Kto czym jeździ, czyli o naszych autach grupy VAG.


  • Użytkownik archiwalny

    Za pomysłem kolegi barteq założyłem wątek, w którym możemy "pochwalić się" swoimi autami w/w grupy.
    Znacznie ułatwi nam to zidentyfikowanie osoby posiadającej np. taki sam silnik w samochodzie czy też takie samo zawieszenie, gdzie jak wiemy auta typu VAG mają ze sobą bardzo wiele wspólnego.

    To ja zacznę.

    Seat Cordoba, 95r., silnik 1.6 75KM (55kW) 8V, oznaczenie na silniku 1F, zasilany LPG. Jednostka oczywiście już od Volkswagena.

    UWAGA! Poprzedni wątek, dotyczący właścicieli skód i ich samochodów, znajdziemy tutaj: KLIK.
    Leo



  • Osobiście nie posiadam żadnego, ale często mam do czynienia z VW Fox 2006r. silniczek 1.2 3cylindrowy



  • Skoda Octavia I kombi
    rok produkcji: 2004
    silnik: 1.9 TDI o symbolu ALH 90KM/202Nm @ 127KM/307Nm (z klasyczną pompą VP37)

    Dla chętnych z Warszawy - dysponuję laptopem i kablem OBD2 - pomogę sprawdzić błędy

    Mam też "doświadczenie" z:

    • VW Golf III 1.9 TDI, 1994 rok, silnik 1Z
    • Audi 80 B4 Avant 1.9 TDI, 1994 rok, silnik 1Z
    • VW Polo Classic 6N2 1.4 16v, 2000 rok, silnik APE/AUA

    W temacie Skody: 2 razy rozłożyłem i złożyłem silnik w 105-tce


  • Użytkownik archiwalny

    W rodzinie mojej jest auto ze stajni VAG.

    Autko zdarza mi sie od czasu do czasu eksploatować. Gdy potrzeba mi auta z hakiem holowniczym.

    Dane:
    VW GolF III, motorek 1.9TDI (AHU)90KM 202Nm Vmax = 185km/h, rok 1997


  • Użytkownik archiwalny

    Volkswage Golf 1995 1,4 ABD 60KM (44KW) na glebie (8 cm w dół ;))


  • Użytkownik archiwalny

    Podajecie te 'kunie' i 'njutony' jak by to były co najmniej Ferrari, a tu same woły robocze... A co by nie być poza tematem - ja się przetaczam z kąta w kąt G3 1.8 i O1 1.6.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam , Ja natomiast powożę felkę z 98r.1.3mpi 68KM , wspomaganie , central zamek , przebieg ok.130 tyś .Moim pierwszym samochodem był FORD TAUNUS 12M z 1967r. --> Trabant --> Polonez 1500 --> Cinquecento 700 --> i teraz Skoda Felicia .....co dalej ????????


  • Użytkownik archiwalny

    To juz trzeci kacik na zlosnikiu, byl Swift, potem Omega i jest Golf IV. Silnik TDI, 90KM rocznik 2001, zobaczymy co przyniosa kolejne kilometry. Fotki wrzuce w najblizszym czasie [size:23pt][/size]


  • Użytkownik archiwalny

    Tico 0.8KAT 41kM, 99rok, Zielony, LPG,

    Peugeot 206 2000rok 1.4 75kM (55kW) Srebrny, Benzyna.(ale tym to raz moze dwa razy w tygodniu jeżdze, zeby sie nie zastał : ))


  • Użytkownik archiwalny

    Tico 0.8KAT 41kM,
    99rok, Zielony, LPG,
    Peugeot 206 2000rok
    1.4 75kM (55kW) Srebrny, Benzyna.(ale tym to raz moze dwa razy w tygodniu jeżdze,
    zeby sie nie zastał : ))

