Alternator i filtr paliwa.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie w Swifcie GTI 91r znajduje się filtr paliwa? i jeszcze jedno pytanie, jeżeli ktoś wie to jakie idą łożyska do alternatora? chce zrobić wymianę za łożysk za jednym razem. Łożyska mogą być winą lekkiego wycia altka?


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie w Swifcie GTI 91r
    znajduje się filtr paliwa? i jeszcze jedno pytanie, jeżeli ktoś
    wie to jakie idą łożyska do alternatora? chce zrobić wymianę za
    łożysk za jednym razem. Łożyska mogą być winą lekkiego wycia
    altka?

    Filtr paliwa znajduję się obok tylnego lewego koła, przy baku. Nie będziesz miał problemu ze zlokalizowaniem go, bo nic innego oprócz przewodów tam już nie ma A alternator to może ktoś inny się wypowie ^^


  • Użytkownik archiwalny

    Ja do 1.6 kupowałem takie

    Alternator łożyska
    6202 RS
    949100-3660( 6002 RS)

    Koszt około 140 zł


  • Użytkownik archiwalny

    o filtrze paliwa bylo ostatnio opisywane, jest z nim duzo zabawy, bo jak nie byl wymieniany to bedzie pordzewialy, mocowania zapewne pourywasz wiec jakies nowe bedzie trzeba tam dorobic. wiec jak bedziesz sie bral za wymiane to zarezerwuj sobie wiecej czasu.


  • Użytkownik archiwalny

    o filtrze paliwa bylo ostatnio opisywane, jest z nim duzo
    zabawy, bo jak nie byl wymieniany to bedzie pordzewialy,
    mocowania zapewne pourywasz wiec jakies nowe bedzie trzeba tam
    dorobic. wiec jak bedziesz sie bral za wymiane to zarezerwuj
    sobie wiecej czasu.

    hmm ja ostatnio wymieniałem filtr i z samym filtrem nie ma aż tak źle jedynie przy wymianie przewodów jest trochę więcej bo trzeba bak zrzucić


  • Użytkownik archiwalny

    Ale Ty masz 10 lat mlodszego Swifta, a to robi roznice przy odkrecaniu srub


  • Użytkownik archiwalny

    Ale Ty masz 10 lat mlodszego Swifta, a to robi roznice przy
    odkrecaniu srub

    za 10 lat wspomni moje slowa!


  • Użytkownik archiwalny

    ja nie mogłem odkręcić śrubek od kloszy z tyłu i żarówki zmienić nawet wiertarko wkrętarką nie poszło dopiero olbrzymi śrubokręt z długa rączką i olbrzymi mechanik pomogli ;D jak przyłożył śrubokręt to swift się poruszał w przód i w tył jakby był na luzie a był na biegu i na ręcznym


  • Użytkownik archiwalny

    głupie pytanie - wie ktoś jak jest z wydajnością altka w Suzach ?

    Tzn. jaka jest moc max. i przy ilu Voltach ( choć pewnie na nim jest podane przy 14,2 jak zazwyczaj to bywa ) ?


  • Użytkownik archiwalny

    Z tego co czytałem na forum zagranicznym to Alternator ma moc 50Amper przy okolicy 2.5tys/obr ma pełną moc.
    p.s ludzie zmieniają na 120-200Amper ale to biorą z Jakiś amerykańskich aut i rzeźbią :lizulizu:
    pozdro


  • Użytkownik archiwalny

    Od kiedy to moc wyraza sie w amperach?


  • Użytkownik archiwalny

    Co za problem podstawić do wzoru :
    P=U*I, gdzie
    P - moc
    U - napięcie
    I - natężenie

    takie trudne

    p=14,2*50
    p=710 moc


  • Użytkownik archiwalny

    dzięki Zurex ... 50A to troszkę mało ... szkoda że nie jest to chociaż 60A co by dało większą moc ... a tak lipa ...
    W sumie diesle mają fajne altki - 100-120A


  • Użytkownik archiwalny

    Co do tego filtra to jest jakaś zardzewiała pucha ale co z ni zrobić? wywalić i wpiąć w to miejsce jakiś filtr paliwa z pierwszego sklepu samochodowego czy musi być to bardziej wyrafinowany filtr(orginalny)?


  • Użytkownik archiwalny

    nie no musisz go wyjąć, oddać do blacharza żeby wyczyścił rdzę, potem lakiernik żeby zabezpieczył powierzchnię a następnie do ASO na czyszczenie z regeneracją..

    chłopie nie załamuj mnie, filtr należy wyjąć najlepiej tak żeby mocowania nie urwać następnie w jego miejsce należy zamontować identycznie wyglądający filtr paliwa dostępny w każdym sklepie z częściami do autek (najwyżej ci go sprowadzą jak nie będą mielina miejscu), i tyle...
    może być rzeźba jeśli mocowanie zardzewiało, tak jak u mnie i teraz mam filtr przymocowany na szarą taśmę montażową


  • Użytkownik archiwalny

    nowy filtr do swifta kosztuje 20-24zl wiec proponuje taki nabyc i wlozyc na miejsce starego ten,
    Stary filtr nie moze zostac wyrzucony do smietnika, musi zostac odany do utylizacji poniewaz jest w nim pelno zwiazkow szkodliwych- tak powinno byc w teorii.


  • Użytkownik archiwalny

    teraz mam filtr przymocowany na szarą taśmę montażową

    montaż "na rajdowca"?


  • Użytkownik archiwalny

    Nie będę już zakładał i zapytam tutaj. Zamierzam zrobić w swoim swifcie podłogę i chce ją wyciszyć oraz przegrodę silnika i moje pytanie jest takie jak w miarę tanio to zrobić? Maty bitumiczne z Allegro są coś warte? Jakim klejem kleić maty żeby przy kontakcie z wodą wszystko mi nie pływało? Ten klej już na matach wytrzyma? Wpadłem na pomysł żeby już po zaklejeniu mat wszystko ładnie odtłuścić i pomalować grubą warstwą bitgumu. Pomyślałem o tym bo nie dość że odizoluje wodę czy i ogóle to też coś wyciszy samochód. Jak myślicie?


  • Użytkownik archiwalny

    Nie będę już zakładał i
    zapytam tutaj. Zamierzam zrobić w swoim swifcie podłogę i chce ją wyciszyć oraz przegrodę
    silnika i moje pytanie jest takie jak w miarę tanio to zrobić? Maty bitumiczne z Allegro są
    coś warte? Jakim klejem kleić maty żeby przy kontakcie z wodą wszystko mi nie pływało? Ten
    klej już na matach wytrzyma? Wpadłem na pomysł żeby już po zaklejeniu mat wszystko ładnie
    odtłuścić i pomalować grubą warstwą bitgumu. Pomyślałem o tym bo nie dość że odizoluje wodę
    czy i ogóle to też coś wyciszy samochód. Jak myślicie?

    kumpel ma w aucie ala mugena, matami wylozyl bagaznik i miejsce pod kanapa, juz na tylniej kanapie tak nie dudni. Chyba najlepiej matami 4,7zl za 25x50cm taniej nie widzialem. Odklejac sie to nie powinno a jak jeszcze zalejesz to boltem to ladnie powinno to wyciszyc autko. Wiadomo auto troche na masie dostanie;]


Log in to reply