[GTi Mk3] Dywagacje na temat podniesionej odcinki
-
a wiecie jak jest w wersji 1.3 GLS
na ile się kręci? swojego krecilem do 7tys i szedł 100KM/h na 2 biegu, bałem się krecić dłużej. Wiecie jakie obr maksymalne fabryka podaje? -
w moim ex MK2 obroty podchodziły pod 8tys ale wydaje mi się że to wszystko wynika z bezwładności obrotka
-
No widzisz, mk2 ma przy 7500
i rowno na obrotku jak jest 7500 to tnie, a w mk3 niby ma byc inaczej? Ja uwazam, ze Indii
musi miec kompa z mk2, bo mk3 maja przy 7700-7800Skąd takie przypuszczenia ? Jak na hamowni byłem to patrząc na zegary też się dokręcił powyżej 7500 obr/min, do jakichś 7700 obr/min, ale obrotek tak samo przekłamuje jak i prędkościomierz.
Poza tym czy ktoś z Was widzi jakikolwiek sens kręcenia serii powyżej 7500 obr/min ? Skoro powyżej tej prędkości obrotowej nie ma ani mocy, ani momentu a spalanie tragicznie wysokie ?
-
-
a wiecie jak jest w wersji
1.3 GLS
na ile się kręci? swojego
krecilem do 7tys i szedł 100KM/h na 2 biegu, bałem się krecić dłużej. Wiecie jakie obr
maksymalne fabryka podaje?Kręć go tak kręć, a potem będziesz się żalił, że zaczął olej brać...
-
oczywiscie jak wiadomo w gti 2 jest długa i ma dołek po wpięciu, wiec lepiej krecic na jedynce jak najwyżej, najlepiej ponad 8 tyś. ale jak wiadomo bez czipa nie da rady.
-
Na nastepnym biegu masz te
200-300rpm wyzej, a to roznicaTylko, że wcześniej straci się na przeciąganiu poza 7500 obr/min i albo suma sumarum wyjdziesz na zero, albo na stracie
-
-
-
Skąd takie przypuszczenia ?
Jak na hamowni byłem to patrząc na zegary też się dokręcił powyżej 7500 obr/min, do jakichś
7700 obr/min, ale obrotek tak samo przekłamuje jak i prędkościomierz.A sprawdzales moze skad hamownia wie jakie sa obroty? Zapewne ktos ustawial przelozenie na podstawie wskazan obrotomierza, ktory to juz na dzien dobry pokazuje pogode