Układ kierowiczy


  • Użytkownik archiwalny

    Od jakiegoś czasu mam problem z układem kierowniczym. A mianowicie, dość mocno ściąga mnie w lewo. Podczas skrętu słychać w lewym kole jakieś stukania, trzaskania, nie bardzo wiem jak to nazwać. Ma ktoś koncepcję co to może być i jak się z tą sytuacją uporać ?

    pozdrawiam


  • Użytkownik archiwalny

    Od jakiegoś czasu mam problem z układem kierowniczym. A mianowicie, dość mocno ściąga mnie w
    lewo. Podczas skrętu słychać w lewym kole jakieś stukania, trzaskania, nie bardzo wiem jak
    to nazwać. Ma ktoś koncepcję co to może być i jak się z tą sytuacją uporać ?
    pozdrawiam

    Witam, co do ściągania to przyczyn może być wiele, głównie obstawiałbym źle ustawiona zbieżność kol.
    co do trzaskania i stukania to jak na mój gust po prostu masz zużyty przegub/y.


  • Użytkownik archiwalny

    Od jakiegoś czasu mam problem z układem kierowniczym. A mianowicie, dość mocno ściąga mnie w
    lewo. Podczas skrętu słychać w lewym kole jakieś stukania, trzaskania, nie bardzo wiem jak
    to nazwać. Ma ktoś koncepcję co to może być i jak się z tą sytuacją uporać ?
    pozdrawiam

    Użyj podnośnika, zdejmij koło, poszarp się trochę ze zwrotnicą - sprawdź dolny sworzeń łączący zwrotnicę z wahaczem.
    Sprawdź też sworzeń drążka kierowniczego.
    Potem złap za półośkę i pokręć kołem - przegub - kręć ośką przy prostych kołach, skręć koła do maxa i też sprawdź jak przegub, luzy , stukanie.

    A co do ściągania, to pokręć kołem jeszcze przed jego zdjęciem - może cylinderek zapieczony i klocki ostro blokują/nieodbijają.


  • Użytkownik archiwalny

    Co do sciagania to do przed wczoraj mialem to samo.wymienilem sworzen wahacza i nic nie sciaga.Poniewaz byl wyrobiony dalo sie slyszec tez stuki ale to przewaznie na dziurach lub "ostrym" skrecaniu.


Log in to reply