[MK3] Problem z obrotami, itd


  • Użytkownik archiwalny

    Jak w tytule mój problem dotyczy obrotów bynajmniej w wiekszej częsci, mianowicie
    1.Na zimnym silniku na benzynie silnik potrafi zgasnąć, a jak nie to trzyma obroty w granicach 900-1000 i trzesie autem jak przegazuje to wskoczy na ponad 1000 i spoko ale po chwili znowu spadają
    2.Jakoś powoli sie nagrzewa ten silnik, mam przerobionego Swifta na gaz wiec zeby na gazie smigac to nagrzewam silnik ale to trwa wydaje mi sie zbyt długo bo 10 minut to minimum i to jak jest na dworze cieplo
    3.Jak juz rozgrzeje silnik to na gazie smiga cacy puki nie wdepne tak do 4000 np przy wyprzedzaniu bo wtedy jak wcisne sprzeglo to tez obroty spadają az zgasnie

    Domniemam ze o ile przyczyną 1 i 2 jest brak ssania o tyle na 3 nie znam odpowiedzi ;/
    Czy miał ktoś tak jakos podobnie ?? Prosze o pomoc bo juz mnie to wpienia a jak mnie czeka kapitalka to przechlapane
    PS: Dodam ze czy silnik jest rozgrzany poznaje po tym czy mi gasnie na gazie bo czasem wskaznik temp jest na połowie zakresu a silnik na gazie dalej gasnie...


  • Użytkownik archiwalny

    czy objawy numer 3 pojawia sie na gazie czy na benzynie tez?

    A jesli chodzi o dlugie rozgrzewanie sie silnika to moze termostat Ci sie zawiesza lub padl!?


  • Użytkownik archiwalny

    czy objawy numer 3 pojawia sie na gazie czy na benzynie tez?
    A jesli chodzi o dlugie rozgrzewanie sie silnika to moze termostat Ci sie zawiesza lub padl!?

    Głupio zabrzmi ale nie sprawdzalem na benzynie bo sie tak sklada ze na benzynie z leksza zamula ale to podobno normalne bo jak sie instaluje gaz to jakis dysze mniejsze sie zaklada czy cos nio ale zobacze a co do termostatu to powinien byc dobry wyciągalem go wyparzylem i chodzil dobrze, a jesli punkt 3 bedzie tyczyl tylko gazu to co moze byc ??


  • Użytkownik archiwalny

    mialem dokladnie to samo. gasl przy wysprzegleniu przy wysokich obrotach. oczywiscie tylko na gazie. przyczyna byl silniczek krokowy gazu bo sie otworzyl na maxa i za duzo gazu dozowal co powodowalo ze gasł i byl mulasty. po regulacji i wywaleniu tego silniczka i zamiane go na manualny regulator wszystko jest ok. koszt 40 zł.


  • Użytkownik archiwalny

    mialem dokladnie to samo. gasl przy wysprzegleniu przy wysokich obrotach. oczywiscie tylko na
    gazie. przyczyna byl silniczek krokowy gazu bo sie otworzyl na maxa i za duzo gazu dozowal
    co powodowalo ze gasł i byl mulasty. po regulacji i wywaleniu tego silniczka i zamiane go
    na manualny regulator wszystko jest ok. koszt 40 zł.

    Nio cos mi switalo z tym silniczkiem krokowym jutro wsadze autko na warsztat i zobacze co z tego wyjdzie puki co dziekuje za rady, bo juz myslalem ze czegos dostane przy Swiftce...


  • Użytkownik archiwalny

    ale zobacz czy masz ten silniczek wogole bo mozesz miec juz regulator. a jak masz to wypnij z niego wtyczke i zobacz jaka bedzie reakcja silnika.


Log in to reply