    NTK


  • Użytkownik archiwalny

    Cześć wszystkim.
    Przechodzę z kącika Tico tu, ponieważ zanabyłem drogą kupna VW Golfa III z 1997 roku, 1,6 w gazie :), 3 drzwi, granatowy, szyber, 4 poduszki, korbotronik, ABS.
    Samochód kupiony okazyjnie dla zmniejszenia kosztów dojazdu do pracy. Ale tez zaczęły mnie bardziej interesować kwestie bezpieczeństwa jazdy z uwagi na większe przebiegi a jak wiadomo gdzie drwa rąbią.... Tico do bezpiecznych nie należy.
    Na razie odkrywam mojego Gofra i odnajduje drobne aczkolwiek męczące mnie usterki. Lubię jak wszystko działa w aucie. Ogólnie leję i jeżdżę i mam nadzieję tak pozostanie Spalanie mam na poziomie 7,5l/100 podtlenku LPG+ waha na rozpałkę.
    Do tej pory zrobione:
    1. Czujnik wstecznego - koszt 0zł, wymiana szt za szt na szrocie
    2. Upalony wyłącznik świateł, wymiana j.w., w planie montaż przekaźników.
    3. Reanimacja włącznika oświetlenia bagażnika koszt 0zł.

    W planach mam:

    1. Przekaźniki świateł i dzienne, ale nie LED tyko takie jajka na P21W. Jakoś ledy mi nie pasują do gofra.
    2. Centralny Zamek. Już tak przywykłem do pilotów w aucie, że każde auto doposażam w CZ. Niby 3 drzwi a dostaję nerwa jak mam zamykać wszystko po kolei.
    3. Doprowadzenie blacharki do używalności, trochę wykwitów rudej jest.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam witam

    Zapodaj jakieś zdjęcia swojego wózka
    Co do świateł na przekaźniku działają o wiele lepiej, no i na pewno nie spali Ci się już przełącznik jak będzie przekaźnik


  • Użytkownik archiwalny

    wrzuciłem do poprzedniej wiadomości fotkę przed zakupem, nie mam na tym kompie więcej.
    Ogólnie seria totalna i tak raczej pozostanie. Wyrosłem z tuningu. Auto ma jeździć i wszystko działać


  • Użytkownik archiwalny

    wrzuciłem do
    poprzedniej wiadomości fotkę przed zakupem, nie mam na tym kompie więcej.
    Ogólnie seria
    totalna i tak raczej pozostanie. Wyrosłem z tuningu. Auto ma jeździć i wszystko
    działać

    Uważaj na szyberdach i obchodź się z nim delikatnie, bo lubią pękać prowadnice (co ciekawe tylko prawe ) a naprawa 450 zł


  • Użytkownik archiwalny

    Wszystko chodzi w dachu jak należy. Elektryka robi robotę będę miał to na uwadze, bo ostatnio dośc często wahluje nim.


  • Użytkownik archiwalny

    Tez mam auto z vag wiec jak kazdy sie chwali to tez wkleje
    jeszcze do niedawna bylo takie:

    skonczylo w taki sposob niestety przez jakiegos pajaca, a ze zycie mi uratowalo to nie moglem kupic innego wiec teraz jest takie (1.9tdi 110KM 2001r):



  • Użytkownik archiwalny

    ale dzwon !!! w słup betonowy walnąłeś ???


  • Użytkownik archiwalny

    nie.. czolowka z dachowaniem
    ogolnie mialem sporo szczescia bo z mniejszych wrakow zwloki wyciagaja, u mnie skonczylo sie tylko na paru zlamaniach.. juz dochodze do siebie wiec jest mniej wiecej ok


  • Użytkownik archiwalny

    teraz też już VAG...
    drugi golf w rodzinie tym razem generacji czwartej...

    VW Golf 1.9 tdi 90km (zwykła pompa wtryskowa jeszcze )

    tak wyglada moje padło


  • Użytkownik archiwalny

    Znów życie zmusiło mnie do powrotu tutaj...VAG

    VW Passat B5 FL 2002r.
    1.6 LPG
    184kkm

    Zdjęcia jeszcze z ogłoszenia




Log in to reply