Parownik
-
Wiele wskazuje na to ze padł mi własnie parownik, niedawno byłem w warsztacie i mechanik dokonujęcy regulacji powiedział że są kłopoty i że prawdopodobnie jest to wina tego własnie urządzenia, a dziś rano miał już wyraźne problemy z praca na gazie, kiedy podniosłem maskę zobaczyłem że reduktor jest pokryty szronem, co oznaczałoby że jest w nim jakaś nieszczelność, moje pytanie brzmi cóż mogę z tym zrobić, czy warto podejmować próby reanimacji czy lepiej od razu wymienić na nowy i jeżeli wymieniać to czy mogę zastosować inny niż ten który mam teraz, znalazłem na Allegro nowy za 178zł Tomasetto, o ile sie nie mylę jest bardzo podobny do mojego, wdzięczny bedę za opinię na jego temat
pozdrawiam i dziekuję
Irekp.s.
poniżej link do aukcji z reduktorem
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=46957934 -
Wiele wskazuje na to ze padł mi własnie parownik, niedawno byłem w warsztacie i mechanik dokonujęcy regulacji
powiedział że są kłopoty i że prawdopodobnie jest to wina tego własnie urządzenia, a dziś rano miał już wyraźne
problemy z praca na gazie, kiedy podniosłem maskę zobaczyłem że reduktor jest pokryty szronem, co oznaczałoby
że jest w nim jakaś nieszczelność, moje pytanie brzmi cóż mogę z tym zrobić, czy warto podejmować próby
reanimacji czy lepiej od razu wymienić na nowy i jeżeli wymieniać to czy mogę zastosować inny niż ten który mam
teraz, znalazłem na Allegro nowy za 178zł Tomasetto, o ile sie nie mylę jest bardzo podobny do mojego,
wdzięczny bedę za opinię na jego temat
pozdrawiam i dziekuję
Irek
p.s.
poniżej link do aukcji z reduktorem
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=46957934A plyn w chlodnicy i zbiorniczku wyrownawczym masz ? ?
-
A plyn w chlodnicy i zbiorniczku wyrownawczym masz ? ?
no właśnie zajrzałem i okazało się że zbiorniczek jest pusty, niedopatrzenie z mojej strony, zaraz uzupełnię ale to chyba niewiele zmieni?
-
no właśnie zajrzałem i okazało się że zbiorniczek jest pusty, niedopatrzenie z mojej strony, zaraz uzupełnię ale to
chyba niewiele zmieni?No mi gazownik powiedzieli, ze trzeba o to dbac. Parownik jest ogrzewany ciecza z ukladu chlodzenia silnika. Jesli nie masz cieczy to nie masz czym go ogrzewac. W parowniku jest rozprezany gaz i temp. spada do ilus tam ponizej zera.
Ja ma polecenie, zeby zawsze bylo pol zbiorniczka wyrownawczego.Dolej i zobaczysz co i jak.
-
No mi gazownik powiedzieli, ze trzeba o to dbac. Parownik jest ogrzewany ciecza z ukladu
chlodzenia silnika. Jesli nie masz cieczy to nie masz czym go ogrzewac. W parowniku jest
rozprezany gaz i temp. spada do ilus tam ponizej zera.Ja ma polecenie, zeby zawsze bylo pol zbiorniczka wyrownawczego.
Dzięki za radę, o tym nie pomyślałem a to takie proste
Dolej i zobaczysz co i jak.
-
no właśnie zajrzałem i okazało się że zbiorniczek jest pusty, niedopatrzenie z mojej strony,
zaraz uzupełnię ale to chyba niewiele zmieni?Witam,
Plyn chlodniczy jest bardzo wazny, a jezeli jeszcze masz LPG to spelnia dodatkowa funkcje.
Uzupelnij plyn,( proponuje zobaczyc tez w chlodnicy przez korek) i przejedz troche na PB, tak aby auto dobrze sie rozgrzalo, nstepnie jeszcze raz skontroluj stan cieczy chlodzacej.
Wcale sie nie zdziwie jezeli to bedzie rozwiazaniem twojego problemu.
Pozdrawiam i zycze powodzenia.