skzynia wyje :(
-
Witam wszystkich mam problem bo od poczatku kupna swift wyla mi 5 a teraz wyje jeszcze na 4 biegu. I chcialbym sie zapytac czy lepiej wymienic lozyska czy kupic skrzynie od 1,0.
Jesli od 1,0 to z ktorego pasuja rocznika do swifta GTi bo jak wymieniac to na krotsza bo ta moja to strasznie dluga na 3 160 leci Wiec to jest zapewne od GS.
Z gory dzieki za odpowiedz. Czy taka by pasowala? Mi sie wydaje ze tak ale moge sie mylic
http://allegro.pl/item889251328_skrzynia_biegow_suzuki_swift_2001_1_0_gwarancja.html -
wszystkie od litrówki powinny podejść do gti, myślę, że ta skrzynia pasowałaby tylko, że cena jest zabójcza, skrzynię do litra kupisz za 200 - 300 zeta
-
Skrzynie od litra mozna dostac taniej, ponizej 150 zl.
160 na trojce jest nieosiagalne na oryginalnej skrzyni ze zblizona srednia kol do fabrycznych. Na seryjnej skrzyni powinien miec dokladnie 148 km/h na odcieciu, natomiast na skrzyni z litrowki bedzie to 159 km/h. Prawdopodobnie masz wlasnie skrzynie z litra (roznica jest tylko na 3,4,5 biegu w stosunku do gti, przelozenie glowne jest to samo) albo masz zrobiona hybryde czyli w ori skrzyni podmienione przelozenia. Mozna to poznac po tym, ze ori skrzynia z gti ma dodatkowe mocowanie (wiedza zaczerpnieta od Erdego). Nie kupuj kolejnej niewiadomo jak zakatowanej skrzynki od gti za chora kase, zrob sobie hybryde (o ile juz jej nie masz) tym bardziej ze seryjne zestopniowanie biegow jest do d. Wsadz sobie 4-ke i 5-tke z litra/1.3 8v, bedzie duzo przyjemniej na trasie, a spod swiatel jak sie tniesz to raczej nie wpinasz piatki
-
Witam wszystkich mam problem
bo od poczatku kupna swift wyla mi 5 a teraz wyje jeszcze na 4 biegu. I chcialbym sie zapytac
czy lepiej wymienic lozyska czy kupic skrzynie od 1,0.
Jeśli umiesz zrobić to sam, lub jeśli zrobisz to za dobre pieniądze (byle pożądnie, szczególnie skręcenie skrzyni odpowiednim momentem i napięcie łożysk na wałku atakującym) to wymień łożyska. Dostaniesz bez problemu zamienniki, a przy tym nie będą one zbyt drogie.Jesli od 1,0 to z ktorego pasuja rocznika do swifta GTi...
Wszystkie? Ale tam oprócz różnicy wyższych przełożeń jest też słabszy dyfer i przełożenie główne....bo jak wymieniac to na krotsza bo ta moja to strasznie dluga na 3 160 leci Wiec
to jest zapewne od GS.
Na skrzyni z GSa 3ka dokręca się przy 185. -
ale chyba i tak bede musial kupic skrzynie bo coraz gorzej mi wchodzi dwojka i trojka. I wyje na 4 i 5 biegu wiec taniej chyba wymienic skrzynie niz wyumieniac lozyska synchronizatory i robic hybryde. Chyba ze bede mial gdzie to wtedy moge sie pobawic bo wszystko robie sam wiec nie ma mowy o daniu samochodu do mechanika
-
To dobrze ze do az tylu moj sie nie dokreca. To beznadziejne ma przelozenia gs;/. Ale jak sadzicie lepiej kupic skrzynie czy bawic sie w wymiane tych [motyla_noga]. Bo jak sie bawic to musze narazie kupic klucze dynamometryczne bo sie zwolnilem z roboty a tam byly
A i jeszcze czy lapy od 1.0 sa inne? I czy przelozenie 1 i 2 biegu jest krotsze. Bo moj na 2 do 120 cisnal wiec nie wiem co z nim jest -
szukaj skrzyni od Gti bo na skrzyni z gti ten samochod dopiero jedzie... odradzam Ci inne skrzynie mi jak padla moja kupilem od 1.0 i samochod nie dawal mi frajdy z jazdy w zeszla sobote zalozylem od Gti i znowu swift normalnie jedzie... szukaj Gti a zanim ta padnie to jeszcze troche pojezdzisz...
-
ja bym kupil tania( ale sprawna) skrzynie od 1,0/1,3 i narazie wrzucil zeby sie turlac po rewirze, a w miedzyczasie skladal sobie ta od gti z 5 od gs, zawsze te 300 obr mniej jak cos to mam glowne od gti i gruby dyfer na skladzie aaaa nie radze oszczedzac na lozyskach, skosnych szczegolnie( 2 dosyc dobre kosztowaly mnie 110pln)