Swap głowicy z GTi
-
Zgadza się :]
jeszcze dolicz jakies 250pln za filtr, zlaczki, troche rury
odnosnie tego balerona, to nie taniej wyjdzie kupic silnik 1,8 ktory w nich wystepowal seryjnie? kupujesz motorownie osprzet i masz robote P&P oczywiscie to jest opcja dla tych co nie lubia dlubac i miec malo awaryjne auto
co do wczesniejszej wypowiedzi wesyla, ja bym nie krecil wyzej tej rzezby niz odcinka w gti, chociaz to i tak bedzie dla niego wyzwanie na dluzsza mete
-
to
nie taniej wyjdzie kupic silnik 1,8 ktory w nich wystepowal seryjnie?nie bardzo ... ta jednostka nie jest tak popularna jak 1.6 niestety i ceny części zamiennych są dość znaczne ... mowa w stosunku do 1.6, gdzie części jest masa
-
Ktos chyba juz robil swap`a w baleniaku z 1.6 na 1.8 i nawet na zlocie byl ale bez samochodu
Patrzac na dane katalogowe to 1.6 w ogole nie jedzie, 11s przy prawie 100hp i wadze 940kg?... Podejrzewam zamach wazacy z 10 kg i z d przelozania w skrzyni jak w GS`ie Swiftowym
-
Patrzac na dane katalogowe to
1.6 w ogole nie jedzie, 11s przy prawie 100hp i wadze 940kg?... Podejrzewam zamach wazacy z 10
kg i z d przelozania w skrzyni jak w GS`ie Swiftowymja znowu czytalem na teamswift'cie ze baleron 1,6 ma krotsza skrzynke niz swift 1,6 ja bym podejrzewal zdlawiony silnik przez fabryke na rzecz ekologii
-
ja znowu czytalem na
teamswift'cie ze baleron 1,6 ma krotsza skrzynke niz swift 1,6 ja
bym podejrzewal zdlawiony silnik przez fabryke na rzecz ekologiino własnie tylko ciekawe w jaki sposób jest zdlaWiony.
A co można zrobić z obecnym sinikiem który posiadam aby dodać mu mocy? -
A co można zrobić z obecnym
sinikiem który posiadam aby dodać mu mocy?Dolot, wydech i czapka czyli to co w kazdym n/a
Wywalasz przeplywke (o ile jest w Baleniaku), wstawiasz ecumastera i robisz konwersje maf -> map, stozek, rozwiert kolektora, przepustnica z sr20de i masz caly dolot 60mm bez zwezen. Do tego obrobka glowicy, ostrzejszy walek (to sohc?) z kolkiem, wydech przelot i masz pewnie wiecej mocy niz w 1.8. Mozna jeszcze odchudzic zamach i rozejrzec sie za krotszymi przelozeniami (sprawdz czy w 1.3 nie bylo krotszych). To chyba na tyle z w miare taniego tuningu.
-
Dolot, wydech i czapka czyli
to co w kazdym n/a
Wywalasz przeplywke (o ile
jest w Baleniaku), wstawiasz ecumastera i robisz konwersje maf -No baleno mimo mocniejszego silnika(na papierze) ma 11s do 100, ale pewnie odcinka na 6k jest a nie 7,8k
wiadomo jeszcze mozna odchudzic korbowod, zmiana katu zaplonu, tuning z malucha czyli zdjac z jakis 1mm z glowicy, moze od innego auta pasowaly by wieksze zawory i rozwiercic gniazda zaworowe. ale zanim taki tuning zrobisz to podjedz na hamownie sprawdz ile koni zostalo i sprawdz sprezanie, bo mozesz dlubac a silnik kapcia pokaze. Wiadomo za wszystkim ida koszty tak jak za zmiana glowicy. -
Ktos chyba juz robil swap`a w
baleniaku z 1.6 na 1.8 i nawet na zlocie byl ale bez samochoduPomylałeś trochę info
Miał 1.3, kupił angola 1.8 i robił przekładkę z rhd na lhd -
Pomylałeś trochę info
Wlasnie, ze nie
Miał 1.3,
Ktorym byl na zlocie i z ktorym sie scigalem na torze testowo czy da sie dogonic drugi samochod
kupił angola 1.8 i
robił przekładkę z rhd na lhdWydaje mi sie, ze swapowal silnik z angola do budy gdzie bylo 1.6...
