Katalizator
-
witam, pewnie się powtórzę ale szukałem i nic konkretnego nie znalazłem, chodzi mi o wydłubanie kata, zostawienie samej obudowy oraz o wycięcie środkowego tłumika w GTi. Czy da to jakieś efekty dodatnie czy raczej ujemne. Jaka jest wasza opinia na ten temat zostawiać to tak jak jest? A może zamiast środkowego ze swifta wstawić środkowy z poloneza albo jakieś inne pomysły? Oczywiście drogi przelot na razie odpada...
Pozdrawiam. Mam nadzieje, że coś doradzicie. -
witam, pewnie się powtórzę
ale szukałem i nic konkretnego nie znalazłem, chodzi mi o wydłubanie kata, zostawienie samej
obudowy oraz o wycięcie środkowego tłumika w GTi. Czy da to jakieś efekty dodatnie czy raczej
ujemne.na serii możesz go za bardzo odprężyć ( teoretycznie ), praktycznie różnie bywa
Najlepiej niech się wypowiedzą userzy GTiJaka jest wasza opinia na ten temat zostawiać to tak jak jest? A może zamiast
środkowego ze swifta wstawić środkowy z poloneza albo jakieś inne pomysły?ale na co Ci środkowy od poldka ? widziałeś standardowy środkowy od swifta ? jeśli nie to z chęcią Ci kiedyś pokażę. Śmieszne lecz prawdziwe, ale środkowy jest przelotowy w standardzie.
-
na serii możesz go za bardzo
odprężyć ( teoretycznie ), praktycznie różnie bywa
Najlepiej niech się
wypowiedzą userzy GTi
ale na co Ci środkowy od
poldka ? widziałeś standardowy środkowy od swifta ? jeśli nie to z chęcią Ci kiedyś pokażę.
Śmieszne lecz prawdziwe, ale środkowy jest przelotowy w standardzie.
A no to nie wiedziałem. Czyli na razie lepiej katalizatora lepiej nie tykać. -
w moim gti wycięcie kata dało ujemny efekt- auto wydawało się zamulone i miało gorszy "dół".
-
w moim gti wycięcie kata dało
ujemny efekt- auto wydawało się zamulone i miało gorszy "dół".Dzięki. Czyli dopóki kat działa nie ruszać go
-
Ja do mojego 1,3 8V założyłem rurę z imitacją katalizatora. Wnioski? Tradycyjnie lekko zamula do 2,5 tys., ale dalej idzie nieźle. Przypuszczam, że to kwestia tego, iż przy starym wydechu rura przed katalizatorem była upalona i tylko trzymała się w jego obudowie. Nieco gorzej jest, gdy wciskam gaz do dechy. Czuć lekkie przyduszenie, ale przy stopniowym dodawaniu gazu wkręca się lepiej. Sprawdzę doły obrotów na benzynie, bo na LPG zawsze były kiepskie.
-
Ja do mojego 1,3 8V założyłem
rurę z imitacją katalizatora. Wnioski? Tradycyjnie lekko zamula do 2,5 tys., ale dalej idzie
nieźle.a 8V powinno szybciej się zbierać ... więc także dostałeś na minus ...