[MK 3 Silnik] Problem z obrotami


  • Użytkownik archiwalny

    Ostatnio ni z tego ni z oweg cos zaczelo sie dziac z obrotami. Mianowicie np. po dojechaniu do swiatel obroty utrzymuja sie w granicy 2000 po czym za chwile spadaja do 1500 zeby wkoncu wskoczyc na 1200 i tak sie utrzymac (dzieje sie tak po kazdym zatrzymaniu auta). W/W objawy zauwazalne tylko na cieplym silniku. Z tego co mi sie wydaje na zimnym obroty sa w granicach 1400. Gdzie szukac przczyny tego zachowania?



  • Ostatnio ni z tego ni z oweg cos zaczelo sie dziac z
    obrotami. Mianowicie np. po dojechaniu do swiatel
    obroty utrzymuja sie w granicy 2000 po czym za
    chwile spadaja do 1500 zeby wkoncu wskoczyc na 1200
    i tak sie utrzymac (dzieje sie tak po kazdym
    zatrzymaniu auta). W/W objawy zauwazalne tylko na
    cieplym silniku.

    Może coś z silnikiem krokowym? 1200obr/min na ciepłym silniku to za dużo.


  • Użytkownik archiwalny

    Może coś z silnikiem krokowym? 1200obr/min na ciepłym silniku to za dużo.

    Wiem wlasnie ze za duzo. Wczesniej bylo normalnie... okolo 800/900. A w ktorym miejscu znajduje sie silnik krokowy? Wymieniac go? Czyscic?



  • Wiem wlasnie ze za duzo. Wczesniej bylo normalnie...
    okolo 800/900. A w ktorym miejscu znajduje sie
    silnik krokowy? Wymieniac go? Czyscic?

    W praktyce nie miałem okazji przerabiać, ale najlepiej zacząć od czyszczenia. Znajduje sie w okolicy obudowy przepustnicy (z tyłu, pod filtrem powietrza).
    Przeszukaj forum, temat był poruszany - odnajdziesz więcej szczegółowych informacji.


  • Użytkownik archiwalny

    Ostatnio ni z tego ni z oweg cos zaczelo sie dziac z obrotami. Mianowicie np. po dojechaniu do
    swiatel obroty utrzymuja sie w granicy 2000 po czym za chwile spadaja do 1500 zeby wkoncu
    wskoczyc na 1200 i tak sie utrzymac (dzieje sie tak po kazdym zatrzymaniu auta). W/W objawy
    zauwazalne tylko na cieplym silniku. Z tego co mi sie wydaje na zimnym obroty sa w
    granicach 1400. Gdzie szukac przczyny tego zachowania?

    u mnie tak jest jak się dziurka w portkach zrobiła jak udało mi się zatkać to obroty spadały idealnie i nie było tego denerwującego drgania kiery a teraz mam to znowu bo już dziurka się średnio daje załatac.


  • Użytkownik archiwalny

    a może łapie lewe powietrze..
    sprawdź wszystkie rureczki przy wtrysku..


  • Użytkownik archiwalny

    a może łapie lewe powietrze..
    sprawdź wszystkie rureczki przy wtrysku..

    Poszukam czy moze faktycznie nie lapie lewego powietrza. A mozna po czyms poznac ze silnik krokowy jest walniety, czy odrazu go wyczyscic? I jak go wyczyscic? Rozkrecac i w benzynie ekstrakcyjnej? czy moze calego wrzucic do benzyny? Bo ktos mi kiedys mowil ze lepiej go nie rozkrecac bo sie poprzestawia i bedzie jeszcze gorzej... I czy przyczyna tego zachowania moze byc tez sonda? czy raczej nie bardzo?


  • Użytkownik archiwalny

    Sprawdz rurki od podcisnienia przy wtrysku. Ja tam miałem jak była dziurawa jedna... Falowanie obrotów.


Log in to reply