Alternator i filtr paliwa.
-
ja nie mogłem odkręcić śrubek od kloszy z tyłu i żarówki zmienić nawet wiertarko wkrętarką nie poszło dopiero olbrzymi śrubokręt z długa rączką i olbrzymi mechanik pomogli ;D jak przyłożył śrubokręt to swift się poruszał w przód i w tył jakby był na luzie a był na biegu i na ręcznym
-
głupie pytanie - wie ktoś jak jest z wydajnością altka w Suzach ?
Tzn. jaka jest moc max. i przy ilu Voltach ( choć pewnie na nim jest podane przy 14,2 jak zazwyczaj to bywa ) ?
-
Z tego co czytałem na forum zagranicznym to Alternator ma moc 50Amper przy okolicy 2.5tys/obr ma pełną moc.
p.s ludzie zmieniają na 120-200Amper ale to biorą z Jakiś amerykańskich aut i rzeźbią :lizulizu:
pozdro -
Od kiedy to moc wyraza sie w amperach?
-
Co za problem podstawić do wzoru :
P=U*I, gdzie
P - moc
U - napięcie
I - natężenietakie trudne
p=14,2*50
p=710 moc -
dzięki Zurex ... 50A to troszkę mało ... szkoda że nie jest to chociaż 60A co by dało większą moc ... a tak lipa ...
W sumie diesle mają fajne altki - 100-120A -
Co do tego filtra to jest jakaś zardzewiała pucha ale co z ni zrobić? wywalić i wpiąć w to miejsce jakiś filtr paliwa z pierwszego sklepu samochodowego czy musi być to bardziej wyrafinowany filtr(orginalny)?
-
nie no musisz go wyjąć, oddać do blacharza żeby wyczyścił rdzę, potem lakiernik żeby zabezpieczył powierzchnię a następnie do ASO na czyszczenie z regeneracją..
chłopie nie załamuj mnie, filtr należy wyjąć najlepiej tak żeby mocowania nie urwać następnie w jego miejsce należy zamontować identycznie wyglądający filtr paliwa dostępny w każdym sklepie z częściami do autek (najwyżej ci go sprowadzą jak nie będą mielina miejscu), i tyle...
może być rzeźba jeśli mocowanie zardzewiało, tak jak u mnie i teraz mam filtr przymocowany na szarą taśmę montażową -
nowy filtr do swifta kosztuje 20-24zl wiec proponuje taki nabyc i wlozyc na miejsce starego ten,
Stary filtr nie moze zostac wyrzucony do smietnika, musi zostac odany do utylizacji poniewaz jest w nim pelno zwiazkow szkodliwych- tak powinno byc w teorii. -
teraz mam filtr przymocowany na szarą taśmę montażową
montaż "na rajdowca"?
-
Nie będę już zakładał i zapytam tutaj. Zamierzam zrobić w swoim swifcie podłogę i chce ją wyciszyć oraz przegrodę silnika i moje pytanie jest takie jak w miarę tanio to zrobić? Maty bitumiczne z Allegro są coś warte? Jakim klejem kleić maty żeby przy kontakcie z wodą wszystko mi nie pływało? Ten klej już na matach wytrzyma? Wpadłem na pomysł żeby już po zaklejeniu mat wszystko ładnie odtłuścić i pomalować grubą warstwą bitgumu. Pomyślałem o tym bo nie dość że odizoluje wodę czy i ogóle to też coś wyciszy samochód. Jak myślicie?
-
Nie będę już zakładał i
zapytam tutaj. Zamierzam zrobić w swoim swifcie podłogę i chce ją wyciszyć oraz przegrodę
silnika i moje pytanie jest takie jak w miarę tanio to zrobić? Maty bitumiczne z Allegro są
coś warte? Jakim klejem kleić maty żeby przy kontakcie z wodą wszystko mi nie pływało? Ten
klej już na matach wytrzyma? Wpadłem na pomysł żeby już po zaklejeniu mat wszystko ładnie
odtłuścić i pomalować grubą warstwą bitgumu. Pomyślałem o tym bo nie dość że odizoluje wodę
czy i ogóle to też coś wyciszy samochód. Jak myślicie?kumpel ma w aucie ala mugena, matami wylozyl bagaznik i miejsce pod kanapa, juz na tylniej kanapie tak nie dudni. Chyba najlepiej matami 4,7zl za 25x50cm taniej nie widzialem. Odklejac sie to nie powinno a jak jeszcze zalejesz to boltem to ladnie powinno to wyciszyc autko. Wiadomo auto troche na masie dostanie;]