotą. Szkoda ze nie mam fotek.przekładałem silnik z kompletną wiązką w hondzie z 1.3 na 1.6 i tam jakoś problemu z przełożeniem nie mieliśmy...
dlatego po prostu się dziwie...No dobra macie rację oczko robie sobie problem żeby wszystko przekładać,
CZY JEST TUTAJ JAKIŚ ELEKTRYK ? facepalmbrak mi słów już po prostu facepalm
-
Dawca był mk4 czy mk2/3 ? jak mk2/3 to jest jeszcze problem z kostkami np. od przełącznika zespolonego itd.
-
Dawca był mk4 czy
mk2/3 ? jak mk2/3 to jest jeszcze problem z kostkami np. od przełącznika zespolonego
itd.dawca był mk3 chyba ale to zawsze kompletne auto z ktorego akurat przelacznik zespolony mozna przelozyc, gorzej w tym wypadku jest z przelacznikami od np przeciwmgielnych itd, no chyba zeby wsadzic cala deske rozdzielcza.