Jaka średnica przewodu paliwowego (przy gaźniku)


  • Użytkownik archiwalny

    Dziś rano moja frytka znow odmowila posluszenstwa. Podczas jazdy gdy dodawalem gazu to auto przygasalo. Na biegu jalowym nie bylo takiego efektu (??). Po otworzeniu maski okazalo sie silnik i wezyk paliwowy przy gazniku jest mokry. Zmuszony bylem zostawic auto na najblizszym parkingu i reszte drogi do pracy pokonac komunikacja miejska.

    I stad moje pytanie, jaka jest srednica tego wezyka bo zapomnialem go zbadac bedac przy aucie (auto jest mi strasznie dzis potrzebne - jade na wesele)?

    Kanton


  • Użytkownik archiwalny

    To chyba jakaś standardowa wielkość, bo pasuje wężyk z malucha.


  • Użytkownik archiwalny

    Dzwonilem po sklepach z czesciami az w koncu w jednym powiedzieli mi ze w favo jest 6mm.
    Tyle ze teraz wezyki te nie sa pokryte plecionka, tylko sa wewnatrz odrutowane.

    To chyba EOT??


  • Użytkownik archiwalny

    Ja też kupiłem przewód zbrojony. Sprzedawali na metry i na dodatek ma opis że wytrzymuje 10 atmosfer i jest odporny na olej.


  • Użytkownik archiwalny

    Wymienilem przewod, i wszystko bylo cacy przez pare godzin. Paliwko juz nie wycieka, ale... znow pojawil sie ten dziwny objaw: jade sobie np. 50 na 3 i dodaje gazu a auto zwalnia (tak jakbym hamowal silnikiem)! Dodam ze problem nie pojawia sie na biegu jalowym. Jako ze nie jestem mechanikiem to jedyne co moglem zrobic to sprawdzic palec rozdzielacza, wymienic kopulke na nowa oraz wykrecilem dysze wolnych obrotow. W jej miejsce wcisnalem gumowy wezyk przez ktory mocno dmuchalem powietrze aby przetkac/rozbeltac ewentualne paprochy w gazniku. Podzialalo. Albo poprostu cos ostyglo i zaczelo dzialac (naprawa zajela mi jakies 15-20min). Jest to mozliwe zeby w gazniku przytkaly sie dysze wysokich obrotow?? Gdzie moze jeszcze lezec przyczyna?


  • Użytkownik archiwalny

    a gdzie kupiłeś wężyk?


  • Użytkownik archiwalny

    Jest to mozliwe zeby w gazniku przytkaly sie dysze wysokich obrotow??
    Może i możliwe...

    Gdzie moze jeszcze lezec przyczyna?
    W gaźniku, w króćcu na który nasuwasz wężyk paliwa umieszczony jest filterek. U mnie to właśnie to dziadostwo było przyczyną braku mocy na wysokich obrotach. Wykręć ten filterek z króćca małym płaskim wkrętakiem i załóż zwykły filtr paliwa mocowany na przewodzie.

    pozdr


Log in to reply