szumy i stuki skrzynia albo sprzęgło suzuki swift mkV 2002 r 1.0
-
a szumi cały czas czy tylko na zimnej skrzyni? Bo może masz za gęsty olej? Jakiegoś hipola (jak ja) czy coś
-
witam
koledzy powiedzcie mi prosze
co może byc przyczyną szumów które występują na biegu jałowym silnika przy normalnych obrotach
800 ,a w momencie wcisniecia pedału sprzęgła szumy ustają i po puszczeniu sprzegła szum
powracaMnie to wygląda na łożysko oporowe w skrzyni biegów.
,aha jeszcze mam problem ze skrzynią biegów ,a mianowicie na wolnych obrotach
800obr/min lewarek zmiany biegow stuka po zwiekszeniu obrotów stukanie lewarka zmniejsza sie i
jak obroty zmniejszą sie to lewarek znowu stuka .Nie wiem jak to jest rozwiązane w Swiftach, ale przyjrzałbym się gniazdu, w którym jest lewarek zmiany biegów
Olej w skrzyni jest
To, że jest to nie znaczy jeszcze, że spełnia swoją funkcję
-
szumi cały czas,a czy to łożysko idzie wymienić czy taniej skrzynie wymienić kupilem tez nowy olej jutro bede wymienial olej to gli5 75w90
-
szumi cały czas,a czy to
łożysko idzie wymienić czy taniej skrzynie wymienić kupilem tez nowy olej jutro bede wymienial
olej to gli5 75w90Wymiana skrzyni nic nie da, bo łożysko masz przy sprzęgle.
Skoro twierdzisz, że masz sprzęgło do wymiany to wymień (komplet z łożyskiem i dociskiem).
A parę postów niżej jest temat, które będzie najlepsze. -
szumi cały czas,a czy to
łożysko idzie wymienić czy taniej skrzynie wymienić kupilem tez nowy olej jutro bede wymienial
olej to gli5 75w90Wymień kompletne sprzęgło tj. tarczę, docisk i łożysko (sam wspomniałeś, że już wysoko bierze) a na koniec zalej skrzynię świeżym olejem
-
Wymień kompletne sprzęgło tj.
tarczę, docisk i łożysko (sam wspomniałeś, że już wysoko bierze) a na koniec zalej skrzynię
świeżym olejemJak wyciągnie skrzynię to olej i tak będzie musiał z niej wylać.
Poza tym napisał, że ma już nowy olej. -
ok dzieki za pomoc tak zrobię wymienię sprzęgło komplet.zobaczymy czy pomoze
-
Jak wyciągnie skrzynię to
olej i tak będzie musiał z niej wylać.
Poza tym napisał, że ma już
nowy olej.Wiem, ale lepiej dmuchać na zimne - różne przypadki się zdarzają
-
1. Szumy; to zapewne spowodowane jest zużyciem łożyska oporowego na sprzęgle - najlepiej zmienić całe sprzęgło,
2. Stuki i drgania drążka zmiany biegów to zapewne efekt luzów na tulejkach plastikowych pod samochodem które łącza lewarek, metalowy pręt ze skrzynią biegów - należy dać nowe tulejki. -
ok dzieki sprawdze te tulejki bo mnie denerwuje te stukanie trochę
-
Jak się dziś wsłuchałem to łożysko lekko mi szumi... Ech... A ja właśnie planowałem zalać Suzika Taf-x...