[GTi] przeplywomierz -powiekszenie srednicy
-
na forum znalazlem informacje ze mozna roztoczyc przeplywke do 48.5mm a ponoc i dalo by rade 50mm.
Na jakie srednice macie powiekszone przeplywki? do ilu mozna by sięgnąc bez zadnych problemów? -
48,7 bezpieczna wartosc, wiecej nie probowalem.
Jesli chcesz 50mm to szukaj przeplywki z nissana -
hm a cos wiecej na temat przeplywki z nissana? da rade przeplywomierz z ss gti wlozyc w obudowy przeplywki z nissana? Bo co jak co 48mm to szalu nie robi:D
-
hm a cos wiecej na
temat przeplywki z nissana? da rade przeplywomierz z ss gti wlozyc w obudowy
przeplywki z nissana? Bo co jak co 48mm to szalu nie robi:Dprzeplywka z sr20 jest taka sama jedynie mocowanie czujnika ma inne wymiary otworow z tego co pamietam.
Zreszta przeplywka wcale nie jest waskim gardlem, dlawi sie dopiero powyzej 140koni i jest bardzo idiotoodporna
-
Jak ktos chce, to mozna zalozyc dowolnej srednicy przeplywomierz, np 80mm. Mysle, ze nikt nie bedzie wiekszego i tak potrzebowal
-
Jak ktos chce, to
mozna zalozyc dowolnej srednicy przeplywomierz, np 80mm. Mysle, ze nikt nie bedzie
wiekszego i tak potrzebowalno to pisz jak założyć dowolnej średnicy przepływkę, czy od czego ona ma być.
Ja np potrzebuje 60 mm wewnętrznej średnicy. -
no to pisz jak
założyć dowolnej średnicy przepływkę, czy od czego ona ma być.
Ja np potrzebuje 60
mm wewnętrznej średnicy.luzujesz obejmy na gumie dolotowej, zakladasz wieksza przeplywke i dokrecas zopaskami zeby nie bralo lewego powietrza
tylko badz swiadomy tego, ze swinke do tegotrzeba bo nie pojedzie
-
luzujesz obejmy na
gumie dolotowej, zakladasz wieksza przeplywke i dokrecas zopaskami zeby nie bralo
lewego powietrza
tylko badz swiadomy
tego, ze swinke do tegotrzeba bo nie pojedzieaaa ze świnką to tak trzeba bylo odrazu mówić
-
Po grzyba przeplywka przy swini? MAP i juz. Przeplywomierze to zlo.
-
Po grzyba
przeplywka przy swini? MAP i juz. Przeplywomierze to zlo.no wiadomo to jest prawda. niema co zawielkiej dawac bo beda problemy, wtedy jedynym rozwiazaniem swinia, za rok bedzie w planie i swinia wtedy przeplywka poleci napewno;]
-
Ciemna strona mocy w was drzemie patafianie ...
yyy padawanie
-
Po grzyba
przeplywka przy swini? MAP i juz. Przeplywomierze to zlo.Przeplywomierz jest duzo lepszym rozwiazaniem niz MAP do jazdy na codzien i w silnikach ktore musza robic duze przebiegi. Niestety ma swoje ograniczenia, ale zawsze mozna dac wiekszy
-
Jak ktos musi robic duze przebiegi to seria jest najlepszym wyjsciem i to zwykla seria, a nie wykoksowane w fabryce na 101hp 1.3
Dlaczego na codzien MAP jest zly?
Moze mam uraz do przeplywek, ale w wiekszosci przypadkow najczesciej wlasnie to sie jeb, ekhem psuje (ah te kochane tdi). No i waskie gardziolko w dolocie jakby nie patrzec.
-
Przeplywomierz jest
duzo lepszym rozwiazaniem niz MAP do jazdy na codzien i w silnikach ktore musza
robic duze przebiegi. Niestety ma swoje ograniczenia, ale zawsze mozna dac wiekszyno to jeszcze raz zapytam od jakiego auta pasuje większa przepływka ??
-
no to jeszcze raz
zapytam od jakiego auta pasuje większa przepływka ??przeca napisalem ze sr20 ma 50mm
jesli chcesz wieksza to i silnik musi byc wiekszy pewnie cos kolo 3litrow bedzie mialo 60mm wiec allegro i wlacz serczingale powiadam wam, niewlasciwa sciezka jest wasza
-
przeca napisalem ze
sr20 ma 50mm
jesli chcesz
wieksza to i silnik musi byc wiekszy pewnie cos kolo 3litrow bedzie mialo 60mm wiec
allegro i wlacz serczinga no tak dzięki
ale powiadam wam,
niewlasciwa sciezka jest waszano to pisz jak Ty to widzisz, dokładnie ze szczegółami
-
MAP jest zly, bo masz hydrauliczne popychacze i one czasem nie do konca dzialaja jak powinny (zwlaszcza w 20-letnim aucie). Do tego zwykle jest jakis katalizator i inne pierdolniki, ktore maja wplyw na zmiane VE silnika. Jak to sie troszke tylko zmieni to szlag trafil cala twoja zajebista mape. Dodatkowo zrobienie korekcji po temp tez jest bardzo trudne. Tymsamym trudniej zapanowac nad zuzyciem paliwa bez sondy lambda. A przeplyweczka zmierzy ile powietrza wpadlo i tyle paliwa da niezaleznie od temperatury, sprawnosci silnika itp.
A co do tdi, to ja nie widze problemu wiekszego jak sie uzywa dobrych czesci zamiennych. Jak sie oszczedza to sie placi 5 razy -
Ja wymienialem zuzyte popychacze i nie jest to jakis astronomiczny koszt, wiec jak ktos chce krzesac moc to powinien to zrobic, wiadomo ze powinno sie zaczynac od 100% zdrowej serii. Katalizator w 20 letnim GTi? Hehe, ja nie wiem czy w PL w ogole jest jakies GTi z ori katem Sondy lambda jakos nie mialo na poczatku Mk2 i silnik nie pali kosmicznych ilosci paliwa w porownaniu z pozniejszymi wersjami. Zreszta o czym my rozmawiamy, sensowne zuzycie paliwa przy n/a o zwiekszonej o 40% mocy bazowej (bo dopiero od 140 trzeba meczyc wiekszy dolot) ? Ja obecnie kombinuje z tematem ITB do innego 1.3 i jakos mi nie przeszkadza ze spalanie moze wyjsc 20/100, bo auto bedzie sluzyc tylko do butowania. Jak ktos jezdzi na codzien samochodem to radzilbym poszukac jednak innej drogi (mocna seria, ew sam program w silnikach doladowanych). Erde czasem nie ma ecumastera i MAP
a? Jakos mu to smiga po kjs
ach i moc jest.Taaa, dobre czesci, ori przeplywka bosha nie wyrabia nawet roku i juz pokazuje lekko zanizone wartosci co skutkuje cieciem dawek i mniejsza moca.