[ALL]Przeguby
-
Przegub wew sprawny puki co, także sie ciesze. lewy zew do wymiany.
-
Pytanko:
Wiem, że to loteria, ale ostatnio zaczał strzelać mi przegub... W piątek musze zrobić trase 500km i boje się, żeby czasem mi nie strzelił jak na złość. Pocieszcze mnie, że się tak nie stanie Przegub oryginalny 75 tys przebiegu.
A tak na serio był ktoś w podobnej sytuacji? -
Spoko loko,Erde mnie zawsze pociesza,że on robił trasę nad morze i mu zaczęło coś chrupać,chrobotać w przegubie przemieliło i dojechał nad morze i wrócił,więc jak się chce to się da
-
Pytanko:
Wiem, że to
loteria, ale ostatnio zaczał strzelać mi przegub... W piątek musze zrobić trase
500km i boje się, żeby czasem mi nie strzelił jak na złość. Pocieszcze mnie, że się
tak nie stanie Przegub oryginalny 75 tys przebiegu.
A tak na serio był
ktoś w podobnej sytuacji?powiem tak, nie bijcie mnnie. gdy miałem swoje clio z 96 roku. to na pukającym przegubie zrobilem ponad 20 tysiecy. i mozna nadal. wazne jest jedno (jesli chodzi o zewnetrzny przegub) ... PODCZAS sKRECANIA NIE DODAWAC GAZU !! poprostu utrzymywac obroty stale albo nawet delikatnie zdjac noge.
takie moje spostrzezenia
-
Spoko loko,Erde
mnie zawsze pociesza,że on robił trasę nad morze i mu zaczęło coś chrupać,chrobotać
w przegubie przemieliło i dojechał nad morze i wrócił,więc jak się chce to się
daja też trochę przejechałem na strzelającym ... nawet pisałem Mercuc-owi ... niestety on tyle szczęścia nie miał ... więc jak ktoś ma fart ... to ma
-
Ja kupiłem już ze stukającym przegubem i zrobiłem około 600km bez problemu.
Raz mi coś zaczęło stukać przy jeździe na wprost spory kawałek od domu. Co się okazało, rura wydechowa stukała mi o jakąś poprzeczna rurkę ^^ Po tym zaraz wymieniłem przegub ;p -
Zalezy duzo od szczescia, ojciec zrobil z 20 tys na stukajacym, a juz tak go dobil okrutnie ze zewnetrzny strzelal przy jezdzie na wprost Znam tez przypadki, ze przegub zaczyna stukac tydzien wczesniej, a pozniej jeden szybszy start na skrzyzowaniu ze skreconymi kolami i zonk.
p.s
polecalbym kontrolowac czesto stan oslon przegubow (te gumowe harmonijki), bo jak peknie i wleci syf to przegub robi mega szybko papa. -
p.s
polecalbym
kontrolowac czesto stan oslon przegubow (te gumowe harmonijki), bo jak peknie i
wleci syf to przegub robi mega szybko papa.mi właśnie przez to przegub padł ... ale ja o coś rozerwałem tą osłonę ( pewnie jakiś drut .. ) i czy robi tak szybko papa - tak samo zależy od szczęścia
-
przerabialem niedawno przegub razem ze skrzynia xD
skrzynia sie rozleciala swoja droga
przegub strzelal jak cholera
nkn za 160 zeta do dobre pieniadze ew jak masz mniej kasy to nippartsa jakiegos np wez tez dobre sa przykazji sprawdz sobie mocowanie wachacza xD
-
Pytanko:
Wiem, że to
loteria, ale ostatnio zaczał strzelać mi przegub... W piątek musze zrobić trase
500km i boje się, żeby czasem mi nie strzelił jak na złość. Pocieszcze mnie, że się
tak nie stanie Przegub oryginalny 75 tys przebiegu.Jak nie będziesz butował na skręconych kołach to dojedziesz
-
Jak nie będziesz
butował na skręconych kołach to dojedzieszczytaj jedz z rozwaga w tempie rasowego emeryta xD
dasz rade mi strzelal przez 2tyski
-
mi właśnie przez to
przegub padł ... ale ja o coś rozerwałem tą osłonę ( pewnie jakiś drut .. )Trzeba co jakis czas zagladac czy wlasnie nie rozerwalo, u mnie po 2 kjs i kilku treningach pekla cala praktycznie.
i czy
robi tak szybko papa - tak samo zależy od szczęściaW sensie, ze sprawna oslona = 100 tys km, peknieta kilka tysiecy maks (tak tylko podajac skale zjawiska ze szybko zaczyna stykac jak juz wleci piach).
W Colcie np. mialem w przegubie rdze... z polosi... LOL
-
W Colcie np. mialem
w przegubie rdze... z polosi... LOLhaha, mamy Cię - jednak Colt-a też ruda zżera ( ale od wewnątrz )
-
No buda nie rdzewieje ale wszystko inne nieocynkowane to juz tak, z polosi skrobalismy rdze, ze sprezyn schodzila platami, wahacze tez pordzewiale itp.
Ale ciekawy jest fakt, ze oslona niby byla lekko tylko przetarta i byla w srodku rdza, a druga byla porwana i w srodku czysto.
p.s
sruby tez u mnie pekaja, identyko jak w Swifcie -
Mi stuka przy skręcani w lewo więc jaki przegub? Był wymieniany na używkę jakieś 30-40tyś.km temu, ale muszę to zrobić bo w styczniu i tak idzie do sprzedaży:) Z tego co wiem to w intercarsie u mnie przegub stoi 200zł, a to dość sporo... No i potrzebuję sondę lambda tak btw
-
W InterCarsie sie nie kupuje czesci, nawet majac znizke 30% jest nadal drogo
-
Mi stuka przy
skręcani w lewo więc jaki przegub? Był wymieniany na używkę jakieś 30-40tyś.km temu,
ale muszę to zrobić bo w styczniu i tak idzie do sprzedaży:) Z tego co wiem to w
intercarsie u mnie przegub stoi 200zł, a to dość sporo... No i potrzebuję sondę
lambda tak btwjak w lewo to prawy zewnetrzny
okolo 120 zl za dobrej firmy
sprawdz w kt motors moze taniej bedzie -
Szybkie pytanie...
WYmieniałem przegub dziś, tzn próbowałem, ale za cholere nie chce wejsc na poloske z tym segerem (zabezpieczeniem). W starym przegubie w ogóle nie ma rowka na to zabezpieczenie, a w nowym zamienniku jest... I tu moje pytanie: moge zalozyc bez tego zabezpieczenia? Stare nie miało i jezdzilo. I nic mi nie wypadlo. BArdzo prosze o szybka odpowiedz -
Kolego przez to zabezpieczenie ja rozbierałem przegub 3 razy , po czym stwierdziłem że to półoś jest uszkodzona, a wcale tak nie było . Zrób tak : zabezpieczenie włóż w przegub ( dosyć cieżko to zrobić , ale dopilnuj aby było na swoim miejscu ) następnie nabij przegub . Zabezpieczenie ma na celu zapobiegać "wpadaniu" półosi za daleko w przegub , przez co frezy na półosi oraz na przegubie nie trafiały by na siebie
-
Próbowałem nabijać z zabezpieczonym włożonym do przegubu i za cholere nie wejdzie, naprawde bardzo silno to robiłem i nic z tego. Zabezpieczenie jest większe niż było kiedyś tzn grubsze (stare 1,4mm nowe 1,6mm), stare popękane, a takiego samego nigdzie nie moge dostac