[GTI] Problem z hamulcami


  • Użytkownik archiwalny

    Jak w tytule, mam problem z hamulcami. Uważam, że hamują za słabo. Najprzód powiem jaki mam setup: przód nowe tarcze i nowe klocki, tył seria. Pompę hamulcową i rozdzielacz mam z swifta 1.0 ( tak po prosto wyszło, zresztą to chyba ten sam patent co w gti), dodam, że jest szczelna i nic jej nie brakuję.. Z hamowaniem u mnie jest tak, że na oponach 175 seryjnych jak jadę po suchym asfalcie sam w samochodzie to nawet jak dam max but w podłogę to nie zapiszczą mi koła, a chyba powinno je blokować...Jak jadę pełnym autem, to przy zjazdach czuć, że brakuję pary hamulcom. Podejrzewam, że to wina od dawna nie zmienianego płynu hamulcowego, co zamierzam zmienić w ciągu najbliższych dni. Was pytam czy ta pompa w gti i 1.0 jest na pewno taka sama? Bo w razie czego sobie założę tą z gti przy zmianie płynu..Jak macie jeszcze jakieś inne pomysły to piszcie proszę.


  • Użytkownik archiwalny

    Jak w tytule, mam problem z hamulcami. Uważam, że hamują za słabo. Najprzód powiem jaki mam
    setup: przód nowe tarcze i nowe klocki, tył seria. Pompę hamulcową i rozdzielacz mam z
    swifta 1.0 ( tak po prosto wyszło, zresztą to chyba ten sam patent co w gti), dodam, że
    jest szczelna i nic jej nie brakuję.. Z hamowaniem u mnie jest tak, że na oponach 175
    seryjnych jak jadę po suchym asfalcie sam w samochodzie to nawet jak dam max but w podłogę
    to nie zapiszczą mi koła, a chyba powinno je blokować...Jak jadę pełnym autem, to przy
    zjazdach czuć, że brakuję pary hamulcom. Podejrzewam, że to wina od dawna nie zmienianego
    płynu hamulcowego, co zamierzam zmienić w ciągu najbliższych dni. Was pytam czy ta pompa w
    gti i 1.0 jest na pewno taka sama? Bo w razie czego sobie założę tą z gti przy zmianie
    płynu..Jak macie jeszcze jakieś inne pomysły to piszcie proszę.

    pompa w gti i w 1.0 jest ta sama. myśle że płyn nie ma tu raczej nic wspólnego z siłą hamowania, obstawiam słabą jakość klocków, ewentualnie tarcz.



  • Podejrzewam, że to wina od dawna nie zmienianego
    płynu hamulcowego, co zamierzam zmienić w ciągu najbliższych dni. Was pytam czy ta pompa w
    gti i 1.0 jest na pewno taka sama? Bo w razie czego sobie założę tą z gti przy zmianie
    płynu..Jak macie jeszcze jakieś inne pomysły to piszcie proszę.

    A czy pedał hamulca jest miękki? Bo jeśli tak to kiepski masz płyn/zapowietrzony układ.
    A jakie tarcze i klocki zamontowałeś na przód? I czy przed ich wymianą hamował lepiej, biorąc oczywiście pod uwagę zużycie poprzedniego kompletu na przedniej osi?


  • Użytkownik archiwalny

    A czy pedał hamulca jest miękki? Bo jeśli tak to kiepski masz płyn/zapowietrzony układ.
    A jakie tarcze i klocki zamontowałeś na przód? I czy przed ich wymianą hamował lepiej, biorąc
    oczywiście pod uwagę zużycie poprzedniego kompletu na przedniej osi?

    W porównaniu do innych samochodów jakimi jeżdżę na co dzień pedał mojego swifta jest tak samo twardy, nie zmienia też położenia po kilkukrotnym pompowaniu więc chyba nie jest zapowietrzony , chociaż głowy nie daję, nie jestem znawcą. Klocki mam niemieckie Lucas, tarcze - jakiś japoński zamiennik, podobno dobry.Aha, dodam tez , że po zmianie klocków i tarcz na nowe, autko trochę lepiej zaczęło hamować, ale to tylko dlatego , że na starych tarczach mi hamowało na ich połowie szerokości, bo reszta zardzewiała. No i teraz kurna nie wiem, mowicie , że pompa w gti i 1.0 ta sama, klocki i tarcza też teoretycznie dobre...hmm to już nie wiem czy ten płyn taki kijowy? Przecież w maluchu gdzie nie ma wspomagania hamulców i sa bębny można koła zablokować jak się mocno postarasz.Ciężka sprawa z tym


  • Użytkownik archiwalny

    Jak nie blokuje Ci przy mocnym nacisnieciu pedała do ziemi to napewno masz problemy z pompa... najprawdopodobniej ta ktora jest zalozona niedomaga i nadaje sie do wymiany.


Log in to reply