Renault espace III - wasze info na ten temat.
-
To są wymiary budy
bez lusterek.Jeździłem przez jakiś czas sharanem jako pasażer z przodu-zero kontaktu
fizycznego między mną a kierowcą,sporo miejsca,zdecydowanie więcej niż w wąskim
swifcie.toć szaran jest drogi w utrzymaniu i dużo pali, wiem bo znajomy jeździ takim w miare nowym o wartości 30tys, ale potwierdzam, że w środku przy skórach jest fajnie
-
Przytoczyłem tylko szerokość sharana nic a nic więcej
-
Migel, nie tak
szybko... po pierwsze: to nie jest taka duża różnica (9,6 cm), a po drugie - daj
sobie spokój z wymiarami zewnętrznymi, jeśli porównujesz szerokość wnętrza. Pomyśl:
wielkość lusterek + wyprofilowanie blachy drzwi + kształty (grubość) boczków +
wielkość i rozmieszczenie foteli... i może się okazać, że w węższym zewnętrznie
aucie będzie więcej miejsca w środku (na szerokość), niż w zewnętrznie szerszym.
Najlepiej poszukać
i wsiąść do każdego z Twoich kandydatów.Dokładnie - co z tego, że auto "na papierze" jest szerokie, jak blachy ma "napompowane" i we wnętrzu jest rozczarowanie...
Np. Megane III - auto z zewnątrz masywne, a we wnętrzu ciasno - bezpieczne na pewno, bo ma się co giąć, ale komfort cierpi
-
To są wymiary budy
bez lusterek.Jeździłem przez jakiś czas sharanem jako pasażer z przodu-zero kontaktu
fizycznego między mną a kierowcą,sporo miejsca,zdecydowanie więcej niż w wąskim
swifcie.Od Swifta to tylko Tico/Matiz i SC/CC są węższe
Porównanie Swifta i Sharana jest nie na miejscu, bo to auta o 3 klasy innych wymiarach
-
Dodaj jeszcze skok
lewarka skrzyni biegów... Ja jadąc matizem zdziwiłem się mocno przy wrzuceniu dwójkiTak samo jak w Punto I, jak wbijasz piątkę to uderzasz pasażera w nogę - cały zakres ruchów skrzyni jakby jest przesunięty w prawo
-
Tak samo jak w
Punto I, jak wbijasz piątkę to uderzasz pasażera w nogę - cały zakres ruchów skrzyni
jakby jest przesunięty w prawoTo już rozumiem dlaczego Matka się mnie czepia jak jedziemy razem, że przy każdym wrzucaniu wstecznego czy piątki ją szturcham...
-
Od Swifta to tylko
Tico/Matiz i SC/CC są węższe
Porównanie Swifta i
Sharana jest nie na miejscu, bo to auta o 3 klasy innych wymiarachMi chodziło o konkretny kontekst w porównaniu szerokości tych aut,oczywiście,że są to przedstawiciele różnych segmentów.Chodziło mi tylko o przytoczenie suchych danych technicznych,właśnie z uwagi na komfort jazdy w dwie osoby z przodu.
Pogadałem dziś trochę z kumplami z kapeli i jeden mnie próbuje przekonać do aut amerykańskich np:grand voyager...
Podobno zdecydowanie bardziej komfortowe,i tańsze w eksploatacji niż np.francuzy. -
Mi chodziło o
konkretny kontekst w porównaniu szerokości tych aut,oczywiście,że są to
przedstawiciele różnych segmentów.Chodziło mi tylko o przytoczenie suchych danych
technicznych,właśnie z uwagi na komfort jazdy w dwie osoby z przodu.
Pogadałem dziś
trochę z kumplami z kapeli i jeden mnie próbuje przekonać do aut amerykańskich
np:grand voyager...
Podobno
zdecydowanie bardziej komfortowe,i tańsze w eksploatacji niż np.francuzy.Ale Voyagery też nie należą do aut super niezawodnych... Sprawdź sobie statystyki niezawodności Dekry i ADAC
-
Panowie...
sprawdziłem,i doblo odpada ze względu na szerokość.
