[ALL]Przeguby
-
Zalezy duzo od szczescia, ojciec zrobil z 20 tys na stukajacym, a juz tak go dobil okrutnie ze zewnetrzny strzelal przy jezdzie na wprost Znam tez przypadki, ze przegub zaczyna stukac tydzien wczesniej, a pozniej jeden szybszy start na skrzyzowaniu ze skreconymi kolami i zonk.
p.s
polecalbym kontrolowac czesto stan oslon przegubow (te gumowe harmonijki), bo jak peknie i wleci syf to przegub robi mega szybko papa. -
p.s
polecalbym
kontrolowac czesto stan oslon przegubow (te gumowe harmonijki), bo jak peknie i
wleci syf to przegub robi mega szybko papa.mi właśnie przez to przegub padł ... ale ja o coś rozerwałem tą osłonę ( pewnie jakiś drut .. ) i czy robi tak szybko papa - tak samo zależy od szczęścia
-
przerabialem niedawno przegub razem ze skrzynia xD
skrzynia sie rozleciala swoja droga
przegub strzelal jak cholera
nkn za 160 zeta do dobre pieniadze ew jak masz mniej kasy to nippartsa jakiegos np wez tez dobre sa przykazji sprawdz sobie mocowanie wachacza xD
-
Pytanko:
Wiem, że to
loteria, ale ostatnio zaczał strzelać mi przegub... W piątek musze zrobić trase
500km i boje się, żeby czasem mi nie strzelił jak na złość. Pocieszcze mnie, że się
tak nie stanie Przegub oryginalny 75 tys przebiegu.Jak nie będziesz butował na skręconych kołach to dojedziesz
-
Jak nie będziesz
butował na skręconych kołach to dojedzieszczytaj jedz z rozwaga w tempie rasowego emeryta xD
dasz rade mi strzelal przez 2tyski
-
mi właśnie przez to
przegub padł ... ale ja o coś rozerwałem tą osłonę ( pewnie jakiś drut .. )Trzeba co jakis czas zagladac czy wlasnie nie rozerwalo, u mnie po 2 kjs i kilku treningach pekla cala praktycznie.
i czy
robi tak szybko papa - tak samo zależy od szczęściaW sensie, ze sprawna oslona = 100 tys km, peknieta kilka tysiecy maks (tak tylko podajac skale zjawiska ze szybko zaczyna stykac jak juz wleci piach).
W Colcie np. mialem w przegubie rdze... z polosi... LOL
-
W Colcie np. mialem
w przegubie rdze... z polosi... LOLhaha, mamy Cię - jednak Colt-a też ruda zżera ( ale od wewnątrz )
-
No buda nie rdzewieje ale wszystko inne nieocynkowane to juz tak, z polosi skrobalismy rdze, ze sprezyn schodzila platami, wahacze tez pordzewiale itp.
Ale ciekawy jest fakt, ze oslona niby byla lekko tylko przetarta i byla w srodku rdza, a druga byla porwana i w srodku czysto.
p.s
sruby tez u mnie pekaja, identyko jak w Swifcie -
Mi stuka przy skręcani w lewo więc jaki przegub? Był wymieniany na używkę jakieś 30-40tyś.km temu, ale muszę to zrobić bo w styczniu i tak idzie do sprzedaży:) Z tego co wiem to w intercarsie u mnie przegub stoi 200zł, a to dość sporo... No i potrzebuję sondę lambda tak btw
-
W InterCarsie sie nie kupuje czesci, nawet majac znizke 30% jest nadal drogo
-
Mi stuka przy
skręcani w lewo więc jaki przegub? Był wymieniany na używkę jakieś 30-40tyś.km temu,
ale muszę to zrobić bo w styczniu i tak idzie do sprzedaży:) Z tego co wiem to w
intercarsie u mnie przegub stoi 200zł, a to dość sporo... No i potrzebuję sondę
lambda tak btwjak w lewo to prawy zewnetrzny
okolo 120 zl za dobrej firmy
sprawdz w kt motors moze taniej bedzie -
Szybkie pytanie...
WYmieniałem przegub dziś, tzn próbowałem, ale za cholere nie chce wejsc na poloske z tym segerem (zabezpieczeniem). W starym przegubie w ogóle nie ma rowka na to zabezpieczenie, a w nowym zamienniku jest... I tu moje pytanie: moge zalozyc bez tego zabezpieczenia? Stare nie miało i jezdzilo. I nic mi nie wypadlo. BArdzo prosze o szybka odpowiedz -
Kolego przez to zabezpieczenie ja rozbierałem przegub 3 razy , po czym stwierdziłem że to półoś jest uszkodzona, a wcale tak nie było . Zrób tak : zabezpieczenie włóż w przegub ( dosyć cieżko to zrobić , ale dopilnuj aby było na swoim miejscu ) następnie nabij przegub . Zabezpieczenie ma na celu zapobiegać "wpadaniu" półosi za daleko w przegub , przez co frezy na półosi oraz na przegubie nie trafiały by na siebie
-
Próbowałem nabijać z zabezpieczonym włożonym do przegubu i za cholere nie wejdzie, naprawde bardzo silno to robiłem i nic z tego. Zabezpieczenie jest większe niż było kiedyś tzn grubsze (stare 1,4mm nowe 1,6mm), stare popękane, a takiego samego nigdzie nie moge dostac
-
no nie wiem jak to masz dokładnie zbudowane,ale ja dostalem nowe zabezpieczenie w komplecie z przegubem ( JPN ) i troszke klopotu bylo ale weszlo na swoje miejsce . tylko najpierw pakowalem zabezpieczenie w przegub a pozniej przegub nabijalem na półośkę. Jak nie włożysz zabezpieczenia to napęd będzie przenoszony do pierwszego skrętu kołami , później półoś "wpadnie" w środek przegubu i nici z napędu . To zabezpieczenie dobrze jest włożyć w przegub za pomocą czegoś w kształcie walca czym będzie je można wpychać w środek przegubu , aż nie trafi w swoje miejsce . ewentualnie wrzuć jakieś fotki, łatwiej będzie pomóc . Mi koleś który jest mechanikiem nie kazał wkładać tego zabiezpieczenia i dzięki niemu właśnie temat przerobiłem dogłębnie ...
-
Już po kłopocie Kupiłem nowe zabezpieczenie, takie samej grubości jak było stare i po kilku próbach weszło