[GTI] Silniczek woskowy - czy moze ktos cos sprawdzic?


  • Użytkownik archiwalny

    Witam!

    Z tego co sie orientuje silniczek woskowy do 70C powinien być otwarty i przepuszczac powietrze prosto do kolektora ssacego. po osiagnieciu tej temp powininen sie zamknac. Czy moze ktos ktos u siebie sprawdzic na rozgrzanym silniku czy po scisnieciu weza od dolotu do silnicza woskowego (teoretycznie powinien byc zamniety) obroty sie zmieniaja czy jak silniczek jest zamkniety to sciskanie weza nie ma zadnego wplywu. U mnie jest tak ze i na cieplym i na zimnym jak scisne tego weza to obroty spadaja <img src="/images/graemlins/frown.gif" alt="" />

    Najgorsze ze juz raz to wymienialem i nie wiem czy tak ma byc czy drugie tez kupilem padniete.

    <img src="/images/graemlins/frown.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Witam!
    Z tego co sie orientuje silniczek woskowy do 70C powinien być otwarty i przepuszczac powietrze
    prosto do kolektora ssacego. po osiagnieciu tej temp powininen sie zamknac. Czy moze ktos
    ktos u siebie sprawdzic na rozgrzanym silniku czy po scisnieciu weza od dolotu do silnicza
    woskowego (teoretycznie powinien byc zamniety) obroty sie zmieniaja czy jak silniczek jest
    zamkniety to sciskanie weza nie ma zadnego wplywu. U mnie jest tak ze i na cieplym i na
    zimnym jak scisne tego weza to obroty spadaja
    Najgorsze ze juz raz to wymienialem i nie wiem czy tak ma byc czy drugie tez kupilem padniete.

    tak ma być. nawet na ciepłym silniku jak ściśnie się ten węzyk to obroty spadają <img src="/images/graemlins/waytogo.gif" alt="" /> sprawdzone w kilku gti;)


  • Użytkownik archiwalny

    tak ma być. nawet na ciepłym silniku jak ściśnie się ten węzyk to obroty spadają sprawdzone w
    kilku gti;)

    tyko jeszcze powiedz ktory sciskales, jesli glowny idacy od dolotu to sie nie dziwie ze spadly <img src="/images/graemlins/smirk.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    tak ma być. nawet na ciepłym silniku jak ściśnie się ten węzyk to obroty spadają sprawdzone w
    kilku gti;)

    ale skoro zawor sie zamyka to rowniez zadne powietrze nie powinno tam dochodzic wiec i sciskanie weza nie powinno robić roznicy wiec wtf!?

    A moze jak sie zamyka to sie zamyka ale nie do konca i troche powietrza przepuszcza?

    jak to jest ?


Log in to reply