Suzuki Swift "Evo"
-
Powoli i mozolnie buduje nową wyścigówkę.
troche marnie mi idzie ale tak jak mówiłem bedzie szybsza od poprzedniej:)Całe poszycie samochodu jest z lekkiego laminatu włącznie z dachem.
Podłoga jest w części z aluminium.
Nowe zawieszenia...
No i nowe serce - 185 KM i sekwencyjna skrzynia biegów. -
Powoli i mozolnie buduje nową
wyścigówkę.
troche marnie mi idzie ale
tak jak mówiłem bedzie szybsza od poprzedniej:)
Całe poszycie samochodu jest
z lekkiego laminatu włącznie z dachem.
Podłoga jest w części z
aluminium.
Nowe zawieszenia...
No i nowe serce - 185 KM i
sekwencyjna skrzynia biegów.Ooo ja pierdziu...
Czekam na dalszą relację i więcej fotek!! -
wow very beautiful
super normalnie super
PS. Oczywiście czekam na dalsze foto
-
Trzeba by było zrobić jakąś "pielgrzymkę" w tamte strony, żeby zobaczyć cacuszko na żywo przy okazji jakiegoś spotu
-
Bedzie kozak!
-
Nooo będzie kolejna rakieta
Pogratulowac zawzięciaNo i nowe serce - 185 KM i
sekwencyjna skrzynia biegów.a jeśli można wiedziec co to za serducho ?
-
Piękny
Dobra robota, gratuluję genialnego samochodu
Silnik będzie z GTi? -
Niestety z uwagi na brak czasu poszedłem troche na łatwizne i silnik pochodzi z ZX12R. Ale jeżeli chodzi o G13B to nie powiedziałem jeszcze ostatniego słowa:)
-
Noooo, zapowiada się dość grubooo Tym bardziej z niecierpliwością czekamy na dalsze fotki i relacje co się dzieje z autkiem
Intryguje mnie ten silniczek
-
Niestety z uwagi na brak
czasu poszedłem troche na łatwizne i silnik pochodzi z ZX12R. Ale jeżeli chodzi o G13B to nie
powiedziałem jeszcze ostatniego słowa:)Damian, jakie zawieszenie tym razem tam wkładasz?
-
Przód to uratowany Bilstein B16... a przed chwila własnie wrócilem z Czech i przywiozłem nowe zawieszenie tylne HP Sporting. Ciekwostką jest to ze zamówiełm je w postaci kolumny Macpersona.
-
Oj tam ciekawostką HP już dawno zrobiło McPersona na tył do Swifta, zresztą twoi czescy konkurenci przecież takie już od dwóch-trzech lat mają. Jakbym mógł, tez bym takie sobie wsadził do rajdówki
-
Przód to uratowany Bilstein
B16... a przed chwila własnie wrócilem z Czech i przywiozłem nowe zawieszenie tylne HP
Sporting. Ciekwostką jest to ze zamówiełm je w postaci kolumny Macpersona. -
Kurcze no troche ciekawostka:) bo do świstaków cieżko kupić dobry zawias w dobrej cenie... Z proflexa jeden amortyzator w formie kolumny to ok 1300 Euro
A tak z innej beczki to została mi karoseria która jest do niczego ale w niej jest klatka raczej nieruszona... może komuś przydało by sie cos na własną konstrukcje ....
-
Sam jeżdżę na HP. Przód jest McPerson ze zbiorniczkami przy amorach + sprężyny HP + unibal na górze, tył sprężyny HP (jak w serii na wahaczach) + amory HP ze zbiorniczkami na wężach. Zbiorniczki przymocowane do podłogi we wnęce przed zbiornikiem paliwa. Działa toto fantastycznie
-
A tak jeździ nowy Swift:)
http://www.youtube.com/watch?v=Viptyi6Y3Pk -
O matko ale to pięknie leci i dźwięczy xD
-
A tak jeździ nowy
Swift:)
http://www.youtube.com/watch?v=Viptyi6Y3PkMega kozak!
Co to za sekwencja?
Damian, daj więcej fotek! -
skrzynka pewnie z motocykla;) u nas jezdzi taki fiacik
silnik z R1 skrzynia z też tylko przełączanie na pneumatyce i biegi do gory bez sprzęgła redukcje musisz wcisnąć sprzęgło a wszystko zamknięte w małej czerwonej puszce na żółtych tablicachDamian pokaż fotki z pod maski mogą być bez szczegołow wiadomo że trwa wyscig zbrojen Projekt mega powodzenia w górach
-
Erde nie jest tak różowo jak wyglada... ale dam rade:)
Mam problemy z trakcja i czekam na nowy dyferencjał bo z płytkowym kompletnie nie da sie jechac. Było zle do tego stopnia ze musiałem wycofac sie z zawodów.Ale jak Swistak zacznie jeździc prosto to bede sie musiał nieżle nagimnastykowac zeby go ogarnąć:)