Ale za duzo bylo piwa na zlocie zebym wszystkie detale pamietal
-
Wlasnie, ze nie
Ktorym byl na zlocie i z
ktorym sie scigalem na torze testowo czy da sie dogonic drugi samochod
Wydaje mi sie, ze swapowal
silnik z angola do budy gdzie bylo 1.6...
Ale za duzo bylo piwa na
zlocie zebym wszystkie detale pamietalwszystko pomylałeś
Jest tak jak piszę
Szczupły miał Leno przed liftem 1.3 16V SOHC, kupił z UK okazyjnie 1.8 GTX w hatchu po lifcie.
Zrobił przekładkę na lhd i legalnie nim jeździ 1.3 planuje uturbić, ale to jeszcze nic pewnego -
Kurde, wiedzialem ze nic nie zapamietam z tego zlotu
-
Kurde, wiedzialem ze nic nie
zapamietam z tego zlotuz nastepnego tez nie zapamietasz co niektorzy juz sie o to postaraja
co do baleronka, baleron ma mapa, przepustnica moze podejsc od nysy bo kolektor jest bardzo podobny do tego naszego w gti :cool: ale zamiast topic kase w grzebaniu sohc, wolalbym zarzucic glowke od gti i miec sprawdzony setup, rzezba rzezba ale chociaz zacznie to jezdzic
-
ale zamiast topic kase w grzebaniu sohc, wolalbym zarzucic glowke od gti i miec
sprawdzony setup, rzezba rzezba ale chociaz zacznie to jezdzicTylko że nie będzie można go tak wysoko kręcić niestety
P.s: Xsysiu - ja też cały czas miałem piwo w rękach i co, wszystko pamiętam
-
Tylko że nie będzie można go
tak wysoko kręcić niestetyvtec - sometimes you need a catchy word to let the world know that your engine doesn't make power until 5000rpm
P.s: Xsysiu - ja też cały
czas miałem piwo w rękach i co, wszystko pamiętamSiedziales w swoim domku grzecznie o 20.00 wiec nic dziwnego ze wszystko pamietasz
-
Siedziales w swoim domku
grzecznie o 20.00 wiec nic dziwnego ze wszystko pamietaszKtoś musiał siedzieć,żeby przestawiać auto mógł ktoś
-
vtec - sometimes you need a
catchy word to let the world know that your engine doesn't make power until 5000rpmTy mnie tu v-teciem nie pisaj bo banana dostaniesz za hunde
Siedziales w swoim domku
grzecznie o 20.00 wiec nic dziwnego ze wszystko pamietaszraczej nie bardzo ... było później
-
Z nadmiaru czasu, przed nowym sezonem mogę się zająć podniesieniem mocy w silniczku, braci switowców
-
Panowie jeszcze jedno pytanie czy przeszczep głowicy kompa itd można zastosować w Swifcie 1.3 8v
-
Panowie jeszcze jedno pytanie
czy przeszczep głowicy kompa itd można zastosować w Swifcie 1.3 8vpojemnosc jest ta sama,skok i srednica tloka jest ta sama, roznia sie kompresja nie znaczaco. Moim zdaniem powinno bez problemow podejsc ale moze jeszcze ktos sie wypowie...
-
maja inne korby, wal, dodatowe usztywnienie bloku przy panewkach glownych, lzejsze kolo zamachowe, nei wiem jak jest z pompa oleju ogolnie powinno banglac ale nie wiadomo jak dlugo, w koncu po cos pingpongi wzmocnily dol gti