[GTI] Problem z hamulcami
-
Jak w tytule, mam problem z hamulcami. Uważam, że hamują za słabo. Najprzód powiem jaki mam setup: przód nowe tarcze i nowe klocki, tył seria. Pompę hamulcową i rozdzielacz mam z swifta 1.0 ( tak po prosto wyszło, zresztą to chyba ten sam patent co w gti), dodam, że jest szczelna i nic jej nie brakuję.. Z hamowaniem u mnie jest tak, że na oponach 175 seryjnych jak jadę po suchym asfalcie sam w samochodzie to nawet jak dam max but w podłogę to nie zapiszczą mi koła, a chyba powinno je blokować...Jak jadę pełnym autem, to przy zjazdach czuć, że brakuję pary hamulcom. Podejrzewam, że to wina od dawna nie zmienianego płynu hamulcowego, co zamierzam zmienić w ciągu najbliższych dni. Was pytam czy ta pompa w gti i 1.0 jest na pewno taka sama? Bo w razie czego sobie założę tą z gti przy zmianie płynu..Jak macie jeszcze jakieś inne pomysły to piszcie proszę.
-
Jak w tytule, mam problem z hamulcami. Uważam, że hamują za słabo. Najprzód powiem jaki mam
setup: przód nowe tarcze i nowe klocki, tył seria. Pompę hamulcową i rozdzielacz mam z
swifta 1.0 ( tak po prosto wyszło, zresztą to chyba ten sam patent co w gti), dodam, że
jest szczelna i nic jej nie brakuję.. Z hamowaniem u mnie jest tak, że na oponach 175
seryjnych jak jadę po suchym asfalcie sam w samochodzie to nawet jak dam max but w podłogę
to nie zapiszczą mi koła, a chyba powinno je blokować...Jak jadę pełnym autem, to przy
zjazdach czuć, że brakuję pary hamulcom. Podejrzewam, że to wina od dawna nie zmienianego
płynu hamulcowego, co zamierzam zmienić w ciągu najbliższych dni. Was pytam czy ta pompa w
gti i 1.0 jest na pewno taka sama? Bo w razie czego sobie założę tą z gti przy zmianie
płynu..Jak macie jeszcze jakieś inne pomysły to piszcie proszę.pompa w gti i w 1.0 jest ta sama. myśle że płyn nie ma tu raczej nic wspólnego z siłą hamowania, obstawiam słabą jakość klocków, ewentualnie tarcz.
-
Podejrzewam, że to wina od dawna nie zmienianego
płynu hamulcowego, co zamierzam zmienić w ciągu najbliższych dni. Was pytam czy ta pompa w
gti i 1.0 jest na pewno taka sama? Bo w razie czego sobie założę tą z gti przy zmianie
płynu..Jak macie jeszcze jakieś inne pomysły to piszcie proszę.A czy pedał hamulca jest miękki? Bo jeśli tak to kiepski masz płyn/zapowietrzony układ.
A jakie tarcze i klocki zamontowałeś na przód? I czy przed ich wymianą hamował lepiej, biorąc oczywiście pod uwagę zużycie poprzedniego kompletu na przedniej osi? -
A czy pedał hamulca jest miękki? Bo jeśli tak to kiepski masz płyn/zapowietrzony układ.
A jakie tarcze i klocki zamontowałeś na przód? I czy przed ich wymianą hamował lepiej, biorąc
oczywiście pod uwagę zużycie poprzedniego kompletu na przedniej osi?W porównaniu do innych samochodów jakimi jeżdżę na co dzień pedał mojego swifta jest tak samo twardy, nie zmienia też położenia po kilkukrotnym pompowaniu więc chyba nie jest zapowietrzony , chociaż głowy nie daję, nie jestem znawcą. Klocki mam niemieckie Lucas, tarcze - jakiś japoński zamiennik, podobno dobry.Aha, dodam tez , że po zmianie klocków i tarcz na nowe, autko trochę lepiej zaczęło hamować, ale to tylko dlatego , że na starych tarczach mi hamowało na ich połowie szerokości, bo reszta zardzewiała. No i teraz kurna nie wiem, mowicie , że pompa w gti i 1.0 ta sama, klocki i tarcza też teoretycznie dobre...hmm to już nie wiem czy ten płyn taki kijowy? Przecież w maluchu gdzie nie ma wspomagania hamulców i sa bębny można koła zablokować jak się mocno postarasz.Ciężka sprawa z tym
-
Jak nie blokuje Ci przy mocnym nacisnieciu pedała do ziemi to napewno masz problemy z pompa... najprawdopodobniej ta ktora jest zalozona niedomaga i nadaje sie do wymiany.