[GTi Mk3] Dywagacje na temat podniesionej odcinki
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 25 kwi 2010, 21:12 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 23:00
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 25 kwi 2010, 21:29 ostatnio edytowany przez fetorman 11 paź 2016, 23:00
Indii nie zmienia nic bez mojej wiedzy to watpie zeby kompa przepinal
zreszta komp z mk2 nie pasuje do mk3 bo sie swieci C.E.
-
elpis116 Użytkownik archiwalnynapisał 26 kwi 2010, 12:25 ostatnio edytowany przez elpis116 11 paź 2016, 23:00
a wiecie jak jest w wersji 1.3 GLS
na ile się kręci? swojego krecilem do 7tys i szedł 100KM/h na 2 biegu, bałem się krecić dłużej. Wiecie jakie obr maksymalne fabryka podaje? -
firemans Użytkownik archiwalnynapisał 26 kwi 2010, 13:53 ostatnio edytowany przez firemans 11 paź 2016, 23:00
w moim ex MK2 obroty podchodziły pod 8tys ale wydaje mi się że to wszystko wynika z bezwładności obrotka
-
indii Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2010, 09:09 ostatnio edytowany przez indii 11 paź 2016, 23:00
No widzisz, mk2 ma przy 7500
i rowno na obrotku jak jest 7500 to tnie, a w mk3 niby ma byc inaczej? Ja uwazam, ze Indii
musi miec kompa z mk2, bo mk3 maja przy 7700-7800Skąd takie przypuszczenia ? Jak na hamowni byłem to patrząc na zegary też się dokręcił powyżej 7500 obr/min, do jakichś 7700 obr/min, ale obrotek tak samo przekłamuje jak i prędkościomierz.
Poza tym czy ktoś z Was widzi jakikolwiek sens kręcenia serii powyżej 7500 obr/min ? Skoro powyżej tej prędkości obrotowej nie ma ani mocy, ani momentu a spalanie tragicznie wysokie ?
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2010, 09:18 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 23:00
-
adamo81napisał 27 kwi 2010, 11:04 ostatnio edytowany przez adamo81 11 paź 2016, 23:00
a wiecie jak jest w wersji
1.3 GLS
na ile się kręci? swojego
krecilem do 7tys i szedł 100KM/h na 2 biegu, bałem się krecić dłużej. Wiecie jakie obr
maksymalne fabryka podaje?Kręć go tak kręć, a potem będziesz się żalił, że zaczął olej brać...
-
demiss Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2010, 13:19 ostatnio edytowany przez demiss 11 paź 2016, 23:00
oczywiscie jak wiadomo w gti 2 jest długa i ma dołek po wpięciu, wiec lepiej krecic na jedynce jak najwyżej, najlepiej ponad 8 tyś. ale jak wiadomo bez czipa nie da rady.
-
indii Użytkownik archiwalnynapisał 28 kwi 2010, 06:44 ostatnio edytowany przez indii 11 paź 2016, 23:00
Na nastepnym biegu masz te
200-300rpm wyzej, a to roznicaTylko, że wcześniej straci się na przeciąganiu poza 7500 obr/min i albo suma sumarum wyjdziesz na zero, albo na stracie
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 28 kwi 2010, 10:54 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 23:00
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2010, 13:06 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 23:00
-
Colin Użytkownik archiwalnynapisał 4 maj 2010, 12:48 ostatnio edytowany przez Colin 11 paź 2016, 23:00
Skąd takie przypuszczenia ?
Jak na hamowni byłem to patrząc na zegary też się dokręcił powyżej 7500 obr/min, do jakichś
7700 obr/min, ale obrotek tak samo przekłamuje jak i prędkościomierz.A sprawdzales moze skad hamownia wie jakie sa obroty? Zapewne ktos ustawial przelozenie na podstawie wskazan obrotomierza, ktory to juz na dzien dobry pokazuje pogode
43/45