[GTi Mk3] Dywagacje na temat podniesionej odcinki
-
demiss Użytkownik archiwalnynapisał 27 kwi 2010, 13:19 ostatnio edytowany przez demiss 11 paź 2016, 23:00
oczywiscie jak wiadomo w gti 2 jest długa i ma dołek po wpięciu, wiec lepiej krecic na jedynce jak najwyżej, najlepiej ponad 8 tyś. ale jak wiadomo bez czipa nie da rady.
-
indii Użytkownik archiwalnynapisał 28 kwi 2010, 06:44 ostatnio edytowany przez indii 11 paź 2016, 23:00
Na nastepnym biegu masz te
200-300rpm wyzej, a to roznicaTylko, że wcześniej straci się na przeciąganiu poza 7500 obr/min i albo suma sumarum wyjdziesz na zero, albo na stracie
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 28 kwi 2010, 10:54 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 23:00
-
Xsystoff Użytkownik archiwalnynapisał 29 kwi 2010, 13:06 ostatnio edytowany przez Xsystoff 11 paź 2016, 23:00
-
Colin Użytkownik archiwalnynapisał 4 maj 2010, 12:48 ostatnio edytowany przez Colin 11 paź 2016, 23:00
Skąd takie przypuszczenia ?
Jak na hamowni byłem to patrząc na zegary też się dokręcił powyżej 7500 obr/min, do jakichś
7700 obr/min, ale obrotek tak samo przekłamuje jak i prędkościomierz.A sprawdzales moze skad hamownia wie jakie sa obroty? Zapewne ktos ustawial przelozenie na podstawie wskazan obrotomierza, ktory to juz na dzien dobry pokazuje pogode
43/45