Układ kierowiczy
-
Od jakiegoś czasu mam problem z układem kierowniczym. A mianowicie, dość mocno ściąga mnie w lewo. Podczas skrętu słychać w lewym kole jakieś stukania, trzaskania, nie bardzo wiem jak to nazwać. Ma ktoś koncepcję co to może być i jak się z tą sytuacją uporać ?
pozdrawiam
-
Od jakiegoś czasu mam problem z układem kierowniczym. A mianowicie, dość mocno ściąga mnie w
lewo. Podczas skrętu słychać w lewym kole jakieś stukania, trzaskania, nie bardzo wiem jak
to nazwać. Ma ktoś koncepcję co to może być i jak się z tą sytuacją uporać ?
pozdrawiamWitam, co do ściągania to przyczyn może być wiele, głównie obstawiałbym źle ustawiona zbieżność kol.
co do trzaskania i stukania to jak na mój gust po prostu masz zużyty przegub/y. -
Od jakiegoś czasu mam problem z układem kierowniczym. A mianowicie, dość mocno ściąga mnie w
lewo. Podczas skrętu słychać w lewym kole jakieś stukania, trzaskania, nie bardzo wiem jak
to nazwać. Ma ktoś koncepcję co to może być i jak się z tą sytuacją uporać ?
pozdrawiamUżyj podnośnika, zdejmij koło, poszarp się trochę ze zwrotnicą - sprawdź dolny sworzeń łączący zwrotnicę z wahaczem.
Sprawdź też sworzeń drążka kierowniczego.
Potem złap za półośkę i pokręć kołem - przegub - kręć ośką przy prostych kołach, skręć koła do maxa i też sprawdź jak przegub, luzy , stukanie.A co do ściągania, to pokręć kołem jeszcze przed jego zdjęciem - może cylinderek zapieczony i klocki ostro blokują/nieodbijają.
-
Co do sciagania to do przed wczoraj mialem to samo.wymienilem sworzen wahacza i nic nie sciaga.Poniewaz byl wyrobiony dalo sie slyszec tez stuki ale to przewaznie na dziurach lub "ostrym" skrecaniu.