Swift:1580mm
Doblo1:1714mm
Espace3:1810mm
Sharan1:1810mm
Ja naprawdę nie
chcę się potykać o pasażera z boku przy każdej zmianie biegów tak jak w swifcieJezeli uwazasz ,ze w doblo bedziesz potykal sie o wspol pazazerow , to chyba nie widziales tego samochodu nie mowiac o zasiadaniu za sterami
-
To są wymiary budy
bez lusterek.Jeździłem przez jakiś czas sharanem jako pasażer z przodu-zero kontaktu
fizycznego między mną a kierowcą,sporo miejsca,zdecydowanie więcej niż w wąskim
swifcie.potownanie sharana ze swiftem to jak mierzenie penisa z kregoslupem
jak walniesz pasazera tym lewarkiem to uciekaj napewno zaczela sie apokalipsa zombi mutant
-
Mi chodziło o
konkretny kontekst w porównaniu szerokości tych aut,oczywiście,że są to
przedstawiciele różnych segmentów.Chodziło mi tylko o przytoczenie suchych danych
technicznych,właśnie z uwagi na komfort jazdy w dwie osoby z przodu.
Pogadałem dziś
trochę z kumplami z kapeli i jeden mnie próbuje przekonać do aut amerykańskich
np:grand voyager...
Podobno
zdecydowanie bardziej komfortowe,i tańsze w eksploatacji niż np.francuzy.Zapytaj sie kumpli z kapeli czy beda co roku robic za ciebie przednie zawieszenie
grand voyager fajna bryczka komfortowe na pewno czy tansze moze o ile sie cos nie wysypie
-
Zapytaj sie kumpli
z kapeli czy beda co roku robic za ciebie przednie zawieszenie
grand voyager fajna
bryczka komfortowe na pewno czy tansze moze o ile sie cos nie wysypieJeśli zacznę robić takie przejazdy to oprócz kilometrówki w kosztach transportu znajdzie się miejsce na amortyzację pojazdu. poza tym najczęściej za transport płaci organizator imprezy...
-
Jeśli zacznę robić
takie przejazdy to oprócz kilometrówki w kosztach transportu znajdzie się miejsce na
amortyzację pojazdu. poza tym najczęściej za transport płaci organizator
imprezy...Tak ale to ty kupujesz smochod i go utrzymujesz ....
pomimo ze to sa twoi kumple to ty kupujesz samochod utrzymujesz ,
kumple beda woleli wozic sie amerykancem ale to ty zplacisz za naprawy
pozdro...
-
Uff... udało się!
Wpadło trochę kasy i zaczynam szukać coś taniego do ewentualnej kosmetyki.
oczywiście z lpg.Mimo wszystko stawiam na tańsze paliwo... -
Uff... udało się!
Wpadło trochę kasy
i zaczynam szukać coś taniego do ewentualnej kosmetyki.
oczywiście z
lpg.Mimo wszystko stawiam na tańsze paliwo...A na co w końcu stawiasz?
-
A na co w końcu
stawiasz?Tylko się nie śmiej,ale nie mam konkretu-będę szukał sharan/galaxy,espace,berlingo/partner - czyli generalnie 5 osób + płaska podłoga z tyłu na sprzęt.Rocznik i przebieg raczej mało ważne.Najważniejsze to kondycja mechaniczna i blacharska i takie ogólne zadbanie o auto.Jak najmniej fajerwerków,wodotrysków i innych zbędnych gadgetów do zepsucia.No i oczywiście lpg na pokładzie.
-
Tylko się nie
śmiej,ale nie mam konkretuI bardzo dobrze, trzeba brać co jest i co pasuje naszym zainteresowaniom, ukierunkowując się na jeden model można sporo czasu szukać tego jedynego Ale jak chcesz jak najmniej rzeczy do zepsucia to Espace raczej odpada bo tam sporo elektroniki napchane Do Twoich zainteresowań pasuje jeszcze Xsara Picasso, patrzyłeś?
-
No trochę się właśnie tego espace obawiam,biorę pod uwagę 2 generację,ale nie wiem czy to coś w kwestii poruszonej awaryjności zmienia.Xsarę obejrzę na necie co i jak.
-
Tylko się nie
śmiej,ale nie mam konkretu-będę szukał sharan/galaxy,espace,berlingo/partner - czyli
generalnie 5 osób + płaska podłoga z tyłu na sprzęt.Rocznik i przebieg raczej mało
ważne.Najważniejsze to kondycja mechaniczna i blacharska i takie ogólne zadbanie o
auto.Jak najmniej fajerwerków,wodotrysków i innych zbędnych gadgetów do zepsucia.No
i oczywiście lpg na pokładzie.to szukaj diesla ... Sharan lub Touran
-
to szukaj diesla
... Sharan lub TouranNie chcę diesla a touran dla mnie za drogi.