[GTI] Listwa wtryskowa MK3 vs. MK1
-
wtryski najlepiej
dać od mk2 są bardziej wydajne niż te od mk3.Czyli sa takiesame.
Mk1 mialo chyba deczko inne wtryskiwacze, ale roznica chyba i tak jest pomijalna. -
wtryski najlepiej
dać od mk2 są bardziej wydajne niż te od mk3.bzdura,
tak jak Colin pisze w mk1 byly inne, z tego co pamietam jak je zalozysz do mk2,3 to beda zalewac
-
bzdura,
tak jak Colin pisze
w mk1 byly inne, z tego co pamietam jak je zalozysz do mk2,3 to beda zalewacJa nie jestem pewien do konca, ale jest szansa ze mk1 mialo mniejszy wydatek. Juz nie te czasy zeby pamiec dawala rade
-
a Co Wy na to aby podniesc mu troche cisnienie na listwie poprzez: wrzucenie listwy z mk1(z niej latwiej pozbyc sie regulatora), wywaleniu seryjnego regulatora i wrzucic w jego miejsce takie cos:
http://moto.allegro.pl/item1175018995_regulator_cisnienia_paliwa_sportowy_tuning.html ?? -
Ja bym go zapial na powrocie od seryjnego regulatora - pozwoli dzieki temu ustawic wyzsze cisnienie (ale nie nizsze) i jak sie zepsuje (a napewno niedlugo to zrobi) to przynajmniej auto bedzie zdatne do jazdy. Jak wywalisz seryjny i sie zepsuje (czyt wyzej) to jest dupa.
Z drugiej strony czesto jak sie psuje (a psuje sie... czyt wyzej) to paliwo potrafi leciec wezykiem do kolektora ssacego i troche tam namieszac. -
uuu czyli mowisz ze odradzasz takie wynalazki,
PS. wez wykasuj pare wiadomosci na skrzynce bo mam pytanie poza tematem;]
-
wykasowalem 5 wiec sie spiesz:)
-
qrde nawet czlowiek z rpacy nie zdazyl wrocic i juz zapchane:D. wez mi podeslij jakiegos maila jak mozesz bo tu sie nei dopcham:D