[MK 3 Silnik] Problem z obrotami
-
Ostatnio ni z tego ni z oweg cos zaczelo sie dziac z obrotami. Mianowicie np. po dojechaniu do swiatel obroty utrzymuja sie w granicy 2000 po czym za chwile spadaja do 1500 zeby wkoncu wskoczyc na 1200 i tak sie utrzymac (dzieje sie tak po kazdym zatrzymaniu auta). W/W objawy zauwazalne tylko na cieplym silniku. Z tego co mi sie wydaje na zimnym obroty sa w granicach 1400. Gdzie szukac przczyny tego zachowania?
-
Ostatnio ni z tego ni z oweg cos zaczelo sie dziac z
obrotami. Mianowicie np. po dojechaniu do swiatel
obroty utrzymuja sie w granicy 2000 po czym za
chwile spadaja do 1500 zeby wkoncu wskoczyc na 1200
i tak sie utrzymac (dzieje sie tak po kazdym
zatrzymaniu auta). W/W objawy zauwazalne tylko na
cieplym silniku.Może coś z silnikiem krokowym? 1200obr/min na ciepłym silniku to za dużo.
-
Może coś z silnikiem krokowym? 1200obr/min na ciepłym silniku to za dużo.
Wiem wlasnie ze za duzo. Wczesniej bylo normalnie... okolo 800/900. A w ktorym miejscu znajduje sie silnik krokowy? Wymieniac go? Czyscic?
-
Wiem wlasnie ze za duzo. Wczesniej bylo normalnie...
okolo 800/900. A w ktorym miejscu znajduje sie
silnik krokowy? Wymieniac go? Czyscic?W praktyce nie miałem okazji przerabiać, ale najlepiej zacząć od czyszczenia. Znajduje sie w okolicy obudowy przepustnicy (z tyłu, pod filtrem powietrza).
Przeszukaj forum, temat był poruszany - odnajdziesz więcej szczegółowych informacji. -
Ostatnio ni z tego ni z oweg cos zaczelo sie dziac z obrotami. Mianowicie np. po dojechaniu do
swiatel obroty utrzymuja sie w granicy 2000 po czym za chwile spadaja do 1500 zeby wkoncu
wskoczyc na 1200 i tak sie utrzymac (dzieje sie tak po kazdym zatrzymaniu auta). W/W objawy
zauwazalne tylko na cieplym silniku. Z tego co mi sie wydaje na zimnym obroty sa w
granicach 1400. Gdzie szukac przczyny tego zachowania?u mnie tak jest jak się dziurka w portkach zrobiła jak udało mi się zatkać to obroty spadały idealnie i nie było tego denerwującego drgania kiery a teraz mam to znowu bo już dziurka się średnio daje załatac.
-
a może łapie lewe powietrze..
sprawdź wszystkie rureczki przy wtrysku.. -
a może łapie lewe powietrze..
sprawdź wszystkie rureczki przy wtrysku..Poszukam czy moze faktycznie nie lapie lewego powietrza. A mozna po czyms poznac ze silnik krokowy jest walniety, czy odrazu go wyczyscic? I jak go wyczyscic? Rozkrecac i w benzynie ekstrakcyjnej? czy moze calego wrzucic do benzyny? Bo ktos mi kiedys mowil ze lepiej go nie rozkrecac bo sie poprzestawia i bedzie jeszcze gorzej... I czy przyczyna tego zachowania moze byc tez sonda? czy raczej nie bardzo?
-
Sprawdz rurki od podcisnienia przy wtrysku. Ja tam miałem jak była dziurawa jedna... Falowanie obrotów.