Tłumik początkowy z atrapą katalizatora
-
ja nie mam kata i mam pelen przzelot i wcale nie jest za glosno jedziesz spokojnie to jest spokojnie a jak je*niesz to zaczynaja sie jaja ok przez wyciecie kata jest troche bardziej zwawy suzuczek :)a jak moj wydeszek mam odprezony to nic mu nie robi zadne bledy sie nie zapalaja ani nic .... zadnych klopotow
-
ja nie mam kata i mam pelen
przzelot i wcale nie jest za glosno jedziesz spokojnie to jest spokojnie a jak je*niesz to
zaczynaja sie jaja ok przez wyciecie kata jest troche bardziej zwawy suzuczek :)a jak moj
wydeszek mam odprezony to nic mu nie robi zadne bledy sie nie zapalaja ani nic .... zadnych
klopotowa na przelgadzie byles juz?
-
bylem juz 3 razy i nikt sie nie czepial mam zrobione tak jak by sam michał aniol mi to zrobil
-
bylem juz 3 razy i nikt sie
nie czepial mam zrobione tak jak by sam michał aniol mi to zrobilchodzilo mi o spaliny. masz 1.3?
-
I jak już po wymianie? Mnie
chyba też będzie czekać taka wymiana bo lepienie już chyba nie pomożeWymieniony. Wszedł bez problemów. Jest o niebo ciszej. Tylko muszę obejrzeć uszczelkę, bo wentylator znów mi zaciąga spaliny na postoju...
-
Wymieniony. Wszedł bez
problemów. Jest o niebo ciszej. Tylko muszę obejrzeć uszczelkę, bo wentylator znów mi zaciąga
spaliny na postoju...A jakieś odczucia,że słabiej auto ciągnie są czy bez różnicy?
-
A jakieś odczucia,że słabiej
auto ciągnie są czy bez różnicy?Przy starym rura się upaliła przed katalizatorem (w jego obudowie) i z tego miejsca szła większość spalin.
Odpowiem dwojako:Na LPG niewątpliwie lepiej ciągnie od 2,5 tys. obrotów, dół bez zmian. Jedyny minus to duszenie się silnika przy ostrym wciśnięciu gazu do dechy. Cisnąc stopniowo auto przyspiesza lepiej.
Na PB nie czuć takiego muła w dolnej partii obrotów, podobnie jest z wciśnięciem gazu do dechy.
Musiałbym znów wyregulować LPG, bo po uruchomieniu rozgrzanego silnika i przejściu na gaz często zdarza mu się tracić moc, tak jakby zalewało mu